Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hvorfor går de (-RRE og -RRF) til ARN istedet for OSL, når det er Sas NO som skal operere dem? For mye å gjøre på OSL/for lite å gjøre på ARN?
Hvorfor går de (-RRE og -RRF) til ARN istedet for OSL, når det er Sas NO som skal operere dem? For mye å gjøre på OSL/for lite å gjøre på ARN?
SAS Norge skal operere -RRF ja og -RRG når den kommer i juni.
Tror du misforstod spørsmålet mittLurte på hvorfor de gikk til ARN og ikke OSL, og ikke om det var Sas NO som skal operere dem.
Spørsmålet var kanskje litt dårlig formulert også.![]()
Vel - dette er den filete flightplan:
SEA J503 FOLDY J503 YDC J504 YYC J505
YVC J540 YYL J539 YYQ J530 YZS LAT6
6530N 08000W LAT6 6730N 07000W NCAC
CANEL 6800N 06000W 6900N 05000W 7000N
04000W 7000N 03000W 6900N 02000W 6800N
01000W 6600N 00000W ABADA UP855 TRM
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.