|
13-09-2023, 03:35 | #1 |
Finn Erik Edvardsen
|
En fyr med navn Sam, AI (ikke Air India) San Francisco eller God Onsdag
…….en lang første dag med Dreamforce en liten konferanse i San Francisco, 40k deltagere er i San Francisco (byen kan fremdeles trekke til seg store greier ) Vi er jo et lokalt firma som bidrar litt (USD 20 Millioner til SFO Public Schools i dag !)
Avslutningen i dag var Marc Beniof interjuvet Sam Altman i en drøy time, utrolig interessant. Selv om jeg satt hjemme foran skjermer - var dette en stor opplevelse og en inspirerende tid vi går i møte.
13-09-2023, 06:55 | #2 |
ScanFlyer Inventory
|
Re: En fyr med navn Sam, AI (ikke Air India) San Francisco eller God Torsdag
Kun onsdag her hjemme i gamlelandet…og den starter i motsetning av planen på Ris og ikke på Hamar. Et møte ble avlyst pga sykdomsgrupper et annet ble flyttet og plutselig var jeg hjemme i egen seng i natt. Nå en hjemmekontoreringsdag som skal nytestamentlige utnyttes til fulle. Best onsdag!
|
13-09-2023, 07:51 | #3 |
ScanFlyer Rusty
|
Re: En fyr med navn Sam, AI (ikke Air India) San Francisco eller God Onsdag
Glad morgen gode mennesker
Våknet her i SVG hos min kjære med vondt i nakken, så da var det intet annet å gjøre enn å komme seg opp og lage litt litt svart livseleksir og våkne i ro og mak... Hva er vel bedre? ha en flott dag alle
13-09-2023, 07:57 | #4 |
ScanFlyer Inventory
Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
Mornings fra L1. Da skall det jobbes litt. Før en logistikkøkt som hockeypappa etterpå. Blir vel å bestikke minstemann med en vaffel siden han nok en gang må dras med til hallen mens broren spiller. Så får jeg satse på kona er hjemme tidlig nok til at jeg får en løpetur litt lenger enn bare rundt nabolaget. Ha en fin dag
|
13-09-2023, 09:06 | #5 |
ScanFlyer Rusty
|
God morgen fra bortekontoret.. Er det ikke herlig å komme på jobb og noen har fyrt opp den gamle trakteren med Evergood?
Tredje dag med man-flu har satt en stopper for "svømme hver dag før Marbella", men det blir noen deilige lange kveldsturer som erstatning. Dragen måtte bli hjemme da et av barna var også syke så sa ble det indisk SUV og "pakistansk filmstjerne følelse" til jobb. Nyt dagen - i overimorgen er det pokker meg fredag. |
13-09-2023, 09:22 | #6 |
ScanFlyer Dusty
|
Morn fra hjemmekontoret. Også her litt stiv og vond nakke, men satser på at man kan bli med på sesongavslutning med sykkelklubben/treningssenteret, hvor selve syklingen blir redusert til fordel for pizza og øl. Fremover er det visst kun spinning som gjelder om man ikke tar eget initiativ. Snart vår?
|
13-09-2023, 10:38 | #7 |
ScanFlyer Crusty
|
God dag fra Kongsberg. Strålende vær her i dag med sol og skyfri himmel. Det var kaldt i natt og gradestokken viste 4 grader når jeg stod opp. Første gang i høst at det har vært nødvendig å skrape is av bilen. Vel, om et par timer blir det besøk på lokalsykehuset og siste kur med antibiotika intravenøst. Blodprøver er tatt i morges og vi satser på at de er fine slik at antibiotikakuren kan avsluttes.
13-09-2023, 11:51 | #8 |
ScanFlyer Gold
|
Re: En fyr med navn Sam, AI (ikke Air India) San Fran10:55cisco eller God Onsdag
Mornings fra Oslo. Våknet tidlig med kløe i booking fingeren og selv om jeg visste det ville ta ekstra tid når bandasje måtte byttes i forbindelse med dusjing, gikk tiden kjapt, så jeg fikk mindre god tid en jeg hadde trodd på vei til jobb. Jeg har aldri opplevd så mye trafikk på ring 3 på morgenkvisten. Nå inne i første pause, har jeg alt fått tatt dagens booking. Søker man etter billige billetter, så dukker det opp nye hver dag. Plutselig var SIA-datter Scoot billigst med 438kr fra Bali til SIN, så måtte regler for hånd og innsjekket bagasje undersøkes på Flyscoot.com, det er jo totalprisen som teller. Der kom det opp med 2209kr for 2 i Premium Economy. De har tydelig vis salg denne uken. Den prisen er billigere en om jeg har med innsjekket bagasje og et måltid i Economy. Etter litt diskusjoner med meg selv før jeg sovnet i går, bestemte jeg meg får å gå for Scoot, noe som nå er gjort. 19 Januar kl10:55 sitter vi på 1A og C på vei fra Bali. Gleder meg.
Ha en fin dag alle sammen |
13-09-2023, 13:02 | #9 |
ScanFlyer Ununoctium
|
God morgen fra Gaustad. Her har jeg vært på Rema på Vindern og hentet pakke fra en Tysk sluttbruker av produktene jeg og elefanten reiser rundt og selger. I sommer sendte han en epost og spurte om det var mulig å reise opp og besøke bolaget. Jeg og elefanten hadde tid en fredag så vi tok imot han og viste han rundt i de gigantiske lokalene.
I dag kom det en pakke med to esker Rausch sjokolade som takk. Det var koselig. Nå skal det jobbes litt til før jeg tar kvelden tidlig. Via opphavet, og strengt tatt via driving rangen en liten tur også tror jeg. Ha en best dag
|
|