Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 14-06-2022, 07:21   #1
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,543
Default God tirsdag fra Røros

Våknet til melding om innstilt morgenfly til Oslo - så da blir det biltur til Værnes og fly til Oslo. Så får vi se om det blir Norwegian eller SAS. Ha en bre tirsdag der du er!
EB is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2022, 07:47   #2
Futura
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jan 2011
Location: Lommedalen i Bærum
Posts: 1,351
Default Re: God tirsdag fra Røros

God morgen fra Lommedalen.
Det er 14 juni noe som betyr at landets nyeste flyselskap, Norse Atlantic har sin jomfrutur i dag. Lykke til, til både ansatte og passasjerer. Selv gleder jeg meg umåtelig til å være med å åpne neste destinasjon om 4 dager. Husker jeg rett så skal også den nye non-shengen ha offisiell åpning i dag, så da får jeg si gratulerer til alle på OSL, med min tidligere klassevenninne, Stine Ramstad i spissen, med nyåpnet del.
Det bærer straks avgårde til jobben utenfor Kløfta. Det blir en ekstra lang dag til rundt klokken 20 før jeg får dratt hjemover, så blir det avspass i morgen, normal dag på torsdag og så tar jeg fri på fredag. Dermed nest siste arbeidsdag før USA turen og 6 arbeidsdager før den virkelige ferien begynner 02.juli.
Ha en arbeidsom dag alle sammen.
Futura is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2022, 07:56   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,631
Default Re: God tirsdag fra Røros

Mornings fra L1, kontoret kaller for dagens innsats. Et par hotellbookinger må gjøres i dag og, så snart enkelte klarer koordinere når vi skal reise. Barn skal sendes på trening, så da passer det klemme inn en løpetur samtidig. Dessuten skal det lages podcast. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2022, 08:09   #4
LN-RTP
Aviator Extraordinaire
 
LN-RTP's Avatar
 
Join Date: Feb 2015
Location: Fort Lauderdale
Posts: 2,626
Default Re: God tirsdag fra Røros

God Tirsdag her i koloniene også.
Akkurat gått av en AA 737-800, DFW til FLL.
Behagelig tur men med stappfullt fly, i sete 2E slapp man dog nærkontakt med de uvaskede der bak.
Alle flyturer skulle vært 2:20, akkurat nok til å få en matbit og se på en film før det blir bakke kontakt igjen.
__________________
"As a dreamer of dreams and a travelin' man
I have chalked up many a mile..."

www.odincharters.com
www.susanhanssen.com
LN-RTP is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2022, 08:12   #5
Henshaw
ScanFlyer Crusty
 
Henshaw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 3,935
Default Re: God tirsdag fra Røros

Morn fra Kolsås.
Etter halve forrige uke som alenefar mente kona at jeg trengte fri og sendte meg på kino for å se Top Gun, som slo alle forventninger. I dag blir det en tur på jobb for å rydde skrivebordet og returnere laptop òg adgangskort, selv om man formelt sett har halvannen måned igjen der. Kake har sjefen også lovet meg
__________________

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2022, 08:38   #6
TriStar
ScanFlyer Crusty
 
TriStar's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,273
Default Re: God tirsdag fra Røros

God morgen fra Radisson Blu i Tromsø. Grei tur opp med Norwegian i går. Håpløst med leiebiler i Nord-Norge for tiden. Når en Corolla koster kr 4.300,- for ett døgn, ble Rent-a-wreck løsningen. Det gikk bedre med hotellet, oppgradering til junior suite Tror der er første gang jeg har fått oppgradering (har gull) i Tromsø. Nå er det frokost før kursen settes mot indre Troms. Retur i kveld med SAS. Ha en finfin tirsdag
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2022, 09:23   #7
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: God tirsdag fra Røros

Hei fra solfylte Sverige hvor man sitter og humrer sammen med masse dresser og hårgelé. Det er sabla gøy med kunder når de har 90% samme interessene. (Sliter fremdeles med fotballpratet)

Tre dager til helg.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2022, 10:07   #8
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,681
Default Re: God tirsdag fra Røros

God morgen fra Ruters grå. På vei til Oslo S for GoAhead til Kristiansand. Hører rykter om streik på jernbanen i dag så blir vel stående to timer i gokk. Heldigvis så har ikke oppdragsgiver det travelt å ha meg der nede i dag da. , de er klar over dette. En uke med festivaljobbing venter, det er første gang Sommerbris arrangeres noensinne. Vi hadde opprinnelig planer om første gang 2020... så får man se om det er plass til to festivaler der nede. Den langt mer berømte Palmesus er jo der om noen uker . Min jobb blir å sørge for at Internett funker til alt av systemer. Så får vi se på det.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2022, 10:18   #9
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,140
Default Re: God tirsdag fra Røros

God morgen fra L1 mot Gaustad. I dag er det medarbeidersamtaler på gang, så det blir mao møter i fokus. Og vi har ikke kake. Jeg burde kjøpt inn kake.

Så skal det krones med dugnad i sameiet i kveld og tannlegen first thing i morgen. Så da har vi på mange måter Fnates drømmedøgn i vente.

Ha en strålende dag!
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2022, 12:37   #10
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,140
Default Re: God tirsdag fra Røros

Salat er en tidstyv!

Etter et par dager med salat til lunch (alternativet har vært posjert grevling) kan jeg slå fast at salat er en tidstyv. Det tar lang tid å skramle sammen og det tar lang tid å spise.

Nei til salat
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2022, 13:51   #11
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 8,911
Default Re: God tirsdag fra Røros

Hei fra Guardamar del Segura. Her kan det meldes om behagelige 28 grader i Middelhavet og omtrent det samme i lufta. Det ble stranddag i dag og ingen planer om å gå like mange skritt som i går.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2022, 14:33   #12
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,917
Default Re: God tirsdag fra Røros

G’morgen .. Har inntil nå hatt relativt lav luftfuktighet, men i går kom den berømte ‘veggen’ opp og i morges var det fullt av dugg på vinduene. Så 36 grader senere i dag blir heavy. 25 nå, og på grensen for meg for å sitte ute.
Men dagen skal tilbringes på mitt kjølige kontor ….

Lykke til for Nåårsj-gjengen. Men ATL står vel neppe på programmet selv om vi har Coca Cola-museum.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2022, 15:20   #13
SK384
ScanFlyer Crusty
 
SK384's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kongsberg
Posts: 3,182
Default Re: God tirsdag fra Røros

God dag fra Kongsberg.

Her startet vi dagen med å kjøre et lass til søppelfyllingen. Det var mye hageavfall og litt annet rusk og rask som vi måtte bli kvitt.

Ellers har jeg faktisk fått booket litt ferie i dag for sønnen og meg. Vi tar DFDS til København og kjører oppover igjen derfra med diverse stopp underveis. Sønnen har lenge ytret ønske om å spise på en Michelin restaurant. Far har også lyst til det. Dette er ikke helt billig i Norge, men flere av stedene i Gøteborg er ganske edruelig priset. Vi fant en restaurant som hadde en fire retters meny til 795 SEK som vi har booket oss inn på. Jeg får ikke lov å reise ut av Norgen ennå, så da blir det å holde seg i Sverige forløpig. Fruen og jeg skal etter planen en tur over til Sverige neste uke for en liten ferie. Det skal bli bra.

Så får vi håpe at dette lar seg gjennomføre. En vet aldri i min situasjon hva som dukker opp og som kan forkludre planene. Alle hotell er bestilt med full fleksibilitet slik at de kan avbestilles om det plutselig dukker opp helsemessige utfordringer. Reiseforsikringen vil forløpig ikke dekke ting som er knyttet til transplantasjonen.

I morgen bærer det inn til ferieresidensen min på Gaustad igjen for en undersøkelse. Jeg må bli over til torsdagen på Riksen.
SK384 is online now   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God tirsdag fra Røros EB Flyforum 14 15-03-2022 17:21
God tirsdag fra Røros EB Flyforum 21 09-02-2022 00:59
God tirsdag fra Røros EB Flyforum 7 29-10-2019 09:01
God tirsdag fra Røros EB Flyforum 10 09-04-2019 19:29
God tirsdag fra Røros EB Flyforum 10 19-12-2017 16:21


All times are GMT +2. The time now is 19:23.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.