![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Jeg kunne godt tenke meg å jobbe for SGS på Flesand og lurer på om det er noen på forumet som kjenner til hvem man kan kontakte og om det blir rekruttert eksternt.
Har tidligere jobbet i Braathens og SAS Cargo og vet at de fleste jobber blir utlyst internt og at det gjerne står deltidsansatte i kø for heltidsstillinger men har også sett utlysning på Flyprat for sommervikariat. Jeg har erfaring fra trafikk/ operasjonelle oppgaver i Braathens og Servisair og logistikk/ flyfrakt fra SAS Cargo. For tiden jobber jeg for World Fuel Services i London hvor jeg setter opp drivstoffkontrakter for flyselskap med base i Europa, Midt-Østen og Afrika men er klar for å flytte til Norge og Vestandet igjen og er derfor på jakt etter en stilling hvor jeg kan bruke mine erfaringer fra flybransjen. Setter stor pris på om det er noen som har tips eller "inside" kunnskap! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hadde satt stor pris på om noen kunne gitt noe info angående det samme som j-tyrh lurer på her. Vanskelig å finne kontaktinfo til enkeltpersoner i firmaet som har med dette å gjøre.
På forhånd tusen takk Aleksander.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har noen tips, kontakt meg på privat-mld!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dårlig service av SAS/SGS på Flesland | Utflyttet | Reiseforum | 83 | 15-10-2011 16:41 |
Ledig jobb i SGS på KSU | CK | Flyforum | 0 | 17-03-2009 19:14 |
Ny jobb?? Hva med SAS eller SGS? | LN-MOW | Flyforum | 15 | 25-03-2008 13:36 |
Neppe SGS jobb for Widerøe-ansatte | DY | Flyforum | 26 | 29-01-2005 06:57 |