Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-08-2013, 11:42   #1
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,139
Default GOd lørdag fra Lillestrøm

JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAaaaaa aAAAAAAAA!!!

Jeg starter en lørdagstråd, liksom... HJEMMEFRA... KA e oddsen?
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 11:45   #2
SASDC8
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Oct 2011
Location: Bodø
Posts: 315
Default Re: GOd lørdag fra Lillestrøm

God morgen fra Bodø Stod opp til 23 grader, FØR solen var kommet skikkelig opp i dag Dette blir en kongedag med null fornuftig på programmet

Ha en super lørdag folkens!
SASDC8 is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 11:58   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,630
Default GOd lørdag fra Lillestrøm

Mornings fra Tjøme. Allerede rukket en tur på Maxbo. Et par CBer har dundret forbi og har nettopp en timinutters regnpause. Blir vel å fortsette å kløyve ved av den 60 år gamle jævelen av en edelgran svigers hugde. Den er for stor for motorsagen så kiler, slegge og såett må tas i bruk, hvilket jeg kjenner godt i kontorfingrene mine.

I tillegg må det bakes mer Foccacia....ha en fin dag
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1375520327.104142.jpg
Views:	578
Size:	78.7 KB
ID:	35436  
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 12:11   #4
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club
 
sirpjalle's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Stavanger
Posts: 9,952
Default Re: GOd lørdag fra Lillestrøm

God morgen fra Stavanger.

Kroppen er støl og man er trøtt som fy, men mellomste fikk nå iallefall tatt i bruk det ny rommet etter en ukes arbeid etter å ha hatt revet ut alt inn til stenderene. En liten kjapp tur til Monter, så er man ferdig!

Ha en fin dag forumister.
__________________
Mine bilder på Airliners
sirpjalle is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 12:13   #5
baltazbot
Newcomer
 
baltazbot's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 8
Default Re: GOd lørdag fra Lillestrøm

God lørdag fra Hilton Hua Hin. Rolig dag ved poolen. Vært litt surrete i hue...morgenen startet med et brak i bunnen på bassenget. Stupet gikk noe dypere enn planlagt ha en flott lørdag og helg
baltazbot is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 12:49   #6
KLM 1200
EuroBonus Gold
 
KLM 1200's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Stavanger/Bergen
Posts: 395
Default Re: GOd lørdag fra Lillestrøm

God Morgen fra Regntunge Bergen ( ikke en bombe at det regner.....)

Regn, regn og regn i dag! Skal en tur til byen for og se på Gamle båter og en del andre ting. Bergens brannvesen fyller 100/150år i år. "Happy Hour starts Now" Fri!!!

KLM 1200
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_2964.jpg
Views:	240
Size:	37.1 KB
ID:	35437  
__________________
EuroBonus Diamond, Flying Blue Silver and Turkish Airlines Miles And Smiles Gold!
*SVG-BGO-TRD-OSL-SVG* SK Plus
*SVG-CPH-ZUR-CPH-OSL-SVG* SK Go
*SVG-BGO-SVG* SK Go x5
*SVG-LHR-SVG* SK Go
KLM 1200 is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 13:09   #7
Fly med oss
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Mar 2011
Location: Stockholm
Posts: 1,523
Default Re: GOd lørdag fra Lillestrøm

Quote:
Originally Posted by baltazbot View Post
God lørdag fra Hilton Hua Hin. Rolig dag ved poolen. Vært litt surrete i hue...morgenen startet med et brak i bunnen på bassenget. Stupet gikk noe dypere enn planlagt ha en flott lørdag og helg
Fysj og fy, håper det ordner seg. Ta kontakt med lege hvis det ikke bedrer seg raskt er mitt råd!

God dag til alle fra Ikebukoro i Tokyo. Jeg dør nesten av varmen og fuktigheten. "Neida, er sikkert ikke så ille som alle påstår" tenkte jeg den gang jeg bestilte billetten. Ha
Fly med oss is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 13:34   #8
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 8,910
Default Re: GOd lørdag fra Lillestrøm

Hei fra Telemark. Her det regnet og tordnet som bare det i natt og utover dagen. Men har det vært et lite opphold i uværet. Men ikke helt overbevist om at det er helt over enda. Planer for dagen: absolutt ingenting, bortsett fra å kanskje lese noen flere kapitler på "Politi".
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 13:38   #9
Ståle
Amatør
 
Ståle's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Midt i gryta
Posts: 2,004
Default Re: GOd lørdag fra Lillestrøm

God morgen fra LHR T3 hvor vi drøyer ventetida på SK503 med en øl. Første del av hjemreisa med Queen Mary 2 var nyyyyydelig!

Det blir også SAS fra CPH etterpå før vi lander 19ish..

Ha en fin dag!
__________________
Reis og lev !

Since 01.02.2007
Ståle is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 14:49   #10
Chriscross
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 5,637
Default GOd lørdag fra Lillestrøm

Da er man desverre hjemme i Bergen. Kjørte ovef på 6t og 40. Straks hente resten av gjengen som fikk lov til å fly.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 15:09   #11
jcnorway
ScanFlyer Rusty

Galley Slave
Global Moderator
 
jcnorway's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: Oslo
Posts: 5,651
Default GOd lørdag fra Lillestrøm

God ettermiddag fra Malta.

Gradestokken viser 35 varme og etter en tur ut i stad er man nå tilbake på suiten og nyter en kald en på terrassen. Her tar man dagene i et bedagelig tempo, noe som passer bra på ferie

Ha en fin lørdag alle sammen!
__________________
Upcoming flights: None

jcnorway is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 15:20   #12
kimpe
Jet-setter :)
 
kimpe's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: TRD
Posts: 2,074
Default Re: GOd lørdag fra Lillestrøm

Gooood ettermiddag fra Skaun!

Engelsk fotball endelig igang igjen med start i Championship i dag. Frua på jobb og TV helt for seg selv.. Jiiiiihaaa! Utnyttet dagen helt elendig dog, da vekkeklokka ikke var stilt, og våknet dermed kl 14.00.. hehe. Sånn går no dagan...

RBK-Sogndal på Lerkendal i morgen kl 18.00, får prøve å våkne til den da! Sommerfest i kveld!!

Ha en kjempelørdag alle sammen!

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 15:23   #13
Thomas
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Sep 2004
Location: Romerike
Posts: 6,232
Default Re: GOd lørdag fra Lillestrøm

Hjemme fra London, såvidt det blei plass til oss, trøtt og sliten - snakkes en annen gang.
__________________
[SCHENGEN YTTERGRENSE]
Thomas is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 15:41   #14
kimpe
Jet-setter :)
 
kimpe's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: TRD
Posts: 2,074
SAS Re: GOd lørdag fra Lillestrøm

jcnorway:

Om du vil spise fantastisk mat på Malta skal du ta deg en taxi til Ballutta Bay (St.Julians) og gå på "Zest". Asiatisk og europeisk fusionmat, med både teppanyaki, sushi, curry`s etc.. Utrolig flott plass og en av stamstedene for oss matelskere der nede.. (Ligger i 2 etg like ved McDonalds)

Glem heller ikke Blue Elephant på Hilton Hotel, eller om du er glad i kjøtt og biff så er "Chophouse" på Tigne Point det beste alternativet! Pizzaelskere MÅ ta turen ut til Sliema og spise på "Vecchia Napoli". Klassikerpizza!!

Her har du noen Malta-tips fra en gammel ringrev.. hehe.

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 15:50   #15
jcnorway
ScanFlyer Rusty

Galley Slave
Global Moderator
 
jcnorway's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: Oslo
Posts: 5,651
Default GOd lørdag fra Lillestrøm

Quote:
Originally Posted by kimpe View Post
jcnorway:

Om du vil spise fantastisk mat på Malta skal du ta deg en taxi til Ballutta Bay (St.Julians) og gå på "Zest". Asiatisk og europeisk fusionmat, med både teppanyaki, sushi, curry`s etc.. Utrolig flott plass og en av stamstedene for oss matelskere der nede.. (Ligger i 2 etg like ved McDonalds)

Glem heller ikke Blue Elephant på Hilton Hotel, eller om du er glad i kjøtt og biff så er "Chophouse" på Tigne Point det beste alternativet! Pizzaelskere MÅ ta turen ut til Sliema og spise på "Vecchia Napoli". Klassikerpizza!!

Her har du noen Malta-tips fra en gammel ringrev.. hehe.

Kim
Takk for tipsene! Vi bor på The George Hotel i Paceville Avenue, så det er kun en kort spasertur til både Zest og Blue Elephant Har funnet en italiensk restaurant rett ved siden av hotellet som lager nydelig pizza (Il Pirata). Deigen lages på stedet, pizzakokken snurrer til de herligste pizzaer mens man ser på, selvfølgelig stekt i skikkelig vedfyrt stenovn. Noterer ditt tips for pizza i Sliema!
__________________
Upcoming flights: None

jcnorway is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 16:13   #16
JoeW
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
Default Re: GOd lørdag fra Lillestrøm

God morgen fra et north carolina med svært skiftende vær. Blir en rolig dag før man dessverre setter kursen hjemover hvor hverdagen venter i morgen. Ha en fortsatt god dag y'all!
JoeW is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 16:33   #17
Bizflyer
FinalCall.travel/no
 
Bizflyer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,200
Default Re: GOd lørdag fra Lillestrøm

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Det ble sovelengedag i dag, og fikk faktisk fred også. Deilig det. Det sies det regnet og tordnet noe kraftig på morgenkvisten i dag, men jeg var visst såpass godt bedøvd at jeg ikke merket noe til det. Kan jo ikke skrive trip-report i edru tilstand må man tro..... Nå er trofekjerringa sendt på jobb, så da er det bare meg og bandittene igjen hjemme. Ingen planer annet enn å slake. En tur på butikken må vel til, men det er det lengste jeg vil strekke meg.

Nå er det kroneis og cola zero som gjelder!

God lørdag ønskes!
__________________
Siden 010106

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 16:58   #18
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,916
Default Re: GOd lørdag fra Lillestrøm

Quote:
Originally Posted by kimpe View Post

Engelsk fotball endelig igang igjen med start i Championship i dag.
Takk for tipset - det hadde jeg oversett. En av bakgårdskanalene viser QPR-Sheffield W her ser jeg, så da får man nesten få med seg det. Ikke HD, men det går vel likevel. Ellers er det jo flere engelske og europeiske lag som spiller turnering her borte om dagen, og det har gitt noen høyst severdige kamper.

Solen skinner, kjerringa skal på køntri-konsert (Kenney Chesney/Zac Brown Band) nede i byen sammen med en venninne i kveld. De overnatter der nede, så da blir det bachelor pad for guttungen og meg.

Syke Hund begynte å bite i såret i går og derfor måtte krave på. Ikke populært ... Gikk opp et hakk med painkillers i går kveld, og det ser ut til å ha løst problemet foreløpig.

Men nå - fotball!
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 18:11   #19
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,681
Default Re: GOd lørdag fra Lillestrøm

Jeg er glad nå. Etter litt godsnakking og fjerning av 20 SGD vaske"fordel" (holder vel i realiteten til et par boksere) fikk man adgang til executive lounge uten merkostnad. Rommet beholder jeg, da det er mer enn bra nok. De insisterte først på ekstra betaling, men sa jeg skulle tenke på det. Kom tilbake noen timer senere og traff samme dama og sa at jeg ville ha adgang likevel, men at jeg ønsket å beholde rommet. Tja da tenkte hun litt og sa at vi kunne fjerne et par "benifits" og gi deg tilgang til loungen uten merkostnad. Kudos! Vurderte etter gårsdagens opplevelse seriøst å bytte til Hilton på Orchard.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2013, 18:24   #20
baltazbot
Newcomer
 
baltazbot's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 8
Default Re: GOd lørdag fra Lillestrøm

Quote:
Originally Posted by Fly med oss View Post
Fysj og fy, håper det ordner seg. Ta kontakt med lege hvis det ikke bedrer seg raskt er mitt råd!

God dag til alle fra Ikebukoro i Tokyo. Jeg dør nesten av varmen og fuktigheten. "Neida, er sikkert ikke så ille som alle påstår" tenkte jeg den gang jeg bestilte billetten. Ha

Takk for omtanken, så meget bedre nå. Hjelper med litt vann og ro Temmelig "steamy" her også. Har problemer med å oppdrive kaldt vann, er jo bare lunk i kaldtkrana i dusjen

Ha et fortsatt fint opphold i Tokyo!!
baltazbot is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God lørdag fra Lillestrøm Fnate Flyforum 18 07-04-2019 06:09
God mandag fra Lillestrøm! :) Concorde98 Flyforum 18 08-01-2018 16:52
God lørdag fra Lillestrøm! Concorde98 Flyforum 16 06-01-2018 23:40
God lørdag fra Lillestrøm! Concorde98 Flyforum 16 23-07-2017 00:35
God mandag fra Lillestrøm! :) Concorde98 Flyforum 12 03-07-2017 20:49


All times are GMT +2. The time now is 13:12.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.