1:400 modell i BU-farger på gang?

flyKSU

ScanFlyer Gold
1:400 modell i BU-farger på gang?

Vi har nå sendt inn ønske til Gemini jets om en 1:400 scale modell av Braathens SAFE med gamle farger. Enten DC-6, F-28 eller 737-200.

Venter i spenning... :nor

Re: 1:400 modell i BU-farger på gang?

Kommer med info med en gang jeg har fått svar fra Gemini :nor Venter i spenning. :)

Last edited:

Hvorfor ikke alle tre ?
...............og hva med resten av de forskjellige fargeskjema fra BU på 737-400, 500 og 700 ?

En Braathens SAFE B 767-200 (LN-SUV eller LN-SUW) i skala 1:400 hadde også vært fantastisk. For ikke å snakke om en Busy Bee B 737-200C (LN-NPB).

Hilsen Espen som også venter i spenning;)

Da har jeg fått svar fra Gemini og dette skrev de:

At this time we do not have plans for this particular model but I
shall pass your request on for future consideration.

Best regards,
Will Ribeiro
GeminiJets

Hyggelig å høre at de hvertfall skal huske spørsmålet mitt og orde slik at BU kanskje kommer senere :)

Best regards,
Will Ribeiro
GeminiJets

Hyggelig å høre at de hvertfall skal huske spørsmålet mitt og orde slik at BU kanskje kommer senere :)

All ære til Gemini, men jeg tror nok muligens dette er et standardsvar som alle får:rolleyes:

Da satser vi alt vi har på Andrew Klein og Aeroclassics. Tror sjansene er størst der uansett.
Lurer forresten på om eller hvis GeminiJets har tenkt å gi ut SAS B 737-763 modellen snart. De har jo laget en prøvemodell som ser kjempeflott ut (med SE-reg), men det virker som om det er svært uvisst om denne noen gang kommer i produksjon.

Espen venter spent uansett^_^

Lurer forresten på om eller hvis GeminiJets har tenkt å gi ut SAS B 737-763 modellen snart. De har jo laget en prøvemodell som ser kjempeflott ut (med SE-reg), men det virker som om det er svært uvisst om denne noen gang kommer i produksjon.

Espen venter spent uansett^_^

Herpa har jo laget en B737-600 i SE reg.. synes den er lekker..:)
GeminiJets har produsert 20 stk i -700:9: det meste kommer, tar bare litt tid!!;):)

Best regards,
Will Ribeiro
GeminiJets

Jeg slang litt med leppa ute på diecastaircraftforum nylig og nevnte at helt sikkert et par nordmenn kunne tenke seg Braathens F-28. Meldingen ble rettet til Andrew Klein (Aeroclassics) siden det er han som nå har en ,ut fra hva jeg kan se, alldeles ypperlig Fellowship mould.... Jeg synes det kan betraktes som "et plaster på såret" siden Aeroclassics allerede har levert 85 % av sin DC-9 produksjon og de resterende 15 % (heldigvis er SAS dekor blant dem) ferdigstilles i januar 2008.... Samtidig vil jeg nevne at "revised" DC-8 mould fra samme leverandør nå synes å være klar. SAS og Scanair DC-8s, CRANK 'EM OUT....

Skal vi begynne med en underskrifts-kampanje for å vise hvor mange som er
intressert i disse modellene ? kanskje det hjelper

Min samling består av 50% SAS/Scanair og 50% mix...

Back