• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Summit D228 med dobbel "flameout" v/1000 fot

Blubird

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Her endte det heldigvis godt. Har dog både lest og blitt fortalt mer enn én gang av folk som tilbringer mye tid bak spakene, at det å gå i gang med en 180-graders vending i lav høyde uten motorkraft er temmelig risikofylt.

A Summit Air Charter Dornier Do-228, registration C-GSAX performing flight SMM-1022 from Gahcko Kue,NT to Yellowknife,NT (Canada) with 6 passengers and 2 crew, was climbing through 1000 feet AGL out of Gahcko Kue when both engines (TPE331) flamed out.

http://avherald.com/h?article=4e26e9e4&opt=0
 
Back
Top