LN-BUD, ei skranglekasse?

Tjab

Upgrade me....
Var så "heldig" å sitte over vingen på denne i dag. Og fikk 2 take off og landinger på kjøpet. (melkerute STV-BGO-TRH)

Det rista og smalt noe helt jævlig ved take off, landing og taxi. Kjentes ut som noe var løst rett å slett.
Pussig at man ferdes med slikt noe, ikke det at jeg mistenker noe farlig, men det handler litt om signaleffekten slikt noe sender til kundene.

Noen andre som har flydd denne i det siste?

Edit:
Om det er noen SAS folk som ser innom, så kan dere jo viske riktig person i øret å få skrudd "Inge Krokrygg" sammen igjen :)
 
Last edited:
Ser hva du mener. Det er selvfølgelig helt safe å fly med en sånn "skranglekasse". Menjeg ser hva du mener med hvilket inntrykk det gir. Det blir liksom feil når du har flydd med TP, LH eller andre og setter deg i en gammel SK gris. Spesielt for de som ikke flyr mye.
 
Var så "heldig" å sitte over vingen på denne i dag. Og fikk 2 take off og landinger på kjøpet. (melkerute STV-BGO-TRH)

Det rista og smalt noe helt jævlig ved take off, landing og taxi. Kjentes ut som noe var løst rett å slett.
Pussig at man ferdes med slikt noe, ikke det at jeg mistenker noe farlig, men det handler litt om signaleffekten slikt noe sender til kundene.

Noen andre som har flydd denne i det siste?

Edit:
Om det er noen SAS folk som ser innom, så kan dere jo viske riktig person i øret å få skrudd "Inge Krokrygg" sammen igjen :)

Du mener SVG-BGO-TRD håper jeg? :P
 
Hadde den fleire gonger i fjor på TRD-BGO-SVG på blant anna sete 0 C :) -og ja, det skrangla godt då og. Det eg forstod på kaptein og styrmann då, var at det var understellet som brukte lang tid opp?.... men, det var bare mi tolkning, spurte ikkje -for det virka som om det var vanlig.
 
Var så "heldig" å sitte over vingen på denne i dag. Og fikk 2 take off og landinger på kjøpet. (melkerute STV-BGO-TRH)

Det rista og smalt noe helt jævlig ved take off, landing og taxi. Kjentes ut som noe var løst rett å slett.
Pussig at man ferdes med slikt noe, ikke det at jeg mistenker noe farlig, men det handler litt om signaleffekten slikt noe sender til kundene.

Noen andre som har flydd denne i det siste?

Edit:
Om det er noen SAS folk som ser innom, så kan dere jo viske riktig person i øret å få skrudd "Inge Krokrygg" sammen igjen :)

Ser hva du mener, det er samme individene SAS bruker f.ex. på den turen jeg hadde på en charter til Grenoble i januar i år, hadde reservert nødutgangssete, vindu sete som jeg foretrekker. Men det setet ga jeg jeg kjapt fra meg, fordi det var umulig å finne en noenlunde god sittestilling uten at man plutselig hadde siget ned på dørken, hele sitteplassen var rett og slett utslitt :)

Det var også en del "lyder" her ved take off, men landingen var helt grei den

Mvh
Fjordheim
 
Skranglekasse???

Meget mulig, men like fullt det individet jeg har reist flest ganger med. Samt favorittindividet mitt til sas. :)
 
Back
Top