![]() |
|
![]() |
#1 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fikk mail her en dag fra Choice om mulig oppgradering til Silver for de av oss som ikke frekventerer hotellene deres like ofte. Esenssen er altså å bestille kortet for å bli oppgradert til Silver. Slik det fremgår av mailen er det gratis å ha kortet det første året og du vil i tillegg få 3000poeng.
Quote:
Fordelen med silver er som følger: Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Ja, slo selv til på dette tilbudet da det ble lansert for et års tid siden. Har bare hatt noen netter på Choice-hoteller, men dessverre uten at det har gitt så mange fordeler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser det skal være upgrade på rom om det er tilgjengelig. Skal en tur til køben og bo der til sommeren, verdt et forsøk for min del
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mye mulig han har solgt de til noen andre som fortsatt drifter under Choice. Har uansett booket rom på Clarion Collection nyhavnen i sommer. Skal prøve meg på en upgrade der
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Choice solgte alle unntatt tre i København, mener jeg. Tror First tok over resten, bl.a. Excelsior.
http://www.hotelsanktpetri.dk/no/Foo...Pressemelding/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Jeg fikk flere oppgraderinger når jeg hadde valgt dette som silver enn da jeg var gull (da skal du få oppgraderig). Fikk også en gratis brus, bare husk å gi beskjed når du sjekker ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Det er også mulig å bli Silver uten MasterCard via dinvenn.no http://www.dinvenn.no/index.php?opti...d=54&Itemid=30 Fungerte utmerket for meg i januar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Moderatorer: Feel free til å splitte tråden vist dere ønsker det, dette ble kanskje litt of topic ifh til silver med MC. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og hvordan får man silver av dinvenn.no? Meldte meg inn for å teste, men ser bare en rabatt kode som gjør at du får silver fordelene når du bestiller. For min del er allerede oppholdet bestilt, ergo trenger jeg enten silver kort eller å få statusen registert på choice sine sider.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg skrev en mail til Choice Club medlemsservice om at jeg er medlem i dinnvenn.no med rabattkoden. Fikk svar innen noen dager at dem oppgraderte mitt medlemsskap til Silver. Hvis du ikke er medlem så registrer et nytt medlemsskap først.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 11:22 |
- 40% for Choice Club-medlemmer i sommer | Bergern | Reiseforum | 8 | 09-04-2014 21:27 |
Beste Nordic Choice Stockholm | Chriscross | Reiseforum | 0 | 30-04-2013 15:17 |
Bonusovernatting Choice Nordic | Chriscross | Reiseforum | 5 | 31-03-2013 04:14 |
BMI Diamond Club med instant *A Silver | Islending | Reiseforum | 18 | 23-03-2011 16:24 |