Ser ut som de statlige tilskuddene for anbudsruter øker med 10% fra 2010 til 2011 ifølge statsbudsjettet, selv om ikke omfanget øker.
Så antar det betyr bedre tider for selskapene som har disse kontraktene så lenge ikke deres kostnader har økt med mer enn 10%, noe jeg tviler på.
http://www.regjeringen.no/nn/dep/sd...uftfart-for-folk-og-naringsliv.html?id=619741
Så antar det betyr bedre tider for selskapene som har disse kontraktene så lenge ikke deres kostnader har økt med mer enn 10%, noe jeg tviler på.
http://www.regjeringen.no/nn/dep/sd...uftfart-for-folk-og-naringsliv.html?id=619741
Til statleg kjøp av innanlandske flyruter føreslår regjeringa 693 millionar kroner. Det er 10 prosent meir enn i 2010. Omfanget av det statlege flyrutekjøpet – som dekkjer om lag 50 regionale samband – er likevel på same nivå som i 2010. Kostnadsnivået i nye kontraktar for anbodsruter i Nord-Troms og Finnmark spelar inn. Det same gjer kostnadsnivået i anbodskontraktane elles i landet.