Flyprat


Go Back   Flyprat > Småprat

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 21-03-2020, 17:24   #1
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,140
BA Drømmetyding

I natt drømte jeg om fly. Jeg gikk inn i en BA 747 i Phoenix. Et Phoneix som nå lå på vestkysten og jeg husker jeg var veldig glad over at det var mer enn 10 timer til London. Det er lenger enn fra Seattle, tenkte jeg.

Jeg gikk inn i nesa på 747'en. First Class. En helt ny First. Den lignet ikke helt på de andre. Men allikevel litt. Til å begynne med. Men når jeg snudde meg så var det ikke lenger noen galleys. Det var ikke engang gardin. Det gikk over til Business med det samme.

I setene var det saueskinn og jeg gikk for å teste hvordan det var å sitte i First setene. Så Business setene. De så så like ut med saueskinnene. Men First var mykere. Gikk tilbake til 3C i First.

Men så ville jeg prøve midtsete forrest i First. Satte meg men der satt en annen også.

Byttet til 1A. Satte med i 1A. Men i det jeg satte meg var det blitt et midtsete og det var mye trangeren og smalere enn et midtsetet i en vanlig 737. Faktisk måtte jeg sitte oppå armlenene. Men de rundt meg smilte bare vennlig. Jeg satt der til etter take off.

Så gikk jeg til 3C igjen, men da var business class blitt economy. Ved siden av 2C var det 4 i bredden med economyseter. De fikk servering først. Det kom en tralle som bare hadde Gin Tonic og serverte dem. Jeg fikk ikke siden jeg var i First og trallen kun serverte economyseter. De på economy smilte overbærende til meg. Og First setet mitt hadde nå fått dårlig benplass og jeg måtte felle ut bordet i armlenet sideveis for å få vinduskarm.

Så bråvåknet jeg.

Svetten drev. Hva kan dette bety? Har jeg Koronskaja?
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2020, 17:25   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,631
Default Re: Drømmetyding

Høres ut som det var noe i Spagatti ala Caprien din som kroppen reagerte på
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2020, 17:37   #3
Barskog
ScanFlyer Blue
 
Join Date: May 2008
Location: Vestfold
Posts: 124
Default Re: Drømmetyding

Beste 'trip report' ever. Lo så jeg grein!
__________________
Hvorfor sitte inne når alt håp er ute!
Barskog is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2020, 17:44   #4
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator
 
Discus's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 26,430
Default Re: Drømmetyding

For mye italiensk rødvin i går kanskje?

Ikke egen drøm, men mener jeg husker en som fortalte om en flytur en gang hvor galley var som en Rema 1000 butikk så når man skulle ha mat eller snacks måtte man hente i hylla og gå i kassa og betale. Historien sier ikke noe om de hadde Spagatti ala Capri i "butikken"
__________________

________________________________________
An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation)
Discus is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:38.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.