![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Bestilte billett på internett, og glemte fullt navn på bestillingen og lurer på hva som må gjøres nå. Skal kontakte byrået så fort dem åpner, men tenkte jeg skulle høre hva dere mener. Står på sidene dems at det koster 595.- å endre en booking såfremt at det er tillatt av flyselskapet. Følgende er gjort feil. Navn : Jan Erik Hansen navn på booking : Jan Hansen Så på bestillingen skrev jeg altså bare Jan Hansen. Glemte altså å skrive inn Erik i bestillingen. 1. Kan KL nekte meg å fylle inn siste del av navnet ( aller billigste billetttype) 2. Må jeg i såfall kjøpe ny billett? 3. Blir det problemer med å reise hvis navnet ikke er helt likt i pass og billett? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ingen nødvendighet å endre på dette.
IMM
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jag reser utan problem med Per, Christian eller Per Christian även med KLM
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det høres bra ut
![]() Jeg skulle hjelpe en venn med å bestille slik at han ikke endte opp på Torp en av veiene, og så tulla jeg det til med navnet... Glemte å nevne at vi snakker langrute, til Filippinene. Det er vel fremdeles ikke noe problem, selv om det er en IC rute? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er m-e-g-e-t vanlig at folk ikke oppgir sine mellomnavn når de booker. Ekstremt minimal risiko at det skjer noe grunnet dette. Det er bare å reise!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I tilfelle noen andre lurer så sa reisebyrået også at det bare var å reise, så da krysser jeg fingrene for at alt går bra.
Takker for hjelpen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jobbet men innsjekk av KL i ca 1 år.. ikke noe problem uten mellomnavn.
Så sant det står Jan og Hansen i passet ditt, så går det fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Booke billett - men vet ikke navn på reisende? | SudCaravelle | Reiseforum | 5 | 14-01-2015 18:21 |
EB billett bestilling | Glean EBG | Reiseforum | 5 | 01-07-2012 09:57 |
Navn på billett | O-A-G | Reiseforum | 2 | 04-01-2011 15:54 |
Fullt eller ikke fullt | Someone | Flyforum | 1 | 01-12-2006 02:11 |