![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei.
Noen som vet en "smart" måte og velge sete SK910,EWR-COP (A330-300),for min reise i Sept 2015. Jeg reiser med en United Reward Ticket. Jeg har SAS sitt PNR-Nummer. Men hverken SAS/United/SAS telefon,er villig til å la meg velge sete,eller betale extra for nødutgang sete. All tilbakemelding jeg får er...book de 22 timer før avgang. ... Noen gode forlag ![]() ... Forrige år hadde jeg samme bestilling,og greide da å ringe SAS og betalte 300kr for en nødutgang sete,så du ordnet det seg. Men nå "vil" de ikke. ![]() ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Quote:
Er lite keen på å ringe til sas enda en gang fra Kina med de tlf prisene her nede, så satser på at det er it systemet til sas som ikke fungerer som det skal. (Igjen!) Kanskje jeg for første gang kan benytte gold.no@sas.no til dette? (Rett adresse er det ikke?) Forresten noen som har en formening om det er verdt 1500,- å oppgradere til Plus fra Pek til Cph? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Newcomer
|
![]()
I likhet med Chr1st1an hadde jeg samme problem, bortsett fra at jeg hadde et år med Silver mellom EBG. Jeg booker ofte opp flere reiser samtidig og ble Gold igjen nå nettopp. Ringte SAS og de åpnet slik at jeg kunne velge seter da disse var kjøpt under Silverperioden. Funket bra. En annen sak er at jeg sist år kun var Silver, men hadde booked flere CPH- PEK reiser under forrige Goldperiode. Da kommer billettene ut som EBG og ikke noe problem med louncer i Asia. I Oslo og CPH prøvde jeg ikke da jeg hadde A3 gold i reserve.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Quote:
En liten update Kina: Sas per tlf kunne ikke hjelpe meg. Sendte Mail til gull mailen. Fikk svar, men de "kunne" heller ikke hjelpe. Endte med å måtte vente til 22 t før avgang før jeg fikk valgt sete. Havnet med andre ord laaaaaaangt bak. :-( Så håper virkelig de kan fikse dette før alle mine andre flighter de neste månedene! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Du vet vel at det i praksis er 36 timer før man kan sjekke inn, dog er det offisielt 22t. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Sjekk inn via weben, åpner 22-36t før avreise
![]() |
#68 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Joda, du må bare legge inn ref manuelt i checkin-delen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei
Jeg skal reise med SAS Business for første gang fra EWR-OSL 23 mai. Det jeg lurer på om det er noen seter der framme som bør unngås og sitte evt hvilket seter er veldig bra? Og så vet jeg at jeg har tilgang til lounge og det jeg lurer på om jeg kan ta med meg en person inn selv om jeg kun har Eurobonus Basic kort? Gleder meg til turen. Håper virkelig det er satt opp med det flyet med det nyeste innredning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Star Alliance only.
|
![]()
Hei!
Pr. dags dato er avgangen satt opp med den nye kabinen! ![]() Du kan ikke ta med en gjest når du kun er Basic-medlem. Vil anbefale par-tallsrader på den nye kabinen - hvis du liker vindu. God tur! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Et raskt spørsmål igjen.
Ettersom jeg har aldrig reist på business, hva er det vanlig å ha på når man skal legge seg på natten? Går det greit meg shorts og t-skjorte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Star Alliance only.
|
![]() Quote:
![]() Neida... Hva vet jeg. Sikkert noen andre som har reist mer Business som vet kleskoden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Joker
|
![]() Quote:
Jeg reiser somregel i chinos og t-skjorte, med en genser tilgjengelig. God tur! Last edited by KristianSk; 27-02-2015 at 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det går absolutt greit, så lenge du unngår joggebukse...:-) Det var en tråd tidligere som omhandlet nettopp det med joggebuske og så vidt jeg husker mente mange at grensen gikk der. Bruker selv ikke joggebukse utenfor hjemmet, men hadde ikke reagert om noen hadde dette praktiske plagget på seg på flytur - også i biz.
![]() |
#75 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Skal en liten tur over dammen 16 apr , SK944 CPH-ORD (tilbake samme strekk 20apr)
Det har kommet meg for øret at denne skal flyes av en av de A-340ene som tidligere har gått hos LAN Chile. Noen som har noe erfaring fra disse, ?? hva en kan vente. Har også skjønt at det ikke er M+ i denne så en evt optiontown oppgradering for bedre komfort ser jeg på isåfall som helt bortkastet.
![]() |
#76 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]()
Synes både Business og Go er bedre på denne maskinen i forhold til resten av flåten med gammel kabin. Business har lieflat stoler og Go har Avod underholdning. Pluss er som sagt ikke verd pengene på denne maskinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er bare en - LN-RKP - og den har vært diskutert i det vide og det brede ..
http://forum.flyprat.no/search.php?searchid=2813176 |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
MOW, thanks
![]() hadde ikke reg-nummeret, men da finner jeg sikkert noe. tar fremdeles gjerne imot erfaringer med ombord i denne maskinen. Har ordnet meg vindusete på denne saken og tenker å ha med en gopro så satser på at det blir en fin innflyving til ORD . leker litt med tanken om de i cocpit vil ha en der som en setter på før det blir for takeoff, litt på cruse og på landing. Men jeg antar at det er å drømme.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Full EB-opptjening i alle klasser hos SAS, blue1 og WF fra 4. mai | Discus | Reiseforum | 133 | 17-03-2014 15:45 |
Forskjellen på business og plus hos SAS longhaul? | hifiman | Reiseforum | 15 | 27-12-2013 16:40 |
SQ øker tillatt bagasje i alle klasser med 10kg | SQ 777 | Småprat | 8 | 10-12-2013 09:59 |
Re: BA salg i alle klasser... | sail4fun | Reiseforum | 0 | 26-12-2010 11:20 |
Nye klasser hos Spanair | FlightDeck | Reiseforum | 3 | 27-10-2010 02:13 |