Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 20-12-2016, 23:50   #21
Rland
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 568
Default Re: Priority Pass-tråden

noen som kan reglene?
Jeg fikk et Priority Pass gjennom AMEX Platinium/SAS EuroBonus etter å ha blitt stoppet på Gardermoen en gang jeg hadde god tid.

Er usikker på reglene.

Er det gratis adgang i alle medlemslounger med PP?

Kom greit inn i loungen i Newcastle for noen uker siden. Jeg spurte i loungen om det kostet noe, men fikk til svar at det var gratis. Loungen hadde også en excecutive avdeling, men der var ikke adgang.

Prøvde meg også i en lounge på non-Shengen terminalen i Brussel. Der kunne jeg komme inn, men måtte betale

Har søkt på PP sin web side, men blir ikke særlig klokere
Rland is offline   Reply With Quote
Old 21-12-2016, 09:48   #22
Sundet81
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 380
Default Re: Priority Pass-tråden

Hvert loungebesøk koster £15, men det første er gratis (i alle fall da jeg re-registrerte meg som PP-medlem; jeg er faktisk ikke sikker på om det første loungebesøket var gratis med det medlemskapet jeg fikk gjennom Amex).

Så det korte av det lange, er at det koster £15 pr. hode når du besøker en PP-lounge. Jeg anbefaler å gjøre en nøye vurdering av om det er verdt det (d.v.s.: les lounge reviews på forhånd for den aktuelle flyplassen). Noen PP-lounger kjøres så på sparebluss at det får SAS' bolleboder til å fortone seg som Turkish Airlines' IST-lounge, mens andre igjen er helt OK. Dertil kommer at man med lounge kan (merk: kan) få en rolig stund med sitteplass på en hektisk flyplass, noe som kan komme godt med i jobbsammenheng.
Sundet81 is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2018, 14:19   #23
Epilef
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 306
Default Re: Priority Pass-tråden

gjennopliver en litt gammel tråd haha

men ja, skal ut å reise som statsløs for første gang og bak gardina (grrr) tenkte å kjøpe PP nivå to, siden jeg skal tilbringe noen timer i Madrid

er det noen som har erfaring med de loungene i Madrid ?
Epilef is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Priority bagasje tag cbcb Reiseforum 53 06-06-2015 18:22
Priority for følge? C130 Reiseforum 3 25-11-2013 18:37
20% rabatt paa Priority Pass Tommy777 Reiseforum 1 13-02-2013 08:47
Loungetilgang OSL med Priority Pass NordicMaster Reiseforum 7 02-08-2011 22:04
Priority Passlounger Chriscross Reiseforum 0 12-01-2011 15:10


All times are GMT +2. The time now is 21:46.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.