![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen ja.. Da var kaoset i full gang her… Dubai vant (ikke overraskende EXPO 2020) og det var et fyrverkeri fra en annen planet over huset i går kveld.. Alle statlige institusjoner og skoler er stengt i dag og det er unntakstilstand for feiring.. Ett av prosjektene som settes i gang nå inneholder blant annet 100 hoteller?!? Delte følelser man sitter med her – men gøy blir det nok..
http://gulfnews.com/ Endelig helg… I dag sniker jeg meg unna kontoret ved fem tiden og klargjør for en deilig langhelg. Hjemmelagede ”tapas” og noe gamle druer i kveld i sofaen med fru Sud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Lite fyrverkeri her, derimot er det jobb som vanlig. Etter to dager i den ytre provinsen er det tilbake til Prærien i dag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra SVG. I et øyeblikks innfall av flygalskap i går fant jeg det for godt å svi av poeng på en dagstur til München i dag. Så da sitter jeg her og blomstrer mens jeg venter på en forsinket SK4008 pga sent innkommende fly fra Trøndelag. Well, da blir det nok ikke tid til å teste gullstua på Gardermoen. Menmen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God vindfull morgen fra Trondheim
Hær blæs det i søkk å kav !!! Har ikke opplevd så mye vind på lang tid.... se opp for flygende søppelkasser ![]() Ha en mindre vindfull dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen!
Ja, LN-FHU, mulig du har fått søppelkassehuset mitt på besøk i Trondheim.. Ute her er det i hvertfall ikke... Helt sinnsyke vindkast i natt, innpakkede terrassemøbler er ute og "lufter seg" i oppkjørselen og vinden og regnet fortsetter. Lite julestemning ja, men prøver meg uansett på Nøtteknekker`n på Trøndelag teater med familien i kveld. Først en hyggelig familiemiddag, og forhåpentligvis står teateret i vindkulene.. hehe. Oslo i morgen, kan bli en fin berg og dalbane neddover dit i morgen tidlig om det ikke løyer. Nyt Thanksgiving, været, føret, bla.bla.... ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim #3... Det meste er vel sagt allereie. Lure på om eg ser fram til flyturen til TRF i ettermiddag, håpar det har løya litt. Skal ha med mini og frøken, mini (på to) er allereie ein smule gira på ut med fly, så håpar det går bra...
Ha ein fin dag!!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra DY275 til Oslo! Merket vinden godt idag under takeoff.
Er på vei til Krabi, Thailand for 2 ukers ferie så det blir en lang dag. Håper alle får en super dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Servisair loungen på Dyce.
Vind og vær nord i fedrelandet merkes her og. SK4612 er en time sein pga været i midt-Norge. Ikke uvanlig vinters tid at forsinkelser oppstår både på morgen og ettermiddags avgangene. Maskinen kommer vanligvis fra TRD via BGO til SVG og videre til ABZ. Da er det lett å følge med på Avinor sidene for TRD,BGO og SVG på eventuelle forsinkelser i systemet i tillegg til SMS'er som tikker inn fra SAS. Men de kommer først når outbound flight forsinkelse fra SVG er klarlagt. Slik har det vært i årevis. Jeg har ofte ønsket meg at maskinen kom fra OSL i steden for å kuske ned norskekysten. Eller som i gamle dager da nier'n kom opp fra CPH for så å fortsette til ABZ. Vel det var morgenen's refleksjon og tilbakeblikk. Jeg kommer nok over sjøen en gang i løpet av dagen. Ha en fin dag Forumister |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Det ble nesten halvannen time til slutt inne vi landet på Sola.
Resten av dagen går med til internarbeid på Forus kontoret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Dæven, dette er jaggu meg siste arbeidsnatt før langfri. Tar turen litt tidligere til OSL, må fylle brikka med litt plastikk og aluminiumsfly. Ellers en lynrask tur til sentrum for litt asiatisk matauk med fruen. Brødskiver til frokost har hun i sitt 21 år i Norge fortsatt ikke inntatt. Makan til langdryg integrering.
Må LN-MOW stappe innpå kalkun til han ser mannen med ljåen.
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Happy Thanksgiving fra bondelandet i South Carolina! Her romsterer allerede tre generasjoner kvinnfolk rundt på kjøkkenet, og guttungen og jeg ligger lavt etter beste evne etter at vi var ferdige med å skrelle epler til eplepaien.
20 grader her på morran - og det var definitivt ingen celsiuser involvert. Strålende sol, så det varmer nok fort opp.. Glad kalkundag, alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag, her har det blåst i dag. Det er minst en byggeplass på Prærien som må bestille mer presenning og isopor. I tillegg flagret det takplater rundt husveggene en stund. Heldig vis roet det seg før jeg skulle hjem.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det stod fire patruljebiler fra onkel blå som forsøkte sette opp sperrebånd ved Accenture idag etter noe greier fløy omkring. Noen stor suksess var det ikke da de blåste fort bort....ellers tydelig at det ikke skjedde stort i Bærum i dag siden de sendte fire patruljer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God aften fra det Sørlandske!
Hjemme igjen etter 4 dager på farten. Var visst noe bølger i Skagerak i natt, men merket ikke noe til dem. Og ikke falt jeg ut av senga heller, så da kan det ikke vært så galt. Fly hjem fra Oslo i dag. Rikelig med turbulens både ved avg OSL og ved ank KRS. Nå skal det bli deilig med en natt i sin egen seng igjen, og sannelig er det ikke fredag i morgen. Fortsatt god aften både med og uten kal- eller varm kun. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God helg fra UAE | SudCaravelle | Flyforum | 11 | 09-01-2014 15:10 |
God helg fra UAE | SudCaravelle | Flyforum | 20 | 15-03-2013 15:40 |