Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 29-04-2017, 05:01   #1
CaptainMorgan
Commercial pilot
 
CaptainMorgan's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: Trondheim/Fort Pierce(FL)
Posts: 414
Norwegian Opplevelse: Norwegian 787 LH

Fant ingen passende tråd (kritikk norwegian lh e.l.) å poste dette. Mod kan eventuelt flytte om det faktisk eksisterer.

Uansett. Reiste for første gang med Norwegian og deres 787-9 i economy på langdistanse denne uken fra FLL til LGW.

Kan ikke si jeg er imponert. Nå skal det og sies at jeg ikke er spesielt vandt med economy på longhaul. Reiser stort sett utelukkende SAS Plus, WT+ etc eller Business, men har flydd eco to ganger tidligere. Da med SAS A330 og AirFrance 777. Både SAS og AirFrance var forholdsvis greie.

Grunnen til at jeg valgte Norwegian denne gangen var at de var det eneste som var å oppdrive på få dagers varsel. Var så lite fristet til å fly Norwegian at jeg sjekket med SAS voksen, ungdom og poeng fra alle destinasjonene de flyr fra i USA. Men neida, ingenting tilgjengelig.

Så etter å ha bladd opp 3 laken for å fly KjosLinern over atlantern, satte jeg kursen til Fort Lauderdale. Ankom i god tid, ca 2 timer før avgang. Himla lang kø i innsjekk og ingen selvbetjent bagdrop. Kun 3 frøkner som sjekket inn per skranke. Etter sikkerhetskontrollen var de fleste utsalgsstedene i ferd med å stenge, men rakk akkurat å kjøpe med en flaske vann og en burger fra SteaknShake for absolutt alt stengte.

Boarding tok forfeeeerdelig lang tid. Totalt uorganisert og vi ble boardet 30 minutter etter oppsatt rutetid. Omsider ombord plassert i sete 27E (midtsete ved nødutgang) mellom en halvfeit brite og ei kjerring som hosta konstant , kunne jeg konstatere at det ikke var noen ordinær velkomst. Ingen pledd/pute, ingen earplugs, ingen flaske med vann. Nada. Kun et smalt plastikkaktig sete som sto med seteryggen 90 grader rett opp. Jeg er 190 og 80kg, men allikevel følte jeg meg skvist.

Før avgang ble det selvfølgelig kjørt propaganda av Kjosern på skjermene med hvor fantastisk KjosLinern er: mindre utslipp, større vinduer og ikke minst lavere kabinhøyde som skal minske jetlag osv osv. Totalt bullshit i mine øyne. Men tilbake til det senere.

Etter ca drøye 1 1/2 time kom endelig det flotte "nice and tasty" måltidet Norwegian skryter sånn av i bestillingsprosessen på norwegian.no. Rett og slett en vits: var en knøttliten pappboks på størrelse med et penal. Oppi her kunne man "kose" seg med forrett bestående av ca 4 skjeer risaktig salat. Deretter, om man enda ikke var mett, kunne man sette tennene i hovedretten som var et par gafler med pasta og 3 små biffklumper. Desserten var enda mer latterlig, en sjokolademoussekake (som dog skal sies smakte) servert i det som lignet på et shotteglass. Til maten kunne man også velge mellom diverse alkoholfrie varer. Uansett hva hva man valgte fikk man kun ett glass. Bestilte vann i håp om å få en flaske, men neida; også her var det glass. Maten måtte selvfølgelig spises med armene skvist tett inntil kroppen pga elendig plass.

Etter de hadde servert kabinen var det ikke tilbud om ytterligere påfyll. Kun innsamling av søppel før personalet forsvant bak i galley og skravlet/sov.

Etter ca 4 av 9 timer tenkte jeg at nå vil jeg heller at flyet skulle stupe med nesen ned i atlanteren enn å gå gjennom 5 timer til med tortur. Satt helt forjævlig i setet, og klarte ikke finne noen som helst behagelig stilling. Resultatet ble da at man heller gikk rundt for å strekke på kroppen, samt at man tok noen turer på toalettet for å faktisk sitte behagelig.

Da man endelig begynte å se lyset i tunnelen av turen kom frokostserveringen. Her gjaldt samme regle, kun ett glass drikke samt en papppose hvor man fikk en knøttliten baguette som minnet mer om gummi. Etter 3 biter måtte jeg bare kaste hele greia, til tross for at jeg var ekstremt sulten. Dehydrert var jeg ikke da jeg heldigvis ved en tilfeldighet hadde fått kjøpt med en stor vannflaske før avgang.

Utover ovennevnte, vil jeg også få si at kabinpersonalet var totalt fraværende og meget lite serviceinnstilte. Fikk nesten kjeft da man ga fra seg søppel og var til noen som helst bry.

Totalt sett er dette min verste opplevelse i luften noen sinne! Punktum. I forbindelse med at jeg har bodd i USA et par år nå har det blitt mye reising fram og tilbake til Norge, men har aldri opplevd lignende. Servicen var elendig. Setet var forferdelig, og jeg merket absolutt ingenting til jetlag propagandaen til Kjos. Var faktisk så utkjørt etter turen at jeg måtte bruke 2 dager på å få kroppen til å fungere igjen. Dette har aldri skjedd før uansett hvor langt jeg har reist.

At folk orker å gå gjennom slik tortur er utenfor min fatteevne
Nå kan det selvfølgelig hende at jeg er blitt ganske vandt med economy plus og høyere klasser, men kan ikke huske det var så ille hverken på SAS GO eller AirFrance Eco.

Skjønner selvfølgelig at Norwegian er lavkost og at man må betale for ekstra snacks osv, men det får da være måte på. Er det så mye å be om en flaske vann eller et pledd om man fryser???? Norwegian er etter det jeg har sett ikke så fryktelig mye billigere enn mange andre selskaper. Har flydd med både SAS og KLM på langdistanse for priser nede i 3000 t/r Norge-Østkysten. Og da er det skikkelig service!

Dette ble deffinitivt min aller siste tur med Norwegian LH. Tar heller lasteskip neste gang om det ikke skulle finnes flybilletter med andre selskap.

Sikkert mange som synes det er flott med store vinduer osv, men som sagt, jeg er mer opptatt av grei komfort og god service. Mulig andre kjøper propagandaen til Kjos?

Last edited by CaptainMorgan; 29-04-2017 at 06:16.
CaptainMorgan is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2017, 08:30   #2
BraathensSafe1985
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 932
Norwegian Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

Det var da voldsomt da ...


Du får det du betaler for og betalte du kun 3 laken for det, så fikk du mest sannsynlig for mye ...

Midtsete er ikke kjekt på noen flyselskap og hadde du lest deg opp på Norwegian så hadde du ikke blitt overrasket over at ting er annerledes. Ekstra mat kan bestilles via skjermen i setet mot et beløp, samme kan laken etc.


Du er nok blitt bortskjemt ja.

Personlig så har jeg ikke fløyet annet enn economy og jeg har blant annet flydd lange turer til Stillehavet, noe som er over 20 timer ( skifte av fly underveis men stadig economy ) før du kommer fram. Klager som regel ikke Bruker heller pengene på bedre hotell eller lengere opphold når jeg kommer fram.

Fløy Lufthansa mellom Rio og Frankfurt for noen år tilbake i economy. En Boeing 747-8I og det var trangt, veldig trangt. Så trangt at jeg nesten ikke kunne bevege armene for å spise. Det er den eneste gangen jeg har følt at economy har vært ukomfertabelt .... Overraskende med Lufthansa.

Last edited by BraathensSafe1985; 29-04-2017 at 08:34.
BraathensSafe1985 is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2017, 09:27   #3
RWY 24
Legal Eagle
 
RWY 24's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Rygge
Posts: 1,557
Default Opplevelse: Norwegian 787 LH

Har nettopp hatt helt motsatt opplevelse av deg til og fra USA med DY. Betalte nesten ingenting for en tur i økonomi, dro kortet en gang for alle i snackbaren og koste meg verre med film, servering og rask og hyggelig service hver gang jeg tastet inn en ny bestilling. Sto ikke tilbake for noe jeg har reist med før når det gjelder økonomi og LH. Selv opplevde jeg servicen og totalopplevelsen som den beste til nå. Det er jo trangt og jævlig uansett, men dette var absolutt godkjent i forhold til pris.

Last edited by RWY 24; 30-04-2017 at 02:08.
RWY 24 is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2017, 10:45   #4
WF-380
ScanFlyer Gold
 
WF-380's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Buskerud
Posts: 1,163
Default Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

Quote:
Originally Posted by CaptainMorgan View Post
Jeg er 190 og 80kg, men allikevel følte jeg meg skvist.
Er du 190 cm høy er ikke langdistanse økonomi noe for deg. Og ihvertfall ikke midtsete.

Quote:
Skjønner selvfølgelig at Norwegian er lavkost og at man må betale for ekstra snacks osv, men det får da være måte på. Er det så mye å be om en flaske vann eller et pledd om man fryser????
Som andre har nevnt må også pleddene kjøpes ombord via menyen på skjermen. (Egenlig må de vel leies, man får de vel ikke med seg ut av flyet.) Velkommen til no-frills befraktning.
WF-380 is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2017, 12:05   #5
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

Noen liker moren og noen liker datteren.. du starter jo med å fortelle at du mere eller mindre aldri flyr øko long haul så da blir man jo fort skuffet.

Jeg hører stort sett det motsatte og har flere venner og kollegaer som er meget fornøyde med Norwegian long haul og dette selv om de ofte er poeng-junkies med edle kort.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2017, 12:28   #6
krølle
ScanFlyer Crusty
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,684
Default Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

Quote:
Originally Posted by CaptainMorgan View Post
Etter ca 4 av 9 timer tenkte jeg at nå vil jeg heller at flyet skulle stupe med nesen ned i atlanteren enn å gå gjennom 5 timer til med tortur.
Be carefull what you wish for. Dreams could come trough

Men 3 laken er vel igrunnen dyrt hos LCC. Kompis kjøpte SVG-KEF-DEN-KEF-SVG for 4 laken.
krølle is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2017, 13:39   #7
Starling
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Mar 2014
Location: SVG
Posts: 655
Default Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

1) Først skriver du at du valgte NLH fordi det var det eneste å oppdrive på så kort varsel, og så skriver du at du har flydd SAS og BA til samme pris. Vel, jo tidligere du booker - jo billigere blir det. Så du kan ikke sammenligne en kampanje billett hos SK vs "last-minute" hos DY. Jeg tørr ikke å tippe hva samme billett hadde kostet hos BA eller SK.

2) Hvorfor sammenligner du servicen hos SAS PLUS/business og BA WT+ med den billigste billetten hos billigselskapet Norwegian? Hvis du absolutt skal flotte deg selges det seter i den fremre kabinen.

3) Du har ikke lov til å sjekke inn på selvbetjente maskiner når du reiser til USA, dette gjelder også for BA og SK. Så det kan du ikke "ta" Norwegian på.

4) Det som irriterer meg mest på denne "rapporten", eller "opplevelsen" din - er at du klager på sete du fikk. Vil du ha midtgang- eller vindusplass, så bestill det. Du har også en mulighet til å endre på innsjekk. Det at du havnet mellom en halvfeit brite og ei kjerring som hosta konstant er din egen feil.

Maten kan jeg ikke kommentere da jeg ikke var der, men hvis den vannflasken betyr så mye for deg - ja så kjøp en ekstra før du går ombord. Til info får du et bedre måltid og en hel vannflaske for deg selv i Norwegian Premium. Foresten; pitchen, eller avstanden til sete foran, lik på economy hos SK og DY. Mens på premium economy har SK 38" vs DY 46".

Jeg jobber hverken for SAS eller Norwegian, men syntes det er skikkelig irriterende at disse "SAS-elskerene" skal hakke ned på DY uansett hva. Det som er det kjipte her, er at du helt sikkert skrev denne rapporten i det du bestilte billetten. Med SAS-kortet og vannflaska i hånden, såklart

Gleder meg allerede til returen. Kanskje du kan sammenligne Norwegian Economy vs SAS Business? Evnt Norwegian Economy vs BA First?
Starling is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2017, 13:42   #8
Herlov
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,323
Default Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

Det er det som er problemet med nesten å utelukkende fly economy+/business/first. Man klarer ikke gå tilbake til økonomi. Det er flaut å si det, men jeg har også selv blitt så godt vant at jeg i de fleste tilfeller heller hadde blitt hjemme og kost meg i sofaen enn å reise 8+ timer i vanlig økonomi. Bortskjemt, selvsagt ...
Herlov is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2017, 13:46   #9
Tjab
Upgrade me....
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,044
Default Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

Jeg konkluderer med at det absolutt er grunnlag for å dra i gang en FanClub for det Irske flyselskapet og Bjørn Kjos her inne. Således kan det muligens være grunnlag for en sekt, men her er jeg mer usikker.

Mulig vi også ser den spede begynnelse på en ABDY (anything but DY) klubb også. Men vi trenger nok noen år med realiteter til.


Takker for god rapport btw
__________________


Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2017, 13:51   #10
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,141
Default Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

Quote:
Originally Posted by Tjab View Post
Men vi trenger nok noen år med realiteter til.
Realiteter er overvurdert.

Jeg forkastet hele konseptet for flere år siden
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2017, 14:18   #11
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,918
Default Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

Da jeg var ung, DRØMTE jeg om å få sitte i et trangt midtsete ....

https://youtu.be/Xe1a1wHxTyo
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2017, 16:39   #12
nick5000
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Sep 2011
Location: PVG
Posts: 373
Default Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

Viktig med en vekker iblant, nå koser du deg nok bra på neste tur i business!
nick5000 is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2017, 17:27   #13
oy-viv
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Sep 2015
Location: Fyn, DK
Posts: 805
Default Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

CaptainMorgan: Nu har jeg aldrig været o/b i en DY B787 og kender derfor ikke
config. og sæder, men: hvad havde du egentlig forventet i eco i en LCC, især
når du er vant til at "gå til venstre" i et fly?

Når det er sagt, så vil jeg lige nævne, at jeg forleden gik en tur gennem
maskinen til SK909 (A343). Jeg syntes faktisk, at sæderne i 'go' så
OK ud, og benpladsen så også ud til at være acceptabel.
Jeg lavede samme nummer i en Lufthansa B748 sidste år, og jeg må
sige, at deres economysæder så meget trange, tynde og ubehagelige ud.
Det kunne være interessant at vide, hvordan DYs eco sæder er til sammenligning.

Hvad man ellers synes om hr. Kjos og hans forretning, så skal han
da have ros for, at han har givet mange mennesker mulighed for at
besøge fjerne destinationer til en billig penge!
__________________
Flights 2024: CPH-KEF-CPH (SK)

Last edited by oy-viv; 29-04-2017 at 17:32. Reason: add.
oy-viv is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2017, 19:12   #14
LN-RTP
Aviator Extraordinaire
 
LN-RTP's Avatar
 
Join Date: Feb 2015
Location: Fort Lauderdale
Posts: 2,626
Default Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

Dette er vel årsaken til at jeg aldri tør å fly Norwegian på vanlig economy: Trangt og klaustrofobisk. Verste jeg vet.
Flyr ofte mellom FLL og OSL på premium, nesten som business. Ganske gode seter, har ofte sovet meg over dammen.
Maten er dårlig der fremme også, en pappeske med noe tjafs.
Bruker å ta med matpakke: Subway sandwich stopp på veien til flyplassen, det har funket krirkefritt.
Så er det prisen da. Siste turen betalte jeg 11,500 kroner, eller $1,350 daler for tur retur. Synes ikke det var så veldig dyrt, man får også en lounge, fast track og ubegrenset alkohol på flyet.
Er også bortskjemt etter 30 år på første og butikk klasse.
Siste jeg reiste Long Haul i economy var AA fra CDG til MIA, sverget på aldrig mere, turen gikk veldig sakte og man fikk aldrig en god posisjon i sete, nesten tortur. Derfor er 11 500 billig for meg.

Har også flydd mye i economy på andre selskaper, beste economy var vel Saudia
På 747-400, Jedda til DC, gode seter baki der og bra service, men satt ved siden av en fanatiker i nattkjortel som bare breket om hvor bra Islam var og vi begynte å krangle, han ville ikke gi seg, skulle ha meg som konvertitt..:
En annen langtur var midtsetet på Cathay fra LA til Hong Kong. 14 timer, Fytte fanken, aldri mer sa jeg, men hadde ikke valg, selskapet jeg jobbet for kjøpte billetten.
Også Hong Kong til London, deretter Miami i Economy med BA.
Og Air India fra Bombay til London til New York, midtsetet mellom skrikende unger og uvaskede kropper.
Derfor kjøper jeg Premium med Kjos, verdt hvert øre..
__________________
"As a dreamer of dreams and a travelin' man
I have chalked up many a mile..."

www.odincharters.com
www.susanhanssen.com
LN-RTP is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2017, 20:20   #15
gustavf
ScanFlyer Mile High Club

Galley Slave
Global Moderator
 
gustavf's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Oslo
Posts: 8,439
Default Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

Quote:
Originally Posted by CaptainMorgan View Post
Kan ikke si jeg er imponert. Nå skal det og sies at jeg ikke er spesielt vandt med economy på longhaul. Reiser stort sett utelukkende SAS Plus, WT+ etc eller Business, men har flydd eco to ganger tidligere. Da med SAS A330 og AirFrance 777. Både SAS og AirFrance var forholdsvis greie.
Men hvis du vil ha premium-klasse, hvorfor kjøpte du ikke det? I stedet for å jamre og bære deg over at en siste liten økonomiklasse-billett til 3000 kr ga deg omtrent akkurat det du betalte for?
__________________
Meld deg inn i Foreningen Flyprat:
http://foreningen.flyprat.no/
gustavf is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2017, 21:59   #16
Tjab
Upgrade me....
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,044
Default Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

Jeg er veldig negativ til at folk her inne er så negativ til negativite og deres negativitet. Skaper bare en negativ stemning.

__________________


Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2017, 22:41   #17
LN-RTP
Aviator Extraordinaire
 
LN-RTP's Avatar
 
Join Date: Feb 2015
Location: Fort Lauderdale
Posts: 2,626
Default Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

Quote:
Originally Posted by gustavf View Post
Men hvis du vil ha premium-klasse, hvorfor kjøpte du ikke det? I stedet for å jamre og bære deg over at en siste liten økonomiklasse-billett til 3000 kr ga deg omtrent akkurat det du betalte for?
Var det foresten 3000 kroner for en vei, eller rund-tur?
Leste OP på nytt, men det sto ikke.
Sikkert en vei da, $350, relativt billig det, for tur-retur, råbillig.
Uansett, man må ta med seg at det ikke er særlig komfy der bak.
Som å ta bussen isteden for drosje.

Selv er jeg bortskjemt, fly gratis resten av livet på første og business med verdens største flyselskap men foretrekker likevel å betale Premium Klasse med Kjos for å slippe flybytte og lange køer i London eller Paris.
Prøvde å kjøpe SAS business for noen måneder siden fra MIA til OSL men det kostet mere enn det smakte, tror det var 4-5 ganger mere enn Norwegian på Premium.
Finnes vel kanskje en e-Mail liste fra SAS hvor dem sender ut tilbud og spesial priser hvis flyene er nesten tomme og det er billigsalg på butikk klasse?
Noen som har link til slikt, eller må man være Gull eller bedre?
__________________
"As a dreamer of dreams and a travelin' man
I have chalked up many a mile..."

www.odincharters.com
www.susanhanssen.com
LN-RTP is offline   Reply With Quote
Old 30-04-2017, 23:54   #18
Fbu76
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Nov 2013
Location: Nittedal
Posts: 259
Default Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

Fløy med 787-8 ned fra Oslo til Nice i kveld. Sas skulle ha 3.500 og Norwegian 715 for en t/r. Da var valget for meg ganske klart. Satt totalt 3,5 timer i 9A med folk i nabosetet. (Boardet 45 før avgang). Er 188 og 120 kg. Synes setet var veldig bra og god plass til beina. Har aldri sittet så godt på en 737 /32x på denne strekningen. Har flydd masse SAS og DY. Maten og øvrig servise skygger jeg unna. Savnet pulverkaffen til SAS.
__________________
EBG
Upcoming:
Sept 17-27 OSL-NCE-OSL
Fbu76 is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2017, 10:00   #19
LN-KOG
Osapanga chipongwe
 
LN-KOG's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,136
Default Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

Interessant lesning. Captain Morgan har hatt en dårlig opplevelse med Norwegian. Det deler han for å neste øyeblikk å bli idiotforklart.

Skjerp dere, folkens! Dette er hans subjektive opplevelse som dere ikke kan mene noe om siden dere ikke var der. Om den går mot deres eget syn på Norwegian, vel, tøft!
__________________

Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea.
LN-KOG is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2017, 11:10   #20
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: Opplevelse: Norwegian 787 LH

Det er alltid mye følelser rundt flyopplevelser her på forumet og det er jo bra.

Smak og behag er jo en ting, men jeg lurer litt på fakta rundt om det faktisk er så trangt på disse 787ene? Jeg vet hvertfall at fem stjerners selskapet Qatar er marginalt trangere/det samme som DY sine (31-32" og 3+3+3). Er det noen europeiske High Cost selskap som er rausere på plassen i monkey ?

Husk at vi nordmenn er også verdensmestere i klaging, spesielt hvis vi har prøvd et bedre alternativ før.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Søker Norwegian 787-8 Iberworld Samlerhjørnet 0 02-12-2018 20:20
Norwegian med to flere 787-9. Totalt 19 787 LN-CGJ Flyforum 4 28-08-2015 23:13
Norwegian 787 3. desember Behaz Register- og ATC-Forum 2 29-11-2013 02:19
787-9 till Norwegian? L-1011 Småprat 0 18-10-2013 13:26
Norwegian 787 interiørbilder _volcom_ Bilder & foto 39 18-07-2013 22:08


All times are GMT +2. The time now is 01:33.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.