2. påskedag på Kjevik
I dag var planen å dra ut til Kjevik for å møte Speedy som var på gjennomreise. Eneste minuset var at han hadde tatt med seg et kraftig bærgænsvær så det høljet ned i bøtter og spann!
Fikk derfor tatt noen bilder fra bilen da KLMmeren (jungeljetten) skulle ta av. Deretter dro vi heller til McDonalds for lunsj istedetfor å vente en halvtime på at SAS fra CPH skulle lande! Et klokt valg, tror jeg!
Her er brasilianeren på vei inn på rullebanen
Ready for takeoff:
Regnskyen står etter når farten settes opp:
Da jeg skulle ta et bilde til min unike samling av buss-buer, klarte sandelig jungeljetten å snike seg med på bildet! Makan!
Og opp i luften går det! De var vel de eneste som fikk se solen i dag?!?
Så dett var dett for i dag!
Takk til Speedy, Karen og Glenn for en trivelig dag, tross regnet!!
BF:cool2
I dag var planen å dra ut til Kjevik for å møte Speedy som var på gjennomreise. Eneste minuset var at han hadde tatt med seg et kraftig bærgænsvær så det høljet ned i bøtter og spann!
Fikk derfor tatt noen bilder fra bilen da KLMmeren (jungeljetten) skulle ta av. Deretter dro vi heller til McDonalds for lunsj istedetfor å vente en halvtime på at SAS fra CPH skulle lande! Et klokt valg, tror jeg!

Her er brasilianeren på vei inn på rullebanen

Ready for takeoff:

Regnskyen står etter når farten settes opp:

Da jeg skulle ta et bilde til min unike samling av buss-buer, klarte sandelig jungeljetten å snike seg med på bildet! Makan!

Og opp i luften går det! De var vel de eneste som fikk se solen i dag?!?

Så dett var dett for i dag!
Takk til Speedy, Karen og Glenn for en trivelig dag, tross regnet!!
BF:cool2