Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 23-02-2020, 21:19   #121
TG923
ScanFlyer Molded

TG923's Avatar

Default Re: Singapore Airlines - generelle spørsmål

Quote:
Originally Posted by Chr1st1an View Post
For å besvare mitt eget spørsmål ang transport fra hjemmeadresse til flyplass om man reiser i F så var det iflg SQ ikke noe de gjorde. Jeg må da ha blandet med et annet selskap??
Vær også oppmerksom på at flere selskaper ikke tilbyr limo service når reisen i F er booket med bonuspoeng,
Old 25-02-2020, 08:50   #122
Eriksan
ScanFlyer Gold

Eriksan's Avatar

Quote:
Takk! Den første siden der var meget nyttig!
Fikk SQ305 ned i F og SQ306 Biz hjem. Begge er 2013 oppgradert.

Har ikke prøvd F på SQ før, men mener å ha lest at de henter oss hjemme med bil. Eller er det slutt på denne servicen? Er i London på avreisedagen.
Når booket og når reiser du SQ305 i F?

Quote:
Originally Posted by darkcho View Post
Takker og bukker. Har et par SQ flighter booket i 777W (F) og 359 (C). Nyttige linker.
Når booket og når reiser du, antar det er SQ305 også? Jeg har booket samme flight i C i sommer, ikke vært ledig F award til nå selv med F4A2 til salgs.
Eriksan is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2020, 09:30   #123
darkcho
ScanFlyer Gold

Booket SQ326 SIN-FRA ca 1 år frem i tid.
Old 26-02-2020, 17:40   #124
Chr1st1an
ScanFlyer Blue

Quote:
Originally Posted by Eriksan View Post
Når booket og når reiser du SQ305 i F?

Når booket og når reiser du, antar det er SQ305 også? Jeg har booket samme flight i C i sommer, ikke vært ledig F award til nå selv med F4A2 til salgs.
Jeg booket på fredag. Flyr 6. mars. Ja SQ305.
Det var helt tilfeldig at det ble F. Skulle egentlig fly lørdagen i C, men det var litt frem og tilbake mtp dato for hjemreisen, så jeg ba dem om å sjekke utreise dagen før. Da hører jeg i andre enden; "On that day there is also available seats in first......"
Har vurdert F mange ganger, men har aldri å brukt de ekstra poengene. Bruker 27.000 ekstra poeng nå for F en vei. Da får vi testet det og gjort en vurdering om det er bedre enn alle de ulike C flygningene vi har hatt.

Neste gang jeg skal booke F så tror jeg målet er å finne F på A380. Da er det suites. Etter hva jeg har skjønt skal det være mulig å booket dette for oss EB kunder, men høres ikke ut som det åpnes så mange seter/suiter...
Chr1st1an is offline   Reply With Quote
Old 27-02-2020, 09:26   #125
Eriksan
ScanFlyer Gold

Eriksan's Avatar

Quote:
Jeg booket på fredag. Flyr 6. mars. Ja SQ305.
Det var helt tilfeldig at det ble F. Skulle egentlig fly lørdagen i C, men det var litt frem og tilbake mtp dato for hjemreisen, så jeg ba dem om å sjekke utreise dagen før. Da hører jeg i andre enden; "On that day there is also available seats in first......"
Har vurdert F mange ganger, men har aldri å brukt de ekstra poengene. Bruker 27.000 ekstra poeng nå for F en vei. Da får vi testet det og gjort en vurdering om det er bedre enn alle de ulike C flygningene vi har hatt.

Neste gang jeg skal booke F så tror jeg målet er å finne F på A380. Da er det suites. Etter hva jeg har skjønt skal det være mulig å booket dette for oss EB kunder, men høres ikke ut som det åpnes så mange seter/suiter...
Artig at det ble F litt tilfeldig. Jeg fløy SQ F for første gang fra CPH i fjor sommer på samme flytype 777-300ER. F kabinen er lekker og setet er stort og fint, det beste var den fantastiske servicen og maten som var gjennomgående utrolig god. Og så er det Krug da

Vi hadde lunch service med syv retter inkl. caviar som forrett. Desverre er det brunch service på SQ305 så det er ikke like mange retter og ikke caviar, men dere får SQ F lounge på LHR og tilgang til The Private Room i SIN, uansett om det er connection eller destinasjon.
Eriksan is offline   Reply With Quote
Old 29-02-2020, 19:38   #126
Chr1st1an
ScanFlyer Blue

Får man Private Room når man lander på SIN uten connection?
Lander veldig tidlig så hadde vært behagelig med litt avslapning i Private Room før vi hiver oss på MRT.
Antar det er dusj der...?
Old 01-03-2020, 19:39   #127
Chr1st1an
ScanFlyer Blue

Quote:
Får man Private Room når man lander på SIN uten connection?
Lander veldig tidlig så hadde vært behagelig med litt avslapning i Private Room før vi hiver oss på MRT.
Antar det er dusj der...?
Besvart mitt eget spørsmål her:
https://mainlymiles.com/2019/05/11/r...pore-airlines/

Ser altså ut som det er mulig å gå til Private Room når vi lander. Hvorvidt det er noe spesielt å gjøre annet enn å dytte inn på et par dompa, er en annen sak....
Old 03-03-2020, 10:49   #128
Chr1st1an
ScanFlyer Blue

Da ble det for mye bekymringer fra familie for vår tur til Singapore, så den ble endret til Buenos Aires. Helt greit, da det er meldt 33 grader og lyn i Sin, mens BA har 29 grader og sol.
Så da er det kanskje ledig 2x F billetter på SQ305 om andre ønsker en tur ned.
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules