Toby91
ScanFlyer Silver
2012 - året da eg vart flygar!
Hvertfall på papiret i småfly
Hei, ser folk begynner og poste litt sånn oppsummeringsbilder fra dette året. Har skjedd endel for min del det siste året, derav litt manglende innsats med bilder fra min side, jobber nå på siste steget mot å bli CFI, eller certified flight instructor, ser virkelig frem til det!
Så når alt kommer til alt, så var det jo sånn at jorden ikke gikk under som planlangt den 21 des, noe som naturligvis gjør at eg fortsatt har alle de bildene fra 2012, så her kommer en hel bråte med bilder! kos dere med de, så skal eg prøve og holde en mer jevn gang på det i 2013.
Hele regla begynner med en hjemtur til norge i årsskiftet for noe spotting på hjemmebane
Så var det tilbake på Hillsboro
22. Feb kom dagen da eg skulle få bli Private pilot og få mitt første flysertfikat!
Fikk endelig fly og sjekke ut Mt. St Helens!
Så kom noe rundt 70 timer med timebygging og utforskning av Pacific Northwest i alle retninger, her mot øst!
Parked in Walla Walla, the city so nice they named it twice
Mt Hood med en hattsky
En Spanair, ex SAS maskin dumpet også bortom en tur, den står her enda
2012 bar på noen flotte turer langs kysten av Oregon
Og noen dager med drittvær, som her i Seattle. Men fikk se 787!
Fikk også min første runde inn i skyene i en liten Cessna
Nattlandinger på stoflyplassen her er alltid like gøy!
Portland
Fikk også se en B-17
Hvertfall på papiret i småfly

Hei, ser folk begynner og poste litt sånn oppsummeringsbilder fra dette året. Har skjedd endel for min del det siste året, derav litt manglende innsats med bilder fra min side, jobber nå på siste steget mot å bli CFI, eller certified flight instructor, ser virkelig frem til det!

Så når alt kommer til alt, så var det jo sånn at jorden ikke gikk under som planlangt den 21 des, noe som naturligvis gjør at eg fortsatt har alle de bildene fra 2012, så her kommer en hel bråte med bilder! kos dere med de, så skal eg prøve og holde en mer jevn gang på det i 2013.

Hele regla begynner med en hjemtur til norge i årsskiftet for noe spotting på hjemmebane

Så var det tilbake på Hillsboro

22. Feb kom dagen da eg skulle få bli Private pilot og få mitt første flysertfikat!

Fikk endelig fly og sjekke ut Mt. St Helens!

Så kom noe rundt 70 timer med timebygging og utforskning av Pacific Northwest i alle retninger, her mot øst!

Parked in Walla Walla, the city so nice they named it twice

Mt Hood med en hattsky

En Spanair, ex SAS maskin dumpet også bortom en tur, den står her enda

2012 bar på noen flotte turer langs kysten av Oregon

Og noen dager med drittvær, som her i Seattle. Men fikk se 787!

Fikk også min første runde inn i skyene i en liten Cessna

Nattlandinger på stoflyplassen her er alltid like gøy!

Portland

Fikk også se en B-17