Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 31-03-2020, 06:48   #1
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,543
Default Tirsdag

God morgen fra Ris. Nespresso og nyheter før hjemmekontoret åpnes. Status for mars måned er ca 15500 skritt pr dag og minus 3 kilo....til tross for en del mere vin og påskemarsipan. Hjemmekontor er i alle fall for noen av oss ikke ensbetydende med sofasitting. Ha en bra tirsdag der du er.
EB is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2020, 08:20   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,631
Default Re: Tirsdag

Mornings fra Hvalstad. Merker jeg er litt misunnelig på kona som har reist på jobb. Så da blir det en av statens nye tildelte «Corona stuck med barn» dager på meg. Så er skal det både bedrives forskole og forsøke få han minste katastrofen til å ødelegge minst mulig. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2020, 09:54   #3
ATC-flyradar
Traveler
 
ATC-flyradar's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: Oslo
Posts: 4,822
Default Re: Tirsdag

God morgen, frokosten er vel spist og kaffen dufter godt - klar for ny dag, men den starter alltid med flyprat.no - må holdes seg orientert i disse virus dager også.

Jan
__________________


Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2020, 10:07   #4
Futura
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jan 2011
Location: Lommedalen i Bærum
Posts: 1,351
Default Re: Tirsdag

God morgen fra Lommedalen. Ikke mye på agendaen i dag. Mekke noen timer på bilen er vel det som er planen. Ved 15 tiden skal vi på besøk til svigers, der regner vi med at det blir servert noe mat, samt at vi tar med hjem, Grandiosaene vi har lånt plass til i fryseren deres. Verken kona eller jeg har jobbet på 4 uker og våre foreldre har vært flinke til å holde seg isolert så jeg føler meg sikker på at vi ikke er med på å spre smitte.

I går var jeg en tur på Grorud for å kjøpe noen bolter til bilen. På returen kjørte vi en tur langs kaia i Oslo. Det var lite folk ute. Helt dødt på DFDS terminalen, der Stena flagget og lysskiltet fremdeles var oppe. Color Magic og Fantacy lå der. Den ene ved Rivierkaia, den andre ved Søndre Akershus Kai. Helt dødt i Vollgraven, men 4 prostituerte var "på jobb" Vi kjørte inn i Kirkegaten og skulle ta høyre ned Rådhusgaten for å komme ned til Operatunellen vestover. Men Rådhusgaten er stengt for biler, det samme er Tollbodgaten, Prinsensgate og Karljohan har vært stengt i årtier, dermed var første mulighet til å svinge av, Stortorget. Vi kunne ikke kjøre ned rundt Dommkirke basarene, så det ble venstre, så kunne vi ikke kjøre opp Grensen, sa da ble det Kongensgate tilbake, krysse de samme 4 gatene, vi ikke kan kjøre inn i og helt bort til bankplassen. Ned Revierstredet og inn i Skippergata. Da kunne vi endelig ta høyre inn Rådhusgaten og så ned i Operatunellen. Fy F. så håpløst. Jeg er sjeleglad jeg for 7 år siden solgte leiligheten i Oslo jeg hadde bodd i, i 20 år og som hadde vært i familien i 75år og flyttet tilbake til Bærum. Etter det var vi til middag hos mine foreldre frem til kl 23. Min mor var 2,5 døgn i syd Frankrike 8-10 mars så hun hadde ikke vært ute av huset på nesten 3 uker, så det var selvfølgelig veldig hyggelig for oss alle.

Ha en aktiv dag alle sammen.
Futura is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2020, 10:27   #5
Henshaw
ScanFlyer Crusty
 
Henshaw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 3,935
Default Re: Tirsdag

Morn fra Kolsås hvor hjemmekontoret er i gang. Ish. Skattemeldingen dukket opp i gammelt format i dag, og etter å ha fordelt boliglånet 50/50 med hun andre som bor her så skal staten ha 27 høvdinger ekstra av meg. Mindre enn fryktet så er ikke så ille.

Og til han inne i dalen for meg, så får jeg si til han som til mine foreldre, er bare dere utenbysfra som insisterer på å kjøre bil i Oslo (unntatt nå om dagen riktignok). Kolsås kan forøvrig sånn sett regnes med i Oslo da vi har gangavstand til T-banen
__________________

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2020, 12:16   #6
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,140
Default Re: Tirsdag

God morgen fra hjemmekontoret. Storsmurfen er levert på jobb. Elefanten gafler i seg Skittles mens han ser på nyheter og gjenopplever store sportsøyeblikk på TV. Jeg svarer på mailer og spiser knekkebrød. Kaffe.

Ting å gjøre. Ut å handle for opphavet etter hvert. Mer kaffe.

Ha en fin en
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is online now   Reply With Quote
Old 31-03-2020, 13:06   #7
B747-8
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Aug 2017
Location: OSL
Posts: 2,528
Default Re: Tirsdag

Ja, god morgen fra hjemmekontoret her også.

Bra Costco!
De endrer åpningstiden til det positive for eldre

Quote:
Beginning Monday, all its warehouses will close at 6:30 p.m., Monday through Friday, and its gas stations will close at 7 p.m.

For its members ages 60 and older and those with physical impairments, Costco has special operating hours from 8 a.m. to 9 a.m., Tuesdays, Wednesdays and Thursdays.
https://www.kiro7.com/news/local/cos...outputType=amp

Så nå kan LN-MOW handle uten at det er stapp fult i butikken
B747-8 is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2020, 13:22   #8
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,138
Default Re: Tirsdag

Hei fra knausen. Sitter i hagen med en kokos-is og blir lett solbrent men barna avslutter skole og lego. Dagens store valg er om det blir gåtur eller CC Vest først.

Det er jo lørdag hver dag, men skal prøve å diske opp litt ekstra-ekstra til dragen i kveld.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2020, 14:15   #9
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,917
Default Re: Tirsdag

Quote:
Originally Posted by B747-8 View Post


Så nå kan LN-MOW handle uten at det er stapp fult i butikken

Gammelt nytt - jeg postet dette allerede forrige uke.

G’morgen. Venter på at stormen skal blåse igjennom. Allerede forsinket, man kan ikke stole på at noe er på rute nåtildags ...

Fortsatt bare ensifret økning her i mitt ‘county’ og kun ett dødsfall. Men skal ikke langt før tallene er verre.

Ny arbeidsuke står for døren. Foreløpig er det nok å holde fingrene i. Ser ut som at det kommer til å vare en stund for min del ihvertfall.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2020, 15:18   #10
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 8,910
Default Re: Tirsdag

Hei fra Stavanger. Skal ha visning på leiligheten om et par timer. Da det meste er klart sitter man her og tvinner tommeltotter og funderer på hva man skal gjøre dersom det skulle ramle inn et bud. Det er visstnok primært én person som skal være "interessert". Så hva gjør man dersom det kommer et bud, sannsynligvis under prisant? I mellomtiden pågår det en budrunde på et hus man er interessert i som man egentlig ikke kan by på før man har fått solgt selv. Decisions, descisions.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2020, 16:43   #11
Eirik
Livsnyter
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,972
Default Re: Tirsdag

God ettermiddag.
Oppdaget nettopp at Alex Sushi har åpnet Take away´n igjen. Blandede følelser, dette kan fort bli dyrt ..
Eirik is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Tirsdag! KnutW Flyforum 11 05-06-2018 23:46
Tirsdag:-) EB Flyforum 8 24-10-2017 13:57
Tirsdag! Bergern Flyforum 20 26-09-2017 17:28
G'tirsdag!! LN-MOW Flyforum 24 11-06-2008 00:51
G'tirsdag! LN-MOW Flyforum 21 04-03-2008 22:16


All times are GMT +2. The time now is 15:50.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.