![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Siden Finnair for tiden selger flighter til Xian til 2750,- passer det med en tråd om den byen.
Det må da være noen på forumet som allerede har vært der. ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg var der i 2004, da var det en støvete og kjedelig by uten noe spesielt å gjøre. Det store trekkplasteret er selvfølgelig Terracotta-armeen, som var veldig spesiell og spennende. Ut over den finns et par templer man kan se. Jeg var der 2 netter, det var passe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Takk, min lille research viste det samme så jeg lurte på om noen hadde funnet mere. Har lyst på en tur innom Zhangjiajie, men det blir muligens litt stress å få det inn på samme helgetur.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Stiller meg uenig med forrige taler. Syns Xi'an var et fint avbrekk fra den hektiske storbyen (Beijing og Shanghai). Litt mer avslappet atmosfære der. Likte godt markedet i den muslimske bydelen, og en sykkeltur på bymuren anbefales!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Vil anbefale at du får med deg vannshowet ved Big Wild Goose Pagoda. Det er gratis og vises flere ganger om dagen. Selv har jeg bare sett det om kvelden. Du kan se deler av showet på Youtube.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Bode på Sofitel, gjorde alle attraksjoner som er indikert i Lonely Planet. Det var bra det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tips og erfaringer med Hilton og HH - | Helikopter | Reiseforum | 938 | 21-05-2024 21:12 |
Tips og erfaringer Karibien | SQ 777 | Reiseforum | 92 | 17-03-2024 05:25 |
Jamaica-tråden, tips og erfaringer | robertaas | Reiseforum | 20 | 28-07-2015 14:20 |
Zagreb og Ljubljana tips og erfaringer? | carla | Reiseforum | 3 | 22-09-2014 00:47 |
God lørdag fra Xian | robertaas | Flyforum | 19 | 06-07-2013 16:42 |