2 år rundt OSL - del 4 (En kort siste del)
Her fortsettes det med ennå flere bilder, som startet med del 1 for en drøy uke siden (Litt bakgrunn o.l. finnes i den første delen: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=88492).
Tidligere deler:
Del 1: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=88492
Del 2: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=88549
Del 3: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=88630
Som vanlig i mine poster, er eventuelle kommentarer under bildene...
Vi starter med et vanlig syn på OSL, en BA A320 lander på 19R...
En salig blanding av Amerikansk og Brasiliansk, med mest av førstnevnte...
Regnvåt rullebane kan gjøre selv de kjedeligste fly til flotte motiver!
Hercules i motlys en kald høstmorgen i 2009....
En laaaang Thai-maskin. Synd de ikke bruker disse fast lenger...
Denne fløy en relativt kortlivet fraktrute....
Avslutter serien med en flott 757-frakter som er på vei mot østre bane for avgang.
Håper bildene faller i smak!
Her fortsettes det med ennå flere bilder, som startet med del 1 for en drøy uke siden (Litt bakgrunn o.l. finnes i den første delen: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=88492).
Tidligere deler:
Del 1: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=88492
Del 2: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=88549
Del 3: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=88630
Som vanlig i mine poster, er eventuelle kommentarer under bildene...

Vi starter med et vanlig syn på OSL, en BA A320 lander på 19R...





En salig blanding av Amerikansk og Brasiliansk, med mest av førstnevnte...

Regnvåt rullebane kan gjøre selv de kjedeligste fly til flotte motiver!



Hercules i motlys en kald høstmorgen i 2009....

En laaaang Thai-maskin. Synd de ikke bruker disse fast lenger...



Denne fløy en relativt kortlivet fraktrute....


Avslutter serien med en flott 757-frakter som er på vei mot østre bane for avgang.
Håper bildene faller i smak!