Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 21-09-2018, 05:17   #1
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,592
Default Glad fredag fra Ris

God morgen fra et stille hjem...radio, nyheter og noen kopper med Nespresso så er dagen i gang. I dag blir det bortekontor mens bilen er på service. Ha en topp fredag der du er.
EB is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2018, 08:28   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,852
Default Re: Glad fredag fra Ris

God morgen fra L1. Fuktighet i luften, men kontoret er innendørs. Hjemme etterpå skal det både skrus Ikea-kommode og lages pizza. Mulig det trengs en øl. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OSL-SPU (DY) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA) 2025: FEB: OSL-ZRH-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2018, 08:51   #3
FlyingDutchman
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Aug 2015
Posts: 676
Default Re: Glad fredag fra Ris

God morgen fra kontoret. Fikk gratis kaffe på toget i dag, igjen. Kan leve med det!
FlyingDutchman is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2018, 09:26   #4
Bizflyer
FinalCall.travel/no
 
Bizflyer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,203
Default Re: Glad fredag fra Ris

Nå melder de om styggevær, storm og uvær. Og hvis det blir tordenvær så kan det være at lynet "stikker innom" som snarest og tar med seg både lys, varme, datautstyr og Internettlinje. Kan det da kalles en lynvisitt?

Er det rart jeg drikker!

Stålsett eder!! God helg!
__________________
Siden 010106

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2018, 09:43   #5
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,181
Default Re: Glad fredag fra Ris

God morgen fra Flytoget. CDG neste og rimelig glad for at jeg ikke gikk for KLM i dag.

"Si ting og spille en sang" i Paris i kveld. Så hjem via AMS i morgen formiddag.

Ha en fin en
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2018, 12:33   #6
Bizflyer
FinalCall.travel/no
 
Bizflyer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,203
Default Re: Glad fredag fra Ris

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
God morgen fra Flytoget. CDG neste og rimelig glad for at jeg ikke gikk for KLM i dag.

"Si ting og spille en sang" i Paris i kveld. Så hjem via AMS i morgen formiddag.

Ha en fin en
KLM har avlyst siste avg fra KRS i dag. Modern'n skulle dog med middagsavgangen til AMS og videre til Nice. Men den hadde de avlyst. Men KLM booket hele følget av syforening over til SAS og Lufthansa via Oslo og Frankfurt. Overraskende bra av KLM synes jeg!
__________________
Siden 010106

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2018, 13:07   #7
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 8,915
Default Re: Glad fredag fra Ris

Morn fra Stavanger. Spent på dette været som er på vei. Skal reise med tog til Telemark i morgen. Krysser fingre for at ingen kjøreledninger blåser ned. Skal nok uansett komme meg frem. Men først er det konsert med svenske «bob hund» i kveld. Så fremt ikke den konserten skulle blåse bort også....
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2018, 13:41   #8
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club
 
AirbusTrond's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,510
Default Re: Glad fredag fra Ris

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
og lages pizza. Mulig det trengs en øl. Ha en fin dag
Er så glad for alle som ikke skal ha taco! På meg blir det noe krabbe, kanskje pepperkrabbe.

God fredag fra jobben. Ekstremt tidlig oppstandelse denne uken, og noe sene kvelder også. Så nå skal jeg bare ut å møte Knud før jeg tar Ruter hjem til Gamle Oslo. Der skal jeg nok få tatt et bedre glass whisky. Skål og god aften !
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2018, 13:51   #9
Chriscross
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 5,684
Default Re: Glad fredag fra Ris

Blåsete ettermiddag fra Prærien. Godt det ikke er langt for å hente barn på SFO, om jeg da ikke sender kona den veien siden hun uansett er ute og går. Gjort unna to personlighetstester, så da er jeg vel snart klar for litt kursing om noen uker også.

I år forærer SAS meg (blir vel helst en datter) JBL Bluetooth head set. Så ikke helt bruksområdet for Sabel for å åpne Champis selv om den er verdt dobbelt så mye.

Også har TAP salg i Business til NYC fra OSL. Enveispriser fra ca 5500 kr.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2018, 14:09   #10
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,975
Default Re: Glad fredag fra Ris

G’moorgen. Oppe da beagleklokken ‘ringte’ - som vanlig. Noe spennende dag da et famliemedlem skal gjennom noen tester i dag, men etter å ha snakket med en annen lege i går, høres det ut som det er lite substans i greiene. Men taksameteret skal tynes til det ytterste. Godt man ihverfall er dekket for slikt, men fy f*** så råttent systemet er.

Skal ha meg en stor støyt i kveld.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2018, 16:20   #11
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,758
Default Re: Glad fredag fra Ris

God fredag fra loungeløs på OSL. Tror jeg har valgt feil helg å reise:
-glemte det var en burtsdag nå som jeg hadde kjøpt spesiell gave til.
-glemte sjekke hvilken helg det var "open house" som jeg synes er årets mest spennende helg i Oslo.
-Brussels airlines kanselerte flighten jeg skulle ta og booket turen ned over på KLM. Holder det til å argumentere meg inn på *A lounge likevel?
-Selv om jeg fikk lagt flighten min inn under profilen min hos KLM og var innlogget da jeg skjekket inn så måtte jeg legge inn bonusnummeret på nytt... og den vises ikke på boardingkortet. Er dette systemfeil eller noe monkey business da jeg er ombookt fra en annen allianse?
-Flyet forlot Amsteredam over 1 time forsinket og turen nedover er allerede varslet 25 minutter forsinket. Det er mulig jeg ikke rekker transferen.
-En regnskyll gjorde at jeg har våte sko.

Nantes bør være meget bra.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2018, 17:19   #12
Ruby
Tomleskolt
 
Ruby's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: Stavanger
Posts: 1,851
Default Re: Glad fredag fra Ris

God ettermiddag fra Stavanger. Luftig og flott her, foreløpig. Hadde en tur innom gamle-kontoret i dag for litt feiring og avslutning, og hyggelig var det. En uke igjen av turnus-fri, men den uken blir avbrutt av et møte i Oslo, så da ruller jo 100% taksameteret de to dagene også, turnus arbeid kan anbefales
Ellers har en i dag barrikadert seg innomhus, fyrt i ovenen og mat er handlet. Så får vi se om været blir så ille som de har varslet.
Ha en flott helg!
__________________
Ruby is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2018, 20:16   #13
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,758
Default Re: Glad fredag fra Ris

Risting og blinking inn mot AMS slik at vi fikk litt ekstra valuta for pangene. De hadde også lagt inn treningsøkt, ankomst ytterst på D og connection ytterst på B bare 3 minutter senere.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Glad fredag fra Ris EB Flyforum 20 27-07-2019 04:46
Glad fredag fra Ris EB Flyforum 10 12-07-2019 15:05
Glad fredag fra Ris EB Flyforum 11 01-06-2019 04:15
Glad fredag fra Ris EB Flyforum 14 05-10-2018 15:16
Glad fredag fra Ris EB Flyforum 10 07-09-2018 16:42


All times are GMT +2. The time now is 06:43.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.