1 million billige reiser

Men billettene til Paris burde ligge paa 399 ,- og ikke 445kr. Og til London 499 ,-

Naar reisen kommer paa 998 ,- til London tror jeg den frister mange flere enn naar de ser prisen 1 090 ,-
Egentlig synes du vel billettene burde være gratis, ikke sant?

fikk da til å komme inn på prislista etterhvert jeg og :-) etter det jeg kan se så er det ikke mye å hente på prisene i ecoextra/biz, om noe?

Frekt av SAS å kalle dette billig.

For oss som er vant å fly til kampanjepriser fra Ryanair, Wizz og Norwegian blir disse prisene bare en vits...

Frekt av SAS å kalle dette billig.

For oss som er vant å fly til kampanjepriser fra Ryanair, Wizz og Norwegian blir disse prisene bare en vits...
Beklager Tommy men klarer ikke å dy meg. Som en SAS kaptein sa igår, kundene som reiser med disse selskapene vil ikke SAS ha. :)

[mod]
Da holder vi oss til topicen, som er sas sine salgspriser. Hva andre selskaper tar kan man ta i en egen tråd, og tråden om hva slags mennesker som flyr med hvem, er allerede død og begravet.
[/mod]

Naa er jo ikke poenget aa tilby de laveste prisene, da ... Hvis folk kjoeper setene til den prisen man tilbyr, og den er hoeyere enn konkurrentene, gjoer man noe svaert riktig. Og setene forsvinner tydeligvis, saa NOEN kjoeper dem .. ;)

Back