• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

16 søkere til jobben som ny Luftfartsdirektør

Trety

ScanFlyer Rusty
16 søkere til jobben som ny Luftfartsdirektør

http://pub.tv2.no/nettavisen/reiseliv/article513013.ece

Replying to Topic '16 søkere til jobben som ny Luftfartsdirektør'

Go Heine, go:nor :hi2

.. og kvinnekvoten blir heller ikke her fylt ... kan man shutte ned statlige organer som ikke har nok kvinner ogsaa?? ;)

Originally posted by LN-MOW
.. og kvinnekvoten blir heller ikke her fylt ... kan man shutte ned statlige organer som ikke har nok kvinner ogsaa?? ;)

....som f.eks. regjeringen...? :love

Originally posted by Trety

Originally posted by LN-MOW

Bare en liten presisering, selv om det kanskje ikke er så viktig: Kvoteringsregelen gjelder for allmennaksjeselskap - ikke bedriftsledelsen.

I tillegg er det vel drøyt 40% kvinnenandel (9 av 19 som vel er ca 47%...) om man ser på statsrådene/statsminister. Det man siktet på var vel å få første regjering med minst 50% kvinner - noe man ikke lyktes med.

#1 , hmm han er jo kjent ....

Originally posted by Trety

Jeg synes vi skal frede regjeringen. Da jeg var ung hadde vi et TV-program som het Komikveld. Regjeringen Stoltenbergs utspill minner om en onsdagskveld foran fjernsynsapparatet på syttitallet...

Jeg glemte rent å nevne at den har tatt opp Labours gamle posisjon: Snu opp ned på alt den forrige konservative gjengen gjorde slik at de kan snu opp ned på osv... Det skjedde fint lite i Storbritannia annet enn dette på den tiden. Derfor hadde Monty Python også et hav av inspirasjon. Min favoritt er Ministry of Silly Walks

Back