Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 25-03-2020, 06:12   #1
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,543
Default Onsdag

God morgen fra Ris. Nespresso og nyheter som jo er starten på de fleste dager. Hyggelig å se at det igjen kommer inn nye bestillinger til våre steder på Røros - ganske store bestillinger også. La oss bare få mest mulig effekt it av tiltalen som nå er varslet for tiden til etter påske. Ha en bra onsdag der du er.
EB is online now   Reply With Quote
Old 25-03-2020, 06:21   #2
Concorde98
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Nov 2011
Location: Lillestrøm
Posts: 2,020
Default Re: Onsdag

God morgen fra Lillestrøm. Straks avgårde til laboratoriet igjen. Så bra dere får bestillinger på Røros! Et lyspunkt i mørket. Man tenker nå hvor fint bare en ørliten flytur til Bergen er for eksempel, vel, det skal gjenopptas flyging når dette er over. Ha en fin dag!
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2020, 08:21   #3
TriStar
ScanFlyer Crusty
 
TriStar's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,273
Default Re: Onsdag

God morgen fra Grønland. Her tar man fatt på karantenedag nr 5 og hjemmekontor. Så langt har det gått overraskende bra, men har syretesten på hjemmekontor i dag med et fire timers MS Teams-møte... Ellers får man legge opp til litt karantenevennlige aktiviteter. I går var vi på en tre timers biltur med medbrakt kaffe, kjeks og påskemarsipan

Ha en finfin onsdag!
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2020, 08:27   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,630
Default Re: Onsdag

Mornings fra Hvalstad. Lømlene er foret, en vaffelrøre siden det vistsnok er vaffeldagen, er smelt sammen. Så snart kona blir klar kan jeg flykte inn på hjemmekontoret for noen møter. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2020, 08:29   #5
Chriscross
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 5,637
Default Re: Onsdag

God morgen fra. Foreløpig ingen forsinkelse på mitt helikopter. Var litt spesielt med 4 personer på flytoget 17.07 i går, men Amex on the go lounge var åpen på innland. Så får vi se om det blir 2 eller 3 uker på havet.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2020, 08:59   #6
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,138
Default Re: Onsdag

Ny Groundhog day og nye muligheter. Har vel gått opp snart tre kilo og renger med to, tre er rett rundt hjørnet. Fikk fylt opp vinkjelleren en god del i går og er spent på dagens offer.

I dag laaaang tur etter barna er ferdige på hjemmeskolen og i kveld klassisk indrefilet med D.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2020, 09:34   #7
ATC-flyradar
Traveler
 
ATC-flyradar's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: Oslo
Posts: 4,822
Default Re: Onsdag

Good morning from Groruddalen, og her sitt jeg på hjemmekontor å lager lister for å telefon besøk istedenfor besøk direkte på kundeadressen.

Nok en ny kaffe i koppen, og klar for en gjennomgang av flyprat.no

Jan
__________________


Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2020, 15:15   #8
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club
 
AirbusTrond's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,510
Default Re: Onsdag

Hallo fra jobben! Det blir tøffe tider i enda flere uker. Tross alt godt at det tikker inn med bestillinger også her. En av de største personlige utfordringene framover vil nok være å styre unna fristelser innen mat og drikke. Det føles feil å skulle spise salat og drikke vann. Men går til og fra jobb, så blir en times gange på hverdager, som nok er bra for lungene som ikke er helt perfekt etter tre ukers bronkitt i høst. Frisør er også en utforing, men får vel bare finne fram en maskin - så er man nok ferdig med frisører for resten av levetiden.... God onsdag, med eller uten for mye mat og hår!
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2020, 16:32   #9
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,369
Default Re: Onsdag

God dag fra jobben.

Litt usikker på hva jeg skal tro, når det på intranettsidene både står "Tiltaks- og permitteringsplanen er besluttet" med et alvorlig bilde av øverste sjefen, og en sak om "Rekordvekst. NN (<-min arbeidsgiver) tidobler kapasiteten".

Jeg fikk i hvertfall permisjonen utsatt en uke, så da har man jobb neste uke også
Martin is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2020, 16:41   #10
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,139
Default Re: Onsdag

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Jeg fikk i hvertfall permisjonen utsatt en uke, så da har man jobb neste uke også
Det er gode nyheter da.

God dag også fra Gaustad. Eller... kanskje ikke så innmari god dag. Nå er Påskeferien sånn virkelig gravlagt. Lokket er sveiset på og jorda frossen. Det suger innmari.

I tillegg har SAS fjernet kanselleringsknappet fra bookingen som er cash+points, så det er jo ekstra topp. Hotellet stenger også ned der vi skal men kan foreløpig ikke avbestilles.

Ikke at jeg egentlig hadde noe særlig tro på at vi skulle kunne dra. Men man håper jo i det lengste at Trump har rett i at alt bare kommer til å "magically dissapear".

Ha en fin en
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2020, 16:55   #11
Polaris
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,011
Default Re: Onsdag

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Ikke at jeg egentlig hadde noe særlig tro på at vi skulle kunne dra. Men man håper jo i det lengste at Trump har rett i at alt bare kommer til å "magically dissapear".

Ah, det var magic han venta på. Jeg trodde han sa "it WILL be gone by easter". And so it was gone. Kanskje han sjæl er magikeren?



Hva har man gjort i dag? Har smelt avgårde bestilling på til sammen 10kg diverse økologisk og "dyrevennlig produsert" kjøtt til påske, så skal hverken jeg eller mannen gå sulten i en tid framover. Så får jeg heller prøve å spise meg litt ut av fryseren de neste 3 ukene.. Ev. må vi kjøpe enda et nytt fryseskap, jeg har varslet innkjøpssjefen. Ellers blir det mye krumpspring med vofs i hagen. Kjekt å gjøre mens jeg enda kan, og ikke er en strandet hval.
__________________
Spoiler mixer
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2020, 17:01   #12
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,916
Default Re: Onsdag

Og dagene går .. Solen skinner, temperaturen stiger og straks skal jeg ut med bikkjene.

Har fortsatt jobb, og slik både SAS og vi fortetter å kansellere vil jeg sitte og skrive FXI og TTP til langt over påske. Så får vi se hva som skjer. Trump'ern sier jo at alt skal tilbake til normalen etter påske, og det vil passe meg utmerket. 'The World According to Trump' ...
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2020, 16:42   #13
B747-8
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Aug 2017
Location: OSL
Posts: 2,528
Default Re: Onsdag

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
God dag fra jobben.

Litt usikker på hva jeg skal tro, når det på intranettsidene både står "Tiltaks- og permitteringsplanen er besluttet" med et alvorlig bilde av øverste sjefen, og en sak om "Rekordvekst. NN (<-min arbeidsgiver) tidobler kapasiteten".

Jeg fikk i hvertfall permisjonen utsatt en uke, så da har man jobb neste uke også
Ja, det var veldig gode nyheter Martin.

Hos oss ble det en del permittert, men de valgte å ikke berøre IT i denne omgang Så jeg er kanskje reddet i en eller to uker til.
B747-8 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Onsdag:-) EB Flyforum 11 06-06-2018 19:55
G'Onsdag Someone Flyforum 9 04-12-2013 16:51
G'onsdag CK Flyforum 13 12-03-2008 20:08
Go-o-o-onsdag! LN-MOW Flyforum 8 06-09-2006 13:21
G'onsdag CK Flyforum 8 22-02-2006 17:11


All times are GMT +2. The time now is 11:25.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.