Flyprat


Go Back   Flyprat > Småprat

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 18-11-2014, 01:25   #1
TGjr
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Nov 2012
Location: Ganske syd
Posts: 281
SAS Hva skjer med SAS

Har hatt flere lange turer med SAS de siste ukene, og uten unntak så henger ting og slenger. Skal nevne noen forhold:

1. Underholdning systemet nede skjer ganske ofte
2. Setet virker ikke
3. Fukt i veggen og stygge merker
4. Fjernkontrollen løsner ikke fra setet
5 deksel henger på 1/2 12
6. Luken over hodet er sperret med rød teip da den ikke fungerer

Dette er foran i flyet, og irriterer noe voldsomt. Når en da i tillegg har personale som oppfører seg arrogant er det ikke enkelt å holde tilbake.

Er det bare jeg som har vært ekstremt uheldig eller er dette SAS om dagen ?
TGjr is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 01:37   #2
Star Flyer
Star Alliance only.
 
Star Flyer's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 1,062
Default Re: Hva skjer med SAS

Underholdningssystem og fjernkontroll gjelder langdistanse og det skal jo skiftes ut fortløpende.

Men ja, jeg har også følt at SAS sine kabinansatte ikke er helt på topp om dagen. Synes de bør jobbe litt mer med smil&service for å skille seg ut fra konkurrentene. Har ikke fått et "Hei" når jeg har gått om bord de siste gangene. De står enten å prater med hverandre, eller gjør noen andre greier...
Jobb med servicen, SAS!
MEN: 90% av de SAS-ansatte er helt topp, jeg har havnet med de siste 10% på mine 5 siste turer...

Vedlikeholdet har jeg ikke peiling på, men synd at det er slik... Ikke bra.
Star Flyer is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 05:04   #3
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,739
Default Re: Hva skjer med SAS

Hadde en tur over Atlanteren i helgen og kan ikke si meg imponert.

-armlenet innerst i setet forran hadde gått i oppløsning slik at jeg kunne se inn under plastdekselet.
-inni drikkeholderen var deg fullt av gamle matrester/tyggegummi som kunne falle nedi drikken om man plasserte den der.
-"første generasjon" LCD med oppskrapet skjerm. Ikke mulig å se noe før det var bekmørkt i kabinen.
-Video on demand fungerte ikke selv om man hadde meny for det. De fikk så mye spørsmål om hvordan det fungerte at de til slutt måtte ta beskrivelsen over høytaleren. "klikk dere forbi feilmeldingen, skift kanal gjennom alle kanalene som ikke fungerer og opp til over kanal 10, der finner dere noe som fungerer"
-Fordelt på 2 måltider fikk man tilsammen 1 stk. soft drink, resten måtte kjøpes og man måtte kjøpe det den ene gangen trillevognen kom gjennom kabinen. Ja, drikkevognen kom bare én gang på en flight på over 7 timer.
-personalet var ikke merkbart sure eller blide, men man så jo nesten ikke noe til dem i kabinen. Hadde de 6 timers pause under flighten?

Nei, kan ikke si SAS imponerer mye for tiden.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 08:03   #4
Herlov
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,323
Default Re: Hva skjer med SAS

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Hadde en tur over Atlanteren i helgen og kan ikke si meg imponert.

-armlenet innerst i setet forran hadde gått i oppløsning slik at jeg kunne se inn under plastdekselet.
-inni drikkeholderen var deg fullt av gamle matrester/tyggegummi som kunne falle nedi drikken om man plasserte den der.
-"første generasjon" LCD med oppskrapet skjerm. Ikke mulig å se noe før det var bekmørkt i kabinen.
-Video on demand fungerte ikke selv om man hadde meny for det. De fikk så mye spørsmål om hvordan det fungerte at de til slutt måtte ta beskrivelsen over høytaleren. "klikk dere forbi feilmeldingen, skift kanal gjennom alle kanalene som ikke fungerer og opp til over kanal 10, der finner dere noe som fungerer"
-Fordelt på 2 måltider fikk man tilsammen 1 stk. soft drink, resten måtte kjøpes og man måtte kjøpe det den ene gangen trillevognen kom gjennom kabinen. Ja, drikkevognen kom bare én gang på en flight på over 7 timer.
-personalet var ikke merkbart sure eller blide, men man så jo nesten ikke noe til dem i kabinen. Hadde de 6 timers pause under flighten?

Nei, kan ikke si SAS imponerer mye for tiden.
Dette høres ut som en vanvittig kontrast til mine langturer med Singapore i forrige uke. En enorm klasseforskjell tydeligvis.
Herlov is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 08:28   #5
Sundet81
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 380
Default Re: Hva skjer med SAS

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Hadde en tur over Atlanteren i helgen og kan ikke si meg imponert.

-armlenet innerst i setet forran hadde gått i oppløsning slik at jeg kunne se inn under plastdekselet.
-inni drikkeholderen var deg fullt av gamle matrester/tyggegummi som kunne falle nedi drikken om man plasserte den der.
-"første generasjon" LCD med oppskrapet skjerm. Ikke mulig å se noe før det var bekmørkt i kabinen.
-Video on demand fungerte ikke selv om man hadde meny for det. De fikk så mye spørsmål om hvordan det fungerte at de til slutt måtte ta beskrivelsen over høytaleren. "klikk dere forbi feilmeldingen, skift kanal gjennom alle kanalene som ikke fungerer og opp til over kanal 10, der finner dere noe som fungerer"
-Fordelt på 2 måltider fikk man tilsammen 1 stk. soft drink, resten måtte kjøpes og man måtte kjøpe det den ene gangen trillevognen kom gjennom kabinen. Ja, drikkevognen kom bare én gang på en flight på over 7 timer.
-personalet var ikke merkbart sure eller blide, men man så jo nesten ikke noe til dem i kabinen. Hadde de 6 timers pause under flighten?

Nei, kan ikke si SAS imponerer mye for tiden.
Dette er jo i sum helt uakseptabelt. Merkelig av SAS å åpenbart nedprioritere interkontinentale flyvninger på denne måten. Hvis ting henger litt på halv sju på en 45-90 minutters flight så bryr man seg jo ikke så mye om det, men slitasje, skitt og én eneste runde med serveringsvognen på sju timer virker på meg som et ærlig forsøk på kommersielt selvmord.
Sundet81 is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 08:33   #6
Sundet81
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 380
Default Re: Hva skjer med SAS

Quote:
Originally Posted by Star Flyer View Post

Men ja, jeg har også følt at SAS sine kabinansatte ikke er helt på topp om dagen. Synes de bør jobbe litt mer med smil&service for å skille seg ut fra konkurrentene. Har ikke fått et "Hei" når jeg har gått om bord de siste gangene. De står enten å prater med hverandre, eller gjør noen andre greier...
Jobb med servicen, SAS!
Jeg skal la være å henge ut flight og crew, men på en flyvning i SAS Plus tidligere i høst ble jeg fortalt av to mildt sagt grinebiterske kabinansatte at toalettet fremst var ute av funksjon. Dette forhindret likevel ikke crewet fra høylydte samtaler og, ikke minst, egen flittig bruk av toalettet bak gjentrukket gardin. I slike øyeblikk klarer man ikke helt å fri seg fra mistanke om at de helst ønsket en passasjerfri tilværelse der fremme. Gitt den travle arbeidsdagen til mange crewmedlemmer kan jeg godt forstå avslappingsbehov, men man skal heller ikke bite hånden som mater en.

Last edited by Sundet81; 18-11-2014 at 13:23.
Sundet81 is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 09:59   #7
ErlA
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 1,034
Default Re: Hva skjer med SAS

Borsett fra litt underholdningsystem som har fusket på langdistanse, har igrunn crewene på de siste 15 flyvningene jeg har hatt innenriks vært både hyggelige og snille. Selv det danske crewet jeg hadde ned til cph var bra.

Men finnes garantert råtne epler hos sas også som egentlig lengter tilbake til gamle dager hvor lønna var bedre og stresset mindre.
ErlA is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 10:14   #8
kimpe
Jet-setter :)
 
kimpe's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: TRD
Posts: 2,074
Default Re: Hva skjer med SAS

Heisann!

Som Diamond hos SAS flyr jeg en god del, og må innrømme at in-konsekvensene i selskapet dessverre blir mer og mer tydelige.

Mange pursere og crew er fantastisk dyktige, èn sendte faktisk en mail til meg et par dager etter en flight og takket for turen! Andre igjen er som beskrevet over bitre og uniterresserte, og virker mer irriterte over å jobbe enn å gjøre jobben skikkelig. Disse bør enten få et smile/service-kurs, eller gis beskjed om at jobben kanskje ikke passer for dem.

Til sammenlikning synes jeg at United faktisk er et HAV foran på service overfor faste kunder, selv oss som har SAS-kort og ikke Milage Plus. På mine turer forrige uke ble jeg flere ganger på UA takket for min lojalitet til Star Alliance, de var oppmerksomme ombord, oppgraderte meg på den ene flighten og den ene purseren kom faktisk med en flaske rødvin som hun mente jeg burde ha på rommet og kose meg med etter en lang reise til Las Vegas!

En annen ting som har irritert grenseløst med SAS de siste turene, er hvordan oppgraderingene ved gate har foregått. Her tar man overhodet ikke hensyn til status for passasjerer, noe man etter min mening bør gjøre på linje med andre selskap. Fikk på loungen bekreftet at det var sete i business til ORD ledig, og jeg sa jeg gjerne ville ha dette. Hun ga beskjed videre til gate, men da jeg kom til gaten sto det en passasjer foran meg med EBS-kort, og han fikk det setet de på loungen sa var ledig. Spurte personalet om hvorfor dette hadde skjedd da jeg som Diamond hadde fått forespeilet fra loungen at oppgraderingen var ok, og da sa han ved gate at de overhodet IKKE tok hensyn til status og at jeg burde være ved gate timer før avgang for å få oppgradert..

Samme skedde faktisk ved gate i SFO lørdag, da både en dansk Diamond og undertegnede fikk beskjed om at vi ikke engang kunne settes på upgradelisten, da den var "full". Der sa de ordrett at "the only use for a Diamond-card is one extra luggage", og de tok overhodet ikke hensyn til status. Vi hadde også sete ved siden av hverandre, og han sa under flighten rett ut at han syntes servicen hos SAS hadde "forfalt" de siste mnd.

Har selvsagt sendt klagemailer til SAS, men stort sett standard "bambus-svar" å få derfra.

Her MÅ det skjerping til, ellers mister SAS mange svært gode kunder!!

Kim

Last edited by kimpe; 18-11-2014 at 10:16.
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 11:41   #9
Sundet81
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 380
Default Re: Hva skjer med SAS

Jeg forventer ikke at SAS til enhver tid skal ligge fullstendig flate for statuskunder, men hvis status ikke engang skal ha betydning ved spørsmål om oppgraderinger, så kan man like gjerne fly andre selskaper som klarer å praktisere en viss fornuft i så måte, eller for den saks skyld billigere selskaper.

Men mer fundamentalt: man er i utgangspunktet trofast mot SAS fordi man liker selskapet og har gode erfaringer med det. I det øyeblikket dette ikke lenger er tilfelle, så er det heller ikke lenger noen grunn til å være trofast.
Sundet81 is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 11:57   #10
hlorange
Flyjunkie
 
Join Date: Sep 2009
Location: Bergen/Oslo, Norway
Posts: 248
Default Re: Hva skjer med SAS

På oppfordring her inne tidligere har jeg begynt å konsekvent sende inn gode og mindre dårlige opplevelser til kundeservice. Det er stort sett tre-fire gode tilbakemeldinger for én dårlig, det går gjerne på crew som er ekstra flinke, og innimellom de som har en holdning som "denne jobben hadde vært super, hadde det ikke vært for disse jævla passasjerene".

Har fått skikkelige svar på alle sammen, ikke minst de gangene jeg kommer med konstruktiv kritikk av uprofesjonell håndtering av situasjoner om bord. Har til og med fått kastet noen EB-poeng etter meg som takk for hjelpen.

Får vi belyst de råtne eggene i kurven nok, så kanskje noe skjer. Blir det et ras av tilbakemeldinger *må* SAS ta tak i det. Spesielt om enkelte flyindivider eller C/C går igjen.

Jeg reiser stort sett intra-Europeisk og selv om det er noen "sjeldne blomster" som jobber i kabinen der innimellom, så er heldigvis reisetiden kort. Slike opplevelser som dere nevner overfor er drøye. 1 runde drikke på 7 timer? "Stengt" toalett foran? Det hadde blitt noen velformulerte meldinger til KS herfra...
hlorange is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 13:08   #11
Cecilie
ScanFlyer Crusty
 
Cecilie's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: ENGK
Posts: 3,749
Default Re: Hva skjer med SAS

Ja, kabinen på langrutene til SAS er som å komme til et hvilket som helst u-land, no doubt about that. Heldigvis, og på høy tid, kommer det snart ny kabin, selv om man helst skulle ha sett at hele flåten hadde fått en real overhaling for mange, mange år siden.

Nå flyr jeg på langt nær ofte nok til å komme med generaliserende bemerkninger om personalet ombord hos noe selskap, men det er jo en kjennsgjerning at dagene er lange og tøffe nå for alle som har luften som arbeidsplass.

Quote:
De står enten å prater med hverandre, eller gjør noen andre greier...
Det at de "gjør noen andre greier" er antaaaaaaaaagelig, uten at jeg skal uttale meg skråsikkert om noe som helst (har jo egentlig ikke peiling ), relatert til avgangsrutiner eller andre nødvendigheter for at dere skal komme dere avgårde. Ordning av catering, kommunisering med pilotene, SGH, eller noe annet. Jeg tror ikke de "gjør noen andre greier" bare for å unngå å si hei til deg, Star Flyer

That being said, det finnes fantastiske ansatte både på bakken og i luften, som man virkelig ser brenner for jobben sin og yter god service all day long.

Og så har man også den rake motsetning hos en del, dessverre.
De burde bli tuppet på hue og ræva ut, men så har man jo noe som heter oppsigelsesvern, så det er jo ikke så enkelt.

Husk, at bak hvert smil, "hei, velkommen", "Kaffe, te?" og "ha det bra" finnes det helt vanlige mennesker som du og jeg, som blir slitne og trøtte etter lange dager, tidligere morgener og sene kvelder.
__________________
Cecilie is online now   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 13:37   #12
view
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,618
Default Re: Hva skjer med SAS

Quote:
Originally Posted by Sundet81 View Post
Jeg skal la være å henge ut flight og crew, men på en flyvning i SAS Plus tidligere i høst ble jeg fortalt av to mildt sagt grinebiterske kabinansatte at toalettet fremst var ute av funksjon. Dette forhindret likevel ikke crewet fra høylydte samtaler og, ikke minst, egen flittig bruk av toalettet bak gjentrukket gardin. I slike øyeblikk klarer man ikke helt å fri seg fra mistanke om at de helst ønsket en passasjerfri tilværelse der fremme. Gitt den travle arbeidsdagen til mange crewmedlemmer kan jeg godt forstå avslappingsbehov, men man skal heller ikke bite hånden som mater en.
Denne hadde jeg også på LHR-OSL sist uke - fikk greit innblikk i dette fra 2D, og det er mer enn litt merkelig at man får beskjed om at doen ikke fungerer, men så ser man crew som henger ut der fremme benytter samme doen.
view is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 14:04   #13
ILS2
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,541
Default Re: Hva skjer med SAS

BOO-OSL i forrige uke. Alle passasjerer ble henvist til det bakre toalettet (uklart av hvilken årsak). Fikk ikke med meg hvorvidt det fremre ble benyttet av crew.
ILS2 is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 14:20   #14
CCS87
Newcomer
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 43
Default Re: Hva skjer med SAS

Slenger meg på denne i dag.

Sitter i skrivende stund og prøver å booke om en billett hjem fra Kina i biz til en dag tidligere avreise grunnet plutselig dødsfall i nær familie og påfølgende begravelse.

Business er fullt, men det er fortsatt ledige plasser igjen i Plus, noe jeg ikke har noe i mot å fly og spesielt ikke når situasjonen er som den er (forsåvidt ikke i Go heller). Det jeg finner UTROLIG er at jeg ikke kan bookes om ned en klasse. Ikke engang med et mellomlegg.. SAS kan jo umulig annet enn å tjene på dette? Jeg betaler enda mer for en allerede dyr nok C-billett, i tillegg til at det frigjøres en C-billett dagen derpå de kan tjene penger, eller få tilbake noen EB-poeng på..

Beats me...
__________________
16/02: SK907 Osl-Ewr, 22/02: SK908 Ewr-Osl
18/05: SK1477 Osl-Cph, SK995 Cph-Pek, 19/05:CA977 Pek-Xmn
30/05: CA1308 Szx-Pek, SK996 Pek-Cph, SK1472 Cph-Osl
CCS87 is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 14:28   #15
OJB
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 6,230
Default Re: Hva skjer med SAS

Quote:
Originally Posted by Cecilie View Post
Ja, kabinen på langrutene til SAS er som å komme til et hvilket som helst u-land, no doubt about that. Heldigvis, og på høy tid, kommer det snart ny kabin, selv om man helst skulle ha sett at hele flåten hadde fått en real overhaling for mange, mange år siden.

Nå flyr jeg på langt nær ofte nok til å komme med generaliserende bemerkninger om personalet ombord hos noe selskap, men det er jo en kjennsgjerning at dagene er lange og tøffe nå for alle som har luften som arbeidsplass.



Det at de "gjør noen andre greier" er antaaaaaaaaagelig, uten at jeg skal uttale meg skråsikkert om noe som helst (har jo egentlig ikke peiling ), relatert til avgangsrutiner eller andre nødvendigheter for at dere skal komme dere avgårde. Ordning av catering, kommunisering med pilotene, SGH, eller noe annet. Jeg tror ikke de "gjør noen andre greier" bare for å unngå å si hei til deg, Star Flyer

That being said, det finnes fantastiske ansatte både på bakken og i luften, som man virkelig ser brenner for jobben sin og yter god service all day long.

Og så har man også den rake motsetning hos en del, dessverre.
De burde bli tuppet på hue og ræva ut, men så har man jo noe som heter oppsigelsesvern, så det er jo ikke så enkelt.

Husk, at bak hvert smil, "hei, velkommen", "Kaffe, te?" og "ha det bra" finnes det helt vanlige mennesker som du og jeg, som blir slitne og trøtte etter lange dager, tidligere morgener og sene kvelder.
Godt skrevet og sagt Cecilie , jeg kunne skrevet omtrent det samme her.
Jeg har brukt bolaget siden 1966 i forbindelse med ferie og jobbreiser. Mest jobbreiser naturligvis. Over så mange år ser man en utvikling på lik linje med det som forøvrig foregår i samfunnet rundt oss.
Det å jobbe i en sterkt konkuranseutsatt næring takles forskjellig av alle som jobber i selskapet fordi man er forskjellig utrustet som menneske.
Jeg reiser hysterisk mye i jobben. Mest innenriks og Nord-Europa.
Nesten uten unntak vil jeg si at jeg møter veldig hyggelige kabinbesetningsmedlemmer. Selv om de som jobber har en travel hverdag i sine jobbslinger i Nord-Europa , så har nok som Cecilie er inne på de som jobber langrutene en langt mer belastet arbeidsdag som kan gi negative utslag overfor gjestene til SAS. Det kan isolert sett forståes ,men ikke aksepteres.
Så er det min observasjon at over mange år så har pax'en blitt mye mer kravstore til service. Så kravstore at det grenser til uhøflighet og mangel på skikk og bruk, noe vi nordmenn synes å mangle når man beveger seg ute i det offentlige rom.
Nå mener ikke jeg at skribentene over hører til denne kategorien , men det er en observasjon jeg har gjort meg gjennom mange år. Det er ikke lett å være en blid og høflig kabinbesetningsmedlem med mange arbeidstimer på baken i situasjoner der gjestene blir kravstore ut over det man rimelig kan forvente.
Forøvrig er jeg enig i karakteristikken av kabinutrustningen.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 14:28   #16
3cseat
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 572
Default Re: Hva skjer med SAS

Kjenner igjen en del av kommentarene her. På CPH - OSL og retur forrige måned var det bra fra CPH, men heller dårlig på returen. Det var jo selvfølgelog 2 forskjellig crew, men man skulle tro at de var fra 2 forskjellige selskaper også. IFE behøver vel ikke engang nevnes, men dette fikk jeg i det minste EB poeng kompensasjon for. Det er bra at det er kort tid før de begynner oppgradering på LH. DET TRENGS.

På Europa og Norden er det veldig varierende, så det er også rom for forbedringer her. Enig i mange av kommentarene ovenfor.

Synes jeg får mye bedre service hos andre *A, og crew er stort sett mer hyggelig. Kommer ikke til å glemme UA, hvor FA åpner en luke i bulkhead, smiler og sier peek-a-boo til min kone og meg som sitter på rad 1. Det var en fin start på dagen.
3cseat is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 14:47   #17
Dreamy
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Feb 2013
Location: Osl
Posts: 150
Default Re: Hva skjer med SAS

Quote:
Originally Posted by ILS2 View Post
BOO-OSL i forrige uke. Alle passasjerer ble henvist til det bakre toalettet (uklart av hvilken årsak). Fikk ikke med meg hvorvidt det fremre ble benyttet av crew.
Kan det være en av maskinene hvor vi faktisk ikke har toaletter foran?
De finnes det flere av og gjestene våre har en vane for å tro at vi nekter dem å gå foran når det fremre toalettet faktisk ikke finnes Husker du reg?
Dreamy is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 14:47   #18
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,916
Default Re: Hva skjer med SAS

Frustrasjon over nedslitt kabin gir sikkert også litt frustrasjon blant de flyvende ..

Jeg kunne godt tenkt meg at denne tråden ble stengt, for å bli gjenåpnet om et års tid når den nye kabinen har 'satt seg' og folk er blitt vant til den. Bare sånn for sammenligningens skyld ..
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 15:01   #19
krølle
ScanFlyer Crusty
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,684
Default Re: Hva skjer med SAS

Quote:
Originally Posted by OJB View Post
Så er det min observasjon at over mange år så har pax'en blitt mye mer kravstore til service. Så kravstore at det grenser til uhøflighet og mangel på skikk og bruk, noe vi nordmenn synes å mangle når man beveger seg ute i det offentlige rom.
Kunne jo laget en tråd, Hva skjer med pax'en
krølle is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014, 15:15   #20
Sundet81
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 380
Default Re: Hva skjer med SAS

Quote:
Originally Posted by Dreamy View Post
Kan det være en av maskinene hvor vi faktisk ikke har toaletter foran?
De finnes det flere av og gjestene våre har en vane for å tro at vi nekter dem å gå foran når det fremre toalettet faktisk ikke finnes Husker du reg?
Jeg er godt klar over at enkelte fly kun har toalett bak, men i tilfellet jeg viste til var det toalett foran. Det eneste forbeholdet jeg skal ta, er at toalettet virkelig var i ustand, men i så fall forstår jeg ikke hvorfor kabinpersonalet likevel brukte det gjentatte ganger.
Sundet81 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hva skjer med SAS flyet som skulle lande på LYR nå? Concorde98 Småprat 11 13-07-2015 19:40
Hva skjer med SK907 22.04.12 og andre SAS IC kanselleringer? orhel Småprat 79 02-05-2012 10:44
Hva skjer med SAS og setevalg på automat? Mjolnir Småprat 4 19-03-2012 18:43
Hva skjer med SAS' Fokker 50-maskiner, og rutene de trafikkerer til neste år? flyKSU Flyforum 2 06-12-2009 23:46
Hva skjer i dag med SAS LN-TUM Flyforum 5 20-09-2005 18:51


All times are GMT +2. The time now is 11:08.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.