DY SE-RPA/EI-FJW - status

Re: EI-FJW - status

Klart for jomfrutur. Hex er 4CACE4 .

BOE291 (B738) has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Renton Muni (KRNT) at 10:10 PDT Wednesday (14 Sep) heading for Grant Co Intl (KMWH) for an estimated arrival at 11:27 PDT Wednesday (14 Sep).

Expected route: SEA J523 TOU TOU180015 PDT

BOE291 (B738) has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Grant Co Intl (KMWH) at 11:40 PDT Wednesday (14 Sep) heading for Boeing Field Intl (KBFI) for an estimated arrival at 12:08 PDT Wednesday (14 Sep).

Expected route: GLASR GLASR9

Last edited:

Ny tur i dag

BOE291 (B738) has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Boeing Field Intl (KBFI) at 09:43 PDT Thursday (22 Sep) heading for Grant Co Intl (KMWH) for an estimated arrival at 11:25 PDT Thursday (22 Sep).

Expected route: SEA J70 ONP PDT GEG

BOE291 (B738) has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Grant Co Intl (KMWH) at 11:16 PDT Thursday (22 Sep) heading for Boeing Field Intl (KBFI) for an estimated arrival at 11:44 PDT Thursday (22 Sep).

Expected route: GLASR1

Nok et OT spørsmål. Er det Boeing piloter som flyr hjem eller DY ?

DY - alltid receiving carrier - har vært med 2 AF 777, 1 AF 747-400F leveranser, skikkelig morro

DY - alltid receiving carrier - har vært med 2 AF 777, 1 AF 747-400F leveranser, skikkelig morro

Had aldri hentet nytt fly fra hverken fabrikk eller forhandler. Hører ut som stas: Følger det med champagne, dansepiker og gratis mat?
Isåfall bør jeg melde meg på til neste levering..:lol:

Had aldri hentet nytt fly fra hverken fabrikk eller forhandler. Hører ut som stas: Følger det med champagne, dansepiker og gratis mat?
Isåfall bør jeg melde meg på til neste levering..:lol:
Det siste Boeing gjør er å dytte en kasse med Washington State vin inn, med 5 totalt ombord, hvorav 2 bør fly blir det mye gøy !!

Det siste Boeing gjør er å dytte en kasse med Washington State vin inn, med 5 totalt ombord, hvorav 2 bør fly blir det mye gøy !!

Aha, da blir det fest over dammen ja.
Har vel kanskje vært på lignende med fraktfly hvor det er 3 på jobb og 3 på hjemreise med noe medbrakt.
Da stjeler turistene den beste maten fra byssa før man har kommet seg på cruise og når hardt arbeidende flyvere kommer bak for å spise godt så er det ikke mere hummer og kaviar, bare kylling og nudler.
Sorry boys..

På noen turer var det skrevet på lokket til varmretten Captain's meal, eller Captain's dinner.
Skulle jo tro det var ekstra fin middag men på en tur nevnte co piloten min at de som pakket maten sikkert hatet kapteiner og dro snurrebassen sin frem og tilbake i maten før den ble pakket.
Siden da byttet jeg gjerne middag med annenflygerne eller 3-P.
Kanskje hadde styrmannen helt rett, eller kanskje manipulerte han en bedre middag i sin retning.:colgate:

Roald Dahl på halen

CtgX7W-WgAAj9-p.jpg:large

Kilde: https://twitter.com/NorwegianUK

Last edited:

Da er NAI karrieren ferdig...avsluttet med DY4104 OSL ARN 03DEC.
--
Kommer tilbake som SE-RPA (NSE) 05DEC

Forsvant ut i går, og fikk da snaue 4 år i Norwegian sin tjeneste. Leaset av Jackson Square Aviation, som da fikk flyet tilbake

Boeing 737 -8JP 42286 6088 SE-RPA Norwegian Air Sweden ferried 17sep20 BGO-DUB prior return to lessor

Transavia France neste, melder Skyliner:

Boeing 737 -8JP 39020 4343 F- Transavia France at DUB 17feb21 after paint, SE-reg prior delivery (+ 42286/ 6088 ex SE-RPA) ex SE-RRU

Back