Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 14-03-2024, 05:45   #1
SK384
ScanFlyer Crusty
 
SK384's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kongsberg
Posts: 3,223
Default God morgen fra Riksen

God morgen fra 0372 Rikshospitalet. I dag venter en ERCP. Foreløpige plan er at jeg skal inn først. Håper det slår til da det er kjedelig å vente hele dagen. En er rimelig i ørska etterpå så det blir nok mest avslapping i sengen når de er ferdig. Ønsker alle en fin dag.
__________________
Upcoming flights: Juni OSL- MXP-CPH-OSL (SK), juli OSL-DUB-OSL (SK), juli OSL-BCN-OSL (SK)
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 14-03-2024, 05:53   #2
TriStar
ScanFlyer Crusty
 
TriStar's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,288
Default Re: God morgen fra Riksen

God dag fra Sentosa Så var man plutselig i Singapore… Konas bestevenninne har bodd her noen år, så da passet det med et besøk når vi var i «nabolaget». Thai A350 i Star livery stod for transporten hit. Havnet på en musikkbar ved Clark Quay som heter Wings. Visstnok eiet av en tidligere SQ-skipper. Nå er det lunch med god kaffe på Tim Hortons. Hoteller har blitt durt i Singapore, så vårt Hotel Bencoolen forbigår jeg i stillhet… Ha en strålende torsdag!
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 14-03-2024, 06:01   #3
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,586
Default Re: God morgen fra Riksen

God morgen fra noen hundre meter ovenfor Riksen. Lykkeønskninger sendes rett tilbake til Riksen. En kopp kaffe før jeg setter meg i bilen og en morgen og formiddag på Granavolden på Hadeland. Tilbake til byen i ettermiddag og et årsmøte hvor jeg vel fortsatt ender opp med litt fornuftig arbeid i året som kommer.
EB is online now   Reply With Quote
Old 14-03-2024, 06:19   #4
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,170
Default Re: God morgen fra Riksen

God morgen fra Vigra. Følte meg litt vill og gal da jeg satte på alarmen 60 minutter før boarding. På den tiden skal blant annet dandere opp en upåklagelig sleik, kjøre ut av verdens trangeste parkeringskjeller, kjøre til AES og levere leiebil.

Kjapp tur hjemom nå og bytte dress før det er møte-maraton nede i Bærum.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 14-03-2024, 06:59   #5
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,830
Default Re: God morgen fra Riksen

Mornings fra L1 til kontoret. Skal ikke se bort i fra jeg får skviset inn en løpetur i dag også. Ha en fin dag.
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OSL-SPU (DY) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA) 2025: FEB: OSL-ZRH-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is online now   Reply With Quote
Old 14-03-2024, 07:45   #6
fluxie
Flyprat fusentast
 
Join Date: Nov 2009
Location: Drammen
Posts: 2,248
Default Re: God morgen fra Riksen

God morgen fra HK. Siste dag av konferansen og hjemreise med Finnair i kveld. Konferansen er nå ferdig, og nå er det en omvisning på HK lufthavn. Her kan dere se hvordan statusen er or nå klokken 1442 i HK.
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 14-03-2024, 09:26   #7
livinspeed
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Mar 2014
Location: Sørlandet
Posts: 326
Default Re: God morgen fra Riksen

God morgen fra rett ved siden av rullebanen på BOO. Snø- og vindfull dag i dag etter noen dager med strålende sol, håper det snur igjen snart. Det er en sterk utfordring å høre flyene ta av hele dagen uten å kunne stå og kikke, men har rukket en tur bort for å se på KKW og Hurricane.

Ha en mindre snøfylt dag der du er.
livinspeed is offline   Reply With Quote
Old 14-03-2024, 10:07   #8
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,173
Default Re: God morgen fra Riksen

God morgen fra toget inn til bortekontoret. Her er det litt roligere dag og litt wrap up, egentlig. Litt møter og ymse.

Ha en verdens ekstra beste torsdag.
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 14-03-2024, 12:15   #9
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,971
Default Re: God morgen fra Riksen

Hu hei fra det semitropiske, hvor en hoodie likevel er nødvendig for å få luftet pelsdotten.

Ukas siste arbeidsdag, i morgen skal det gjøres ting som vil føre til andre ting om 10 dager. Så tiden fremover er godt booket.

10cc underholdt i skauen i dag .. hvordan våger jeg?
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 14-03-2024, 12:21   #10
FQTV
EBG
 
FQTV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: ENBR / BGO
Posts: 1,258
Default Re: God morgen fra Riksen

God morgen fra OSL og Gate21 hvor en SK maskin skal ta meg hjem til solkysten (aka Bergen)

Hjemreisen fra jobb Dag 2. Det er visst ikke mulig å reise fra HFT til BGO litt ut på dagen da siste fly fra OSL er i 20-tiden. Hadde jeg bodd i Gokk hadde jeg kommet meg hjem samme dag. Overnatting i Oslo sentrum byr på utfordringer da barene stenger seint og sånn går dagene

God helg


FQTV
__________________
Flyr/reiser så mye som mulig. Dessverre så blir det ikke like mye som tidligere.

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 14-03-2024, 12:52   #11
OJB
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 6,239
Default Re: God morgen fra Riksen

God ettermiddag fra Jåttå,
Godt driv i prosjektet her i O&G bransjen. Noen av kollegene har fortsatt vinterferie så det er litt mer å gjøre enn vanlig denne uken for alt som skal være ferdig innen ukeslutt.
I kveld årsmøte i FMS i Sola Sjø.
Ha en fin dag alle.
OJB is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God morgen fra IST SQ 777 Flyforum 9 22-10-2014 21:21
God morgen og god helg fra Disney World x 100 SudCaravelle Flyforum 13 28-11-2013 19:53
God morgen fra BKK SQ 777 Flyforum 17 19-02-2013 23:00
God morgen fra Flytoget fredag morgen! fluxie Flyforum 21 07-10-2011 13:15
God morgen fra Forus! sirpjalle Flyforum 16 27-04-2011 18:31


All times are GMT +2. The time now is 18:22.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.