GF1
ScanFlyer Gold
12/9, da alle de store kom vår vei
Vi drog fra Vestfold i 5-tiden og rakk inn til østre bane (19L) før det hadde skjedd så veldig mye. Thai dukket opp etter noen få minutter og mens sola var i ferd med å stå opp over furutoppene - såpass mye at Thai ble flekkete belyst:
Da vi hadde forflyttet oss til vestre bane, gikk det bare få minutter før Korean Cargo dukket opp:
Og mens vi ventet på koreanernes avgang, skulle nanna og frigg ut på tur:
Presidentflyet begynte omsider å røre på seg:
Det bar tilbake til østre bane på tross av motlyset der. Det gikk ikke mange minutter før PIA kom:
Ved 18-tiden måtte vi rømme pga været, selvom østre bane ble skånet i forhold til vestre. (Vi observerte at et Norwegianfly mått avbryte landingen på 19R da det begynte å blåse kraftig sidevind).
Det var også hyggelig å se et par av de nyeste SAS-flyene, først SE-REU og så SE-RER, her et bilde av SE-RER:
Vi drog fra Vestfold i 5-tiden og rakk inn til østre bane (19L) før det hadde skjedd så veldig mye. Thai dukket opp etter noen få minutter og mens sola var i ferd med å stå opp over furutoppene - såpass mye at Thai ble flekkete belyst:



Da vi hadde forflyttet oss til vestre bane, gikk det bare få minutter før Korean Cargo dukket opp:

Og mens vi ventet på koreanernes avgang, skulle nanna og frigg ut på tur:



Presidentflyet begynte omsider å røre på seg:


Det bar tilbake til østre bane på tross av motlyset der. Det gikk ikke mange minutter før PIA kom:




Ved 18-tiden måtte vi rømme pga været, selvom østre bane ble skånet i forhold til vestre. (Vi observerte at et Norwegianfly mått avbryte landingen på 19R da det begynte å blåse kraftig sidevind).

Det var også hyggelig å se et par av de nyeste SAS-flyene, først SE-REU og så SE-RER, her et bilde av SE-RER:

Last edited: