Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-07-2016, 12:45   #1
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club
 
sirpjalle's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Stavanger
Posts: 9,952
Kamera Bilderapport Holiday Inn London-Kings Cross Bloomsbury

En liten bilderapport fra Holiday Inn London-Kings Cross Bloomsbury.

Sommerens første ferie ble gjort i Sør England og 2 netter i London. Og til det formålet, så ble 2 stk rom ble bestillt via HotWire.

Som en kan se av bildene i linken, så er vil jeg påstå at disse bildene var ganske så «glansete», da resepsjonsområdet fremstod som ganske slitt. Samtlige møbler i resepsjonsområdet var ikke uten skitne flekker eller hakk og riper i møbler. Men åpenbart så skal hotellet bygges om/pusses opp og rebrandes til Crowne Plaza. Dette kunne man tydelig se på bla. midlertidige vegger.

Kan heller ikke skryte av servicen i respesjonen, hvor alle etter min oppfatning var fra Øst Europa med litt sånn Øst Europeisk service, og dårlig engelsk. Hun som sjekket meg inn var kanskje et av unntakene, da jeg etter å ha requested to rom ved siden av hverandre/i nærheten fikk utlevert to nyoppussede rom i 6 etasje.

Legger ved noen bilder, som jeg lar tale for seg selv som dokumentasjon. Alle bildene er tatt med iPhone 6.


Bemerk, lett blanding her mellom to rom, 628 og 629. Speilvendte var de, men ellers identiske.







Stikkontakter og ladepunkter på skrivebordet. I skuffen fant man kaffe, te, vannkoker og kopper. Ellers var det plenty av stikkontakter rundt omkring i rommene!





Minibar uten alkoholer, men med gratis innhold!



Beviset på at de skal rebrande.




Alt i alt, egentlig en ganske så greit opphold. Sånn sett bort fra resepsjonen og servicen der, så var det et greit opphold. Fikk iallefall grei service i baren! :-p
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	KR MAP.jpg
Views:	487
Size:	179.9 KB
ID:	40758  
__________________
Mine bilder på Airliners

Last edited by sirpjalle; 08-07-2016 at 12:48.
sirpjalle is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Cross vind landinger OSL - video PerJohan Bilder & foto 5 22-11-2015 15:36
Bilderapport EK160 / EK159 Dag Viking TripReports 26 20-09-2014 11:35
Holiday Inn Ariel (Heathrow) Christer Reiseforum 0 04-01-2011 17:29
Park Inn Heathrow London LCH78 Reiseforum 9 26-06-2009 11:38
BA kaster inn håndkledet på London - Riga Hurum Flyforum 1 12-11-2006 11:37


All times are GMT +2. The time now is 08:51.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.