Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 27-06-2011, 19:19   #1
Fjordheim
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jul 2010
Location: Haugesund
Posts: 339
Default Malaga med Ryanair

Heisann,

Jeg har vært jevnlig innom dette forumet i ganske lang tid nå, og har også vært registrert her en periode.

For det første vil jeg bare si at jeg finner veldig mye interessant lesestoff her.

Siden jeg ikke har bidratt med noe som helst her inne enn selv lenge så tenkte jeg rett og slett å bidra med en aldri så liten trip report siden jeg nettopp kom hjem fra en impuls tur til Spania.

Selv om jeg reiser jevnlig med fly, dog veldig lite ift. enkelte andre her inne, så var jeg faktisk litt ekstra spent denne gangen siden jeg skulle ut og reise med FR for første gang. Og siden en annen nylig innlagt trip report om nettopp FR ser ut til å engasjere veldig så passer det kanskje med en til.

Avreise var satt til fredag 17.juni kl.19:05. Avreise fra HAU. Jeg bestemte meg for å dra tidlig ut til flyplassen og var der nesten 2 og en halvtime før avgang. Hadde på forhånd selvsagt booket inn begge veier samt printet boarding kort.

HAU er jo en liten flyplass men akkurat fredag ettermiddag/kveld er det litt aktivitet her med ankomster og avganger fra/til Oslo, Bergen, Alicante og Malaga + at jeg mener bestemt at det var et charterfly her også som skulle til Bulgaria?

Fikk levert fra meg kofferten og gikk gjennom sikkerhetskontrollen som gikk veldig greit og smertefritt for min egen del. Vel innenfor begynte jeg å tvile på om det var noe særlig til sjakktrekk å møte opp så tidlig for der var det enkelt og greit smekkfullt og ingen som helst mulighet til å finne seg sitteplass. Fikk meg dog en ståplass ved et ”bar bord” midt i lokalet så da var det tid for turens første forfriskninger som ble et glass hvitvin.

Kjøpte ingenting i Taxfree’n, og etter et par pils samt litt lesing bar det en etasje opp hvor det allerede var fullt opp i køen, både den for de som hadde kjøpt priority boarding og den for oss andre som ikke hadde tatt seg bryet.

Jeg gadd ikke å stille meg i køen så jeg satte meg og ventet til boardingen begynte i stedet.
Kalkulerte dessuten kjapt med at denne avgangen rett og slett måtte bli forsinket, noe jeg fikk rett i.

Avgang var som nevnt satt til kl.19:05, men da jeg som en av de siste kom om bord var klokka allerede 19:05.

Som sagt så var dette min første tur innenfor i et FR fly. Kan vel bare si at jeg ikke likte verken stemningen (da tenker jeg på crewet) eller det mine øyne observerte. Crewet stresset veldig og ropte og kjeftet på en del passasjerer som de tydeligvis ikke syntes var kjappe nok til å legge fra seg håndbagasje samt sette seg ned.

Jeg satte meg ned i første tilgjengelige sete som viste seg å skulle bli 31B (gikk om bord bak). Første inntrykk; liten beinplass som er noe jeg sjelden sliter med da jeg ikke er høyere enn 179cm. Neste inntrykk; dårlig sete og vond sittestilling. Tenkte faktisk litt med grøss og gru ved tanken på å tilbringe 4 timer her. Når paret som satt ved siden av meg samtidig viste tegn på tidlig utviklet beruselse allerede så ble jeg ikke akkurat mer positiv.

Vel, crewet sprang fremdeles frem og tilbake og maste om at vi måtte ta av senest om 5 minutter så nå måtte alle sette seg ned. Hadde ingen tro på dette med 5 minutter og det ble det selvsagt heller ikke. Etter alt styret med express gjennomgang av sikkerhetsprosedyrene osv. så var flyet faktisk klar til avgang sånn rundt 19:20. Men da kom plutselig kapteinen på lufta og kunne fortelle at vi kom til å stå på bakken i ytterligere 20 minutter pga. LOT tid.

Vi tok da av kl.19:40 og det ble opplyst om en flytid på 3 timer & 45 minutter til Malaga. 100% belegg på denne flyvningen. Det gikk vel en god halvtime før de begynte så smått med servering, rettelse; salg. Ikke veldig effektivt får man si. Var heldigvis en av de først som fikk servering; øl & vin.

De ved siden av meg peiste på med både vin, øl og mengder av miniatyr flasker med vodka, samt et par bokser blandevann for syns skyld. Crewet rakk en salgsrunde nummer to (bare til noen) og mine naboer repeterte sitt innkjøp; vodka, øl og vin.

Turen gikk ellers rutinemessig selv om det var en del turbulens. Fasten seat belt skiltet kom på 4 eller 5 ganger underveis, kun småristing dog.

Vi landet på Malaga kl.23:45 og jeg fikk min bagasje kl.00:15. Jeg bodde første natta på Holiday Inn Airport Hotel som ifølge Google skulle ligge bare 1,2 km fra flyplassen. Hadde på forhånd sjekket hotellet på Tripadvisor og sett at det ikke gikk buss dit og at prisen for taxi dit var 20 Euro (vel mye for 1,2 km) så selv om det ikke var anbefalt så bestemte jeg meg for å gå distansen. Og det gikk helt fint.

Våkna tidlig om morgenen, rundt kl.06:30 (pga.varmen!). Spiste en kjapp frokost som ikke var mye å skryte av og tok en taxi til Hotel Roc Lago Rojo i Torremolinos som skulle bli min base i de neste 7 dagene.

I løpet av oppholdet mitt der så rakk jeg en dagstur til Tangier i Marokko, en kjøretur til Ronda oppe i fjellene, 3 lokale båtturer, blant annet en direkte ut på havet hvor vi fikk sett noen delfiner, et besøk på et Marine land i Benalmadena, en gondoltur (Teleférico de Benalmádena) opp til Mount Calamarro ca.800 M.O.H. hvor det var en kjempefin utsikt. Rakk også en busstur til Marbella og fikk sett noen fine yachter der.

Men litt strandliv ble det da også, og siste dagen lå jeg strekk ut i samfulle 5 timer som er lenge til å være meg.

Torremolinos og områdene rundt er som de fleste vet særdeles turistifisert, men det er faktisk mye annet man kan finne på enn å ligge på stranda.
At det jeg var med på anbefaler jeg spesielt turen til Ronda (ikke problem å leie bil og kjøre selv), gondolturen opp på fjellet og så er det herlig å bare komme seg ut på sjøen i varmen. Jeg reiste alene denne gangen men hadde vi vært flere så hadde vi helt sikkert leid båt selv.

Tangier var for så vidt litt eksotisk men tror neppe jeg reiser tilbake. Som forventet veldig mye innpåslitne mennesker. Ferja over var også særdeles overfullt.

Ellers så kan jeg anbefale hotellet i Torremolinos. Jeg hadde bestilt halfboard siden forskjellen på dette og rom m/frokost var kun omtrent NOK 120,- totalt for de 7 dagene. Hadde i utgangspunktet ikke regnet med å spise middag der hver dag, men siden maten var såpass god så ble det da slik. Beliggenheten til hotellet er også veldig bra, kun 1-2 minutter å gå til stranden.

Betalte NOK 450,- per natt i Torremolinos.

24.juni var det tid for å komme seg hjemover igjen.
Samme type fly og samme selskap og avgang estimert til kl.14:35.

Etter en kjapp frokost tok jeg en taxi til flyplassen (hadde pakka dagen før), og var på flyplassen rett etter kl.14:00. FR opererer ut i fra terminal T2 her som så vidt jeg forstår må være den eldste delen av flyplassen?

Innlevering av bagasje gikk greit selv om det var litt kø.Gikk gjennom sikkerhetskontrollen og også her gikk det smertefritt og kjapt.

Vel innenfor fant jeg meg en sportsbar (rettere sagt dedikert til baseball og hvem det nå er som spiller på Fenway Park).

Siden jeg ikke var veldig fornøyd med turen ned og gruet meg litt til å innta et trangt sete igjen så tenkte jeg at jeg kunne ”manne” meg opp litt med et par øl og et par vodka/tonics før avgang. Som sagt så gjort.

Flyet var i rute og vi kom oss vel av gårde bare et par minutter forsinket. Jeg var også denne gangen blant de siste om bord, og satte meg på første ledige sete som var 6C. Flyet var ikke fullt; tipper et belegg på mellom 60 & 70% og de hadde sperret de fem første radene.
Dristet meg allikevel til å spørre hun i crewet som kom forbi rett før avgang om det var mulig å sette seg et hakk frem, men fikk et klart og surt ”No”! som svar. Greit nok at de svarer nei, men det går da an og i hvert fall late som om man er litt, bare litt, høflig.
Det morsomme med dette er at hun andre som sto rett foran og tydeligvis var sjefen i cabinen denne dagen overhørt vår lille konversasjon og kalte den første til seg, småkjeftet litt på henne, pekte på meg og sa et eller annet som medførte at hun kom tilbake til meg og fortalte med følgende ”You can move forward”. Intet mer, men ok, det holder for meg det.

Så da fikk jeg en hel rad for meg selv. Og merkelig nok så innbiller jeg meg at det var en god del bedre benplass her enn på 31B.

Så jeg hadde en helt ok FR flyvning hjem til HAU. I motsetning fra hun i crewet som hadde en dårlig dag så var de 3 andre i veldig godt slag og utviste vel så mye service man kan forvente på disse turene.

Været var praktfullt hele veien og også nordover igjen passerte vi Madrid før vi fulgte kysten nordover etter at vi kom ut i Biscaya.

Landet omtrent på rutetid på Helganes, så var denne turen over.

Oppsummert:

Jeg hadde overhodet ingen forventninger til Ryanair, men for prisen som jeg betalte, som var under 1.000,- NOK t/r så kan jeg leve med dette. Turen hjem var mye bedre enn den sydover, både pga. bedre sete om bord og bedre service og intet som helst stress fra crewet’s side.

Ser mange kommenterer fargevalg etc. om bord, og ja må innrømme at jeg personlig synes dette var gyselig, men også det kan jeg leve med.

Om jeg kommer til å reise med Ryanair igjen; Ja det gjør jeg nok, sitter faktisk her nå og prøver å bestemme meg for dato for en London tur i høst. Og når prisene pt. ligger på et par lapper hver vei, og siden dette også er en kort tur i lufta så klarer jeg nok det.

Dog sammenliknet med min forrige ferietur i år hvor jeg flydde HAU-OSL-ZRH-OSL-HAU med hhv. SAS & Swiss så er det et mye bedre produkt etter min mening selvsagt. Og den turen kostet da heller ikke mer en NOK 1.800,- totalt.

Nedenfor følger noen mobilbilder.

Mvh
Fjordheim
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Mal1.jpg
Views:	1198
Size:	156.5 KB
ID:	29916   Click image for larger version

Name:	Mal2.jpg
Views:	1178
Size:	225.7 KB
ID:	29917   Click image for larger version

Name:	Mal3.jpg
Views:	1163
Size:	171.3 KB
ID:	29918   Click image for larger version

Name:	Mal4.jpg
Views:	1154
Size:	165.6 KB
ID:	29919   Click image for larger version

Name:	Mal5.jpg
Views:	1141
Size:	207.2 KB
ID:	29920  

Click image for larger version

Name:	Mal6.jpg
Views:	55
Size:	171.8 KB
ID:	29921   Click image for larger version

Name:	Mal7.jpg
Views:	40
Size:	220.8 KB
ID:	29922   Click image for larger version

Name:	Mal8.jpg
Views:	48
Size:	176.8 KB
ID:	29923   Click image for larger version

Name:	Mal9.jpg
Views:	52
Size:	178.2 KB
ID:	29924   Click image for larger version

Name:	Mal10.jpg
Views:	50
Size:	171.5 KB
ID:	29925  

Click image for larger version

Name:	Mal11.jpg
Views:	48
Size:	201.7 KB
ID:	29926   Click image for larger version

Name:	Mal12.jpg
Views:	71
Size:	194.2 KB
ID:	29927   Click image for larger version

Name:	Mal13.jpg
Views:	88
Size:	171.5 KB
ID:	29928   Click image for larger version

Name:	Mal15.jpg
Views:	82
Size:	169.2 KB
ID:	29929   Click image for larger version

Name:	Mal16.jpg
Views:	97
Size:	162.1 KB
ID:	29930  

Click image for larger version

Name:	Mal17.jpg
Views:	92
Size:	117.6 KB
ID:	29931   Click image for larger version

Name:	Mal18.jpg
Views:	84
Size:	128.1 KB
ID:	29932  
Fjordheim is offline   Reply With Quote
Old 27-06-2011, 19:57   #2
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,918
Default Re: Malaga med Ryanair

Velkommen til forumet! Fin og saklig rapport. Lang tur med Ryanair det der, ja ....
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 27-06-2011, 20:16   #3
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,369
Default Re: Malaga med Ryanair

Quote:
24.juni var det tid for å komme seg hjemover igjen.
Samme type fly og samme selskap og avgang estimert til kl.14:35.

Etter en kjapp frokost tok jeg en taxi til flyplassen (hadde pakka dagen før), og var på flyplassen rett etter kl.14:00.
Hørtes ut som om du var lovlig seint på flyplassen

Ellers, takk for lesningen, og velkommen hit
Martin is offline   Reply With Quote
Old 27-06-2011, 20:17   #4
FlyHi
ScanFlyer Crusty
 
FlyHi's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Copenhagen / Malmö
Posts: 3,973
Default Re: Malaga med Ryanair

Velkommen til forum - fin rapport...
__________________
Founder /Editor: FinalCall travel
FlyHi is offline   Reply With Quote
Old 27-06-2011, 21:02   #5
Sim_henrik
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 114
Default Re: Malaga med Ryanair

Dette var en veldig bra trip rapport!
Sim_henrik is offline   Reply With Quote
Old 27-06-2011, 21:10   #6
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club
 
AirbusTrond's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,510
Default Re: Malaga med Ryanair

Takk, flott rapport som beskiver hvordan det er å fly med Ryanair, sånn til vanlig. Med de prisene kan dere være glade for å ha tilbudet i Haugesund. Ellers synes jeg du burde gi Tanger en ny sjanse, f.eks. ved en overnatting. Marokko er et svært spennende reisemål og byen er "in så det holder" i 2011.
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 27-06-2011, 22:38   #7
Fjordheim
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jul 2010
Location: Haugesund
Posts: 339
Default Malaga med Ryanair

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Velkommen til forumet! Fin og saklig rapport. Lang tur med Ryanair det der, ja ....
Takk for det LN-MOW, ja 2 x (nesten) 4 timer er litt mye på Ryanair
Fjordheim is offline   Reply With Quote
Old 27-06-2011, 22:40   #8
Fjordheim
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jul 2010
Location: Haugesund
Posts: 339
Default Re: Malaga med Ryanair

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Hørtes ut som om du var lovlig seint på flyplassen

Ellers, takk for lesningen, og velkommen hit
Takk det samme. Hmm, det skulle stått 12:00 der ja
Fjordheim is offline   Reply With Quote
Old 27-06-2011, 22:40   #9
Fjordheim
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jul 2010
Location: Haugesund
Posts: 339
Default Re: Malaga med Ryanair

Quote:
Originally Posted by FlyHi View Post
Velkommen til forum - fin rapport...
Takker, det kommer nok flere etterhvert
Fjordheim is offline   Reply With Quote
Old 27-06-2011, 22:41   #10
Fjordheim
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jul 2010
Location: Haugesund
Posts: 339
Default Re: Malaga med Ryanair

Quote:
Originally Posted by Sim_henrik View Post
Dette var en veldig bra trip rapport!
Takk for det, trodde kanskje det ble for mye tekst til at noen orket å lese i gjennom?
Fjordheim is offline   Reply With Quote
Old 27-06-2011, 22:49   #11
Fjordheim
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jul 2010
Location: Haugesund
Posts: 339
Default Re: Malaga med Ryanair

Quote:
Originally Posted by AirbusTrond View Post
Takk, flott rapport som beskiver hvordan det er å fly med Ryanair, sånn til vanlig. Med de prisene kan dere være glade for å ha tilbudet i Haugesund. Ellers synes jeg du burde gi Tanger en ny sjanse, f.eks. ved en overnatting. Marokko er et svært spennende reisemål og byen er "in så det holder" i 2011.
Takk for tilbakemeldingen.

De fleste her i Haugesund (i hvertfall alle jeg kjenner) er veldig takknemlige for at vi har direkteruter til Malaga, Alicante, Bremen og London + noen charterruter om sommeren.

Selv om jeg egentlig foretrekker å fly f.eks. SAS, KLM, BA eller Lufthansa så er det veldig greit å ha muligheten til å "hive" seg ombord et direkte fly på kort varsel (dette var min første bruk av Ryanair da så jeg har ikke akkurat vært deres beste kunde).

Jo, jeg burde nok gi Tanger & Marokko en ny sjanse. Kunne egentlig tenkt meg et lite ukesopphold i landet faktisk. Men den turen jeg var på var rimelig hektisk egentlig og veldig gjennomorganisert (nå skal vi hit, nå skal vi straks spise, nå skal vi inn i denne medinaen, om 3 minutter må vi ombord i ferja osv.)

Men joda, Tanger hadde sine gode sider, helt klart. Og maten jeg spiste der var veldig bra.
Fjordheim is offline   Reply With Quote
Old 27-06-2011, 23:59   #12
PhilipNH
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 282
Default Re: Malaga med Ryanair

Flott rapport, og velkommen til forumet!
PhilipNH is offline   Reply With Quote
Old 28-06-2011, 01:12   #13
DCHalvorsen
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Aug 2005
Location: Bergen
Posts: 939
Default Re: Malaga med Ryanair

Quote:
Originally Posted by Fjordheim View Post
Takk for tilbakemeldingen.

De fleste her i Haugesund (i hvertfall alle jeg kjenner) er veldig takknemlige for at vi har direkteruter til Malaga, Alicante, Bremen og London + noen charterruter om sommeren.
Fin og leseverdig rapport!

At folk i Haugesund - som andre steder - har glede av destinasjoner som Malaga, Alicante og London er jo klart, men Bremen forblir for meg en mystisk Ryan-destinasjon fra Haugesund. Hvem i all verden er det som reiser dit? (til sammeligning måtte jo DY gi opp sin Bergen - Hamburg-rute etter kort tid for noen år tilbake).
DCHalvorsen is offline   Reply With Quote
Old 28-06-2011, 01:42   #14
LN-CMN
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL/ENGM
Posts: 710
Default Re: Malaga med Ryanair

Som MOL sier: Folk reiser hvor som helst så lenge billetten er billig, så tror at Bremen-ruta er verdsatt, bedre enn ingenting Men kan godt forstå at den kunne vært bytta ut med en annen destinasjon, Berlin, Paris, Dublin, Edinburgh, Krakow eller egentlig hva som helst annet som er litt mer attraktivt
__________________

Kommende flyvninger: APR: OSL-CPH-CHQ (SK) MAY: CHQ-OSL (SK)

Instagram: flapsandspoilers
LN-CMN is offline   Reply With Quote
Old 28-06-2011, 01:58   #15
Hpkris
Front section flyer
 
Hpkris's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: Pattaya/Sarpsborg
Posts: 2,463
Default Re: Malaga med Ryanair

Fin rapport og velkommen til forumet

Har flydd FR noen ganger selv , og har vel det samme inntrykket som du fikk av de.
Billig måte å komme seg ut på tur med
__________________
Upcoming Flights 2016
24. April BKK-OSL (DY)
22.Aug OSL-DXB-BKK (EK)
05.Sept BKK-DXB-OSL
06. Oktober OSL-IST-BKK (TK)
30. Oktober BKK-OSL (DY)
Hpkris is offline   Reply With Quote
Old 28-06-2011, 18:14   #16
DY1503
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 89
Default Re: Malaga med Ryanair

Hei!

Skal ned en tur selv i 4 dager (alene), men hvor går denne ferga til marokko fra? Pris, osb.
Hadde egentlig tenkt å slappe av, men etter en dag eller to blir det vel fort til at rastløsheten tar meg, så er godt å ha noe å kunne gjøre. Hvor mye er det for taxi fra flyplassen til Torremolinos?
DY1503 is offline   Reply With Quote
Old 29-06-2011, 00:19   #17
Fjordheim
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jul 2010
Location: Haugesund
Posts: 339
Default Re: Malaga med Ryanair

Quote:
Originally Posted by DY1503 View Post
Hei!

Skal ned en tur selv i 4 dager (alene), men hvor går denne ferga til marokko fra? Pris, osb.
Hadde egentlig tenkt å slappe av, men etter en dag eller to blir det vel fort til at rastløsheten tar meg, så er godt å ha noe å kunne gjøre. Hvor mye er det for taxi fra flyplassen til Torremolinos?
Hei DY1503,

På hotellet jeg bodde (Roc Lago Rojo) så kom de forskjellige operatørene innom hver morgen rundt 10-11 tiden. Jeg hoppet på en tur med buss og ferje t/r med en av disse.
(M.a.o. du blir hentet på hotellet så det er vedlig enkelt og greit).

Fergene går fra mange steder egentlig men jeg tok overfarten fra Algeciras, her er noen andre muligheter: http://www.directferries.co.uk/ferri...to_morocco.htm

Mener jeg betalte rundt 65-70 Euro, inkl. middag.

Taxi fra Malaga flyplass (10-15 minutters kjøretid) koster 20 Euro.

Mvh
Fjordheim
Fjordheim is offline   Reply With Quote
Old 29-06-2011, 03:18   #18
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Malaga med Ryanair

Takk for fin og interessant TR med Ryanair og som nevnt av andre; Velkommen til forumet! Reisemålet ditt frister nok mer en valget av flyselskap må jeg nok innrømme, har selv svært dårlig erfaring med FR....
__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2011, 02:01   #19
T.A.K
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Nov 2009
Location: BGO
Posts: 441
Default Re: Malaga med Ryanair

Takker for fin og saklig TR med Ryanair. Har selv reist med de et par ganger fra Haugesund, til henholdsvis Bremen og London. Billig buss fra Bergen og enda billigere fly med FR gjør susen Bremen kan jeg forøvrig varmt anbefale for en 2-3 dagers tur. Flott by!
__________________
Okt: 11/10 SK BGO-OSL: 14/10 SK OSL-BGO
Okt: 28/10 BT BGO-RIX: 30/10 BT RIX-BGO
Nov: 2/11 SK BGO-AES: 3/11 DY AES-BGO
Nov: 22/11 W6 BGO-GDN: 24/11 W6 GDN-BGO
Nov: 25/11 LH BGO-FRA: 27/11 LH FRA-BGO
Des: 12/12 SK BGO-ARN: 14/12 JZ ARN-BGO
Jan: 07/1 SK BGO-SSH: 14/1 SK SSH-BGO
T.A.K is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2011, 07:59   #20
Basse-HAU
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jul 2009
Location: Haugesund
Posts: 1,613
Default

Quote:
Originally Posted by LN-CMN View Post
Som MOL sier: Folk reiser hvor som helst så lenge billetten er billig, så tror at Bremen-ruta er verdsatt, bedre enn ingenting Men kan godt forstå at den kunne vært bytta ut med en annen destinasjon, Berlin, Paris, Dublin, Edinburgh, Krakow eller egentlig hva som helst annet som er litt mer attraktivt


Bremen ruta ser ut til å gå over alt forventning, og jeg hadde ikke tro på at denne ruta skulle holde. Men hører at folk reiser ned gang på gang, så må nok prøve dette selv. Bremen har jo tross alt øl og fotball , så da skal man jo overleve.
Bremen har ett fantastisk julemarked som folk skryter av, og mine foreldre er faste gjester der hver november
/desember. Og når en langhelg i Bremen ikke koster mer en en helg i Stavanger f.eks så skjønner jeg folk. Men når flyet er billigere enn ferje til Stavanger, så er der noe galt spør du meg...
Basse-HAU is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Norwegian med Dreamliner på Oslo - Nice/Barcelona/Malaga S17 thedude Flyforum 68 27-09-2017 14:01
SAS med ny rute Stavanger - Malaga Christianz Flyforum 8 03-11-2010 00:02
Ryanair åpner Haugesund-Malaga FlightDeck Flyforum 1 25-02-2010 19:12
Nye Ryanair ruter fra Malaga Bll spotter Flyforum 10 16-12-2009 15:38
Uheld med Sterlingfly i Malaga EKGH Flyforum 44 13-09-2008 23:58


All times are GMT +2. The time now is 23:52.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.