![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei alle sammen og god jul!
sitter å titter på billetter til New York på Sas sine sider. og da lurer jeg på hva er forskjellen på Plus og Business ? vet forskjellen når det er kun ruter som kjøres i to klasser altså plus og go men hva med når det er i tillegg er business klasse.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er ikke det økonomi + da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() men er sas go helt forferdelig på langtur ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nei, det er helt kurrant. Du får litt mat og drikke, helt ok sete og greit med plass. Største negativet er at du ikke får velge når film starter selv, grunnet gammel AVOD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er AVOD i både Y+ og C, så vidt jeg husker.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Men han spurte om SAS Go i posten jeg svarte på
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ah, Go kom plutselig inn i bildet. I stand corrected.
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvis United ligger likt i pris, så er det et mye bedre hard-produkt. Greit, alkohol koster i Y, men komfort, boardingtid og baggage allowance (18 kg i kabin f.eks) er i hvertfall mye bedre.
Også kan du kjøpe Eco+ for ca 7-800 kr. Samme seter, men litt ekstra benplass, samt noe mer relcine (tror jeg)... UA har vel også samme EB-opptjening som hos SK (korriger meg om jeg tar feil) Til NYC, som på en god dag tar drøye 6 timer, er Y helt fint på UA :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Har flydd flere ganger United og en gang med SAS i Y over dammen, det eneste jeg ser som fordel med SAS er at man får gratis øl/vin til maten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Man får lik opptjening med UA og SK, men man får ikke de ekstra poengene man har som Silver eller Gold-medlem hos SK. (15% ekstra på Silver og 25% ekstra på Gold) Dette kan selvsagt utgjøre en del, særlig i C eller Y/B om du har noen turer i året. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Er man en, to eller fire som reiser er også 2-4-2 konfigurasjonen til SAS i Y og foretrekke fremfor 3-3 hos UA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Supre svar her takk
![]() reiser forresten alene.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Da blir det vel misvisende å kalle.det AVOD.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Uniteds BusinessFirst knuser SAS-sklien, men SAS Plus er klart bedre enn Uniteds Economy Plus. Economy er stort sett ett fett, men Uniteds AVOD-utvalg er meget bra sammenlignet med SAS. Enig i at antall som reiser sammen er en faktor mht. 2-4-2 vs. 3-3 eller 3-4-3 osv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Seteplassering hos SAS på longhaul i alle klasser | 737-405 | Reiseforum | 320 | 03-10-2024 17:59 |
SAS - LongHaul priser i Business | peterfox | Reiseforum | 1 | 04-08-2014 08:22 |
Hvilken champagne i Business hos SAS? | martino | Reiseforum | 5 | 31-01-2013 20:26 |
hva er forskjellen på S og B bookingklasse hos SAS? | VirreVapp | Reiseforum | 4 | 15-08-2012 13:27 |
Hva er forskjellen på økonomi og business? | *AC* | Småprat | 7 | 01-08-2011 07:16 |