• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Aloha og farvel for denne gang

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
På HNL .. Rask innsjekk og nå United Club... Så til IAD .. TSA Pre gikk på null komma null..ingen kø der..

Ha en topp søndag ....:drink

Hatt en fin tur denne gangen ogsaa da SQ777? Vi koser oss fortsatt paa Barbados, men om en uke saa er det slutt. Desverre.

Hmmm... ser at enkelte tror Hawaii ligger på den andre siden av datolinjen. ;)

Her i Dhaka går det mot den mest spennende dagen hittil. Det er varslet at de idag skal ha de hittil største demonstrasjonene i byen selv om politiet ikke har gitt tillatelse til det. De siste tre dagene har de stoppet alle tog og bussruter for at demonstranter ikke skal komme seg inn til byen. Politiet har konfiskert bussnøkler, stoppet tog som likevel gikk og bedt alle gå av. Det har imidlertid vært lov å fly for jetset-ene slik at jeg kom meg tilbake fra Cox's Bazar igår på det som så ut som gammelt Braathens-metall.

attachment.php

attachment.php

Siste tiltak fra myndighetene som kom igår var at det kun er lov å sitte én eneste person på hver motorsykkel. Alt for å ikke få inn flere demonstranter. Alt kan skje idag, fra en stille demo til skyting og kaos med unntalstilstand og evakuering. Og det er idag vi skal ut og fly med helikopter, om vi klarer komme oss til flyplassen da. Så det blir uansett en spennende dag.

Ha en god en alle dere som er i roligere deler av verden.

Attachments

• novo1.jpg
    novo1.jpg
    39.4 KB · Views: 1,488
  • novo2.jpg
    novo2.jpg
    51.6 KB · Views: 1,478
Mornings fra Tjøme. Høres ut som det regner i dag også. Etter frokost bærer det til fjells. Ha en fin dag

Ettermiddag fra Niseko Village. Rakk to turer med Gondolen før den ble stengt pga. vind. 50cm pudder i ansiktet i et kjempe bratt parti på første turen, helt urørt "first tracks" = de neste to ukene blir bare en bonus.

Himmelsk rett og slett!

3P - peis, pledd og (i)pad og ingen store planer for dagen. Ha en flott søndag du også!

God morgen fra Calgary. Her er planen bare å komme seg ut og myse litt på byen, om formen kommer seg sånn nogenlunde.

Ha en fin dag, og lykke til alle dere som er på reisefot. God tur hjem, god tur bort etc

God morgen fra LA. Stikker straks og henter min leiebil for å kjøre opp til Oakland. Skal se Oakland Raiders-Denver Broncos i dag, så det kan være greit å komme seg ut av byen før rushet starter.

God ettermiddag fra Stavanger.

Stille og rolig sløvedag, og fremdeles 5 unger i hus. Angus-steiken putrer i ovnen og middagsgjester er ventet om litt...

Ha en fin søndag folkens.

God morgen fra Calgary. Her er planen bare å komme seg ut og myse litt på byen, om formen kommer seg sånn nogenlunde.

Ha en fin dag, og lykke til alle dere som er på reisefot. God tur hjem, god tur bort etc

Fnate,
Har du vært oppe i tårnet og stått på glassplaten 180 m over bakken? Det er et must når man først er i Calgary. Litt kilen opplevelse, for å si det mildt....

God eftermiddag från Tjörn,

Sker absolut ingenting idag förutom NRK Sport. I morgon går tyvärr turen norrut mot Stockholm igen. Ha en super söndag.

God ettermiddag fra kontoret. Her har det vært full rulle hele dagen og jeg ser klart frem til komme meg hjematt. I kveld blir det først en lang svømmetur etterfulgt av ”hjemmelaget” pizza og en ganske rimelig Rioja.

I dag tidlig mente bilen at det var 16 grader som til nå må være rekord for vår del.

Nyt

God ettermiddag folkens,
Været har omsider roet seg her i sørvest.. Det er mange år siden vi hadde NonStop møkkavær gjennom julehøytiden slik vi har hatt det i år.
Solen er faktisk å skimte i øyeblikket.
Men nå, familiesamlig med kids ,cats and no dogs.
Ha en fortsatt fin søndag.

God morgen fra LA. Stikker straks og henter min leiebil for å kjøre opp til Oakland. Skal se Oakland Raiders-Denver Broncos i dag, så det kan være greit å komme seg ut av byen før rushet starter.

Kos deg. Jeg har faktisk vært på barbecue fest med cheer leaderne til Broncos. Nede på matta på Coors field (er det vel det heter). Dagens fun fact fra meg.

Fnate,
Har du vært oppe i tårnet og stått på glassplaten 180 m over bakken? Det er et must når man først er i Calgary. Litt kilen opplevelse, for å si det mildt....

Takk for tips. Det hadde jeg ikke tenkt på. Skal gjøre det.

God ettermiddag fra havet. Rukket en dusj og nå blir det Tore Renberg frem til middag med påfølgende jobbing. Ristet akkurat fært i boligkvarteret her som betyr at folk antagelig endelig kommer seg hjem. Vært mye anti helikoptervær de siste dagene (og ukene).

Kos deg. Jeg har faktisk vært på barbecue fest med cheer leaderne til Broncos. Nede på matta på Coors field (er det vel det heter). Dagens fun fact fra meg.

Mile High Stadium het den i allefall i 2009. Coors Field er baseballstadionen til The Rockies.

God kveld sørfra. Akkurat vært en tur på skøytebanen her i by'n. Jeg har tydeligvis ikke helt glemt gamle kunster.

Ser frem til en rolig aften før en kort arbeidsuke venter med start i morgen.

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Ikke gjort så mye i dag bortsett fra å pusse vinduene. Så nå ser man jo ut igjen i det minste.

Nå er det straks på butikken og så blir det taco middag på meg og kidsa.
Blir litt juleøl drikking i kveld med en kompis som kommer på besøk. Er jo tross alt fortsatt juleferie.

Litt mer busy i morgen.

Fortsatt god søndag ønskes.

BF:cool2

Mile High Stadium het den i allefall i 2009. Coors Field er baseballstadionen til The Rockies.

Se der ja. Da var det et søtt navn, sånn alt tatt i betraktning. Dette var i 2007, men det hette vel det samme da.

Back