![]() |
|
![]() |
#1 |
Canonskytter
|
![]()
Tok noen bilder av take-off'en på RYG når jeg reiste tilbake til Sola nå på søndagen. Det var strålende flyvær og likeså bildevær.
![]() Her kom denne saken fra Ryanair. Mener det var EI-DCL. (Det er desverre lite annet man kan gjøre enn å beskjære _kraftig_ med maks 40mm på fullformat...) ![]() Her har vi akkurat tatt av og ser mot den sivile delen. ![]() ![]() ![]() Ut mot Halden, Fredrikstad og Særp ![]() ![]() ![]() Må innrømme at jeg allerede savnet hjemplassen når jeg tok disse bildene... ![]() - Bjørn ![]()
You Can, Canon. Last edited by gilera; 04-05-2010 at 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilde, slike bilder pleier som regel å være vanskelige å få skarpe og "rene" siden det nesten alltid er noe skitt eller reflekson på vinduet i flyet
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Knallfine bilder, bodde selv ved rygge -92--95. Dengang var det F-5 og F-16 som var å se
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Så pent, spesielt de 2 siste bildene. Du har tydeligvis litt mer peiling enn meg ja !!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vakkert.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Legal Eagle
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Canonskytter
|
![]()
Takker for kommentarer!
![]() Ikke denne gangen, men vanligvis pleier jeg å bruke sirkulært polariseringsfilter når jeg tar bilder gjennom vindusruter. Denne gangen var jeg kjempeheldig, men under innflygninga og landinga var selvfølgelig kun min rute isbelagt...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Andre RYG & SVG - Adria Airways 6/10 | Glenn | Spotteralerts | 1 | 04-10-2012 14:31 |
Jomfrutur med DAT og Saab 340 RYG-SVG | Ståle | TripReports | 17 | 08-07-2012 10:58 |
To stemningsbilder fra SVG-RYG | gilera | Bilder & foto | 9 | 26-11-2011 10:55 |
SVG 9 Mai | andreas97sas | Bilder & foto | 9 | 10-05-2010 18:09 |
NAX å SK SVG-OSL-SVG Søndag 24 Mai | Aleksander Maaland | Register- og ATC-Forum | 8 | 24-05-2009 16:53 |