Lennart ScanFlyer Rusty 28 Aug 2009 #1 denne står nå på Sola, noen som vet hvor den skal på neste leg ?
J JanSev ScanFlyer Silver 24 Nov 2009 #3 LN-NOS med ny hale Fanget opp denne idag - LN-NOS med Ludvig Holberg på halen. Bildene er tatt med IXUS 860 og igjennom vinduet på terminalen så kvaliteten ble ikke så bra
LN-NOS med ny hale Fanget opp denne idag - LN-NOS med Ludvig Holberg på halen. Bildene er tatt med IXUS 860 og igjennom vinduet på terminalen så kvaliteten ble ikke så bra
svgspotter ScanFlyer Gold 24 Nov 2009 #4 Re: LN-NOS med ny hale ¨Flotte bilder! LN-NOS ser vakker ut!
Wig-wag ScanFlyer Gold Medlem 24 Nov 2009 #5 Re: LN-NOS med ny hale Det finnes noen bilder av LN-NOS her også: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=55057
Re: LN-NOS med ny hale Det finnes noen bilder av LN-NOS her også: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=55057
putzmeister ScanFlyer Dusty 25 Nov 2009 #6 Re: LN-NOS med ny hale Hei Jan, pene bilder. Jaggu på tide de begynner å "gjøre noe" med de hvite halene sine
Re: LN-NOS med ny hale Hei Jan, pene bilder. Jaggu på tide de begynner å "gjøre noe" med de hvite halene sine
M Mats Danielsen ScanFlyer Blue 26 Nov 2009 #7 Re: LN-NOS med ny hale Veldig flott, men jeg må si at det er ikke så veldig "norwegian" å ikke ha norske helter på flyene. Gi oss helter evt. det norske flagget!
Re: LN-NOS med ny hale Veldig flott, men jeg må si at det er ikke så veldig "norwegian" å ikke ha norske helter på flyene. Gi oss helter evt. det norske flagget!
LN-AØR ScanFlyer Crusty 26 Nov 2009 #8 Re: LN-NOS med ny hale Liker ikke den blå bakgrunnen på halen. Kan ikke fatte hvorfor de må ha med den. Mats Danielsen said: Veldig flott, men jeg må si at det er ikke så veldig "norwegian" å ikke ha norske helter på flyene. Gi oss helter evt. det norske flagget! Click to expand... Selv om om bodde mesteparten av livet i Danmark, så ble han jo født i Bergen...
Re: LN-NOS med ny hale Liker ikke den blå bakgrunnen på halen. Kan ikke fatte hvorfor de må ha med den. Mats Danielsen said: Veldig flott, men jeg må si at det er ikke så veldig "norwegian" å ikke ha norske helter på flyene. Gi oss helter evt. det norske flagget! Click to expand... Selv om om bodde mesteparten av livet i Danmark, så ble han jo født i Bergen...