• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

2001 A Photo Odessey

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Jeg flyttet til Seattle våren 2001, og de første månedene bodde vi i en midlertidig bolig like ved Everett. Derfor ble det en tur opp til stripa innimellom.

Denne 777'en beviste at det var dårlig stelt hos AA også før 9/11. De hadde ikke engang råd til begge a'ene!

aa777.jpg


HS-TGA.jpg

Thai 744 HS-TGA. Det var vel deres første.

N580AS.jpg

Veldig patriotisk. ;) Og viser hvor flott det kan være der oppe. Kjerra tilhører University of Washington og ble vel pensjonert i fjor, gjorde den ikke, Finn-Erik?

N932NU.jpg

Returnert fra Sabena .. Til Japan Japan Trans Ocean Airlines

N498AW.jpg

En whitetail som havnet hos Jet Airways i deres tidlige dager ... Fotografert hos BF Goodrich.

N733AR.jpg

Omregistrert til N733PA like etter at bildet ble tatt .. ex Braathens LN-SUZ. Flyr nå oljearbeidere i Alaska.

N756NA.jpg

En fra Boeing Field .. NAA 757 N756NA før levering.

N364ML.jpg

Til slutt, et 'skudd' fra Tampa hvor jeg var en snartur samme vår. Midway gikk jo konkurs og denne maskinen flyr nå for Air Senegal.
 
Back
Top