|
26-11-2023, 11:08 | #1 |
ScanFlyer Inventory
Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
Singapore Airlines Premium economy til Kuala Lumpur og fra Jakarta
Et år siden sist så var på tide med en ny tur til Asia og primært Kuala Lumpur. Forskjellen denne gangen var at også Jakarta ble lagt til på turneen. Via LHR begge veien denne gangen, så ble da også et SAS leg til/fra der.
Mye flighter i mørket, så lite bilder av fly da det stort sett ble gjennskinn på forsøkene. Fjorårets tur: https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=156401 Avgang fra OSL en lørdag ettermiddag med SK815. Flytoget opp, og selv med ekstra innlagt tidspln på grunn av planlagt vedlikehold, ble vi stående å vente flere steder oppover Groruddalen, så da jeg kom til OSL var det bare gå rett gjennom sikkerhetskontrollen, med null kø, også begy meg mot passkontrollen. Litt kø det, med BA, SK, TK, og tror en DY flight, som skulle gå omtrent samtidig fra non-Schengen. Dog da de fant ut de kunne åpne selfservice passkontrollen gikk det unna. Boarding var alt i gang, og kunne gå ombor di EI-SIX som skulle ta med til LHR. Ikke fullt fly, ikke overraskende en lørdag ettermiddag, så på 1A, hadde jeg hele treseteren for meg selv. Britisk i cockpit, tror jeg. Og basert på lingvistikken i på de i kabinen var det 2 briter og 2 svensker der. Opp i luften var det servert en slags kyllinggreie, som var OK. Selv om mye hadde gjort å servere den litt varmere og bytte ut det trebestikket. Cola og GT var drikkevalget Den vanlige konfekten på Plus til LHR Ingen strafferunder ned til LHR, bare en S-Sving nord av London, dog satt jeg på feil siden for å få den beste utsikten denne gangen Ikke noe kø i transfer security denne gangne, så kunne raskt bevege med ned i gangen mot T2B, hvor SQ sine flighter går fra. TBC.... |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|