Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 24-08-2013, 21:46   #21
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,700
Default Re: En sommerdrøm

Quote:
Originally Posted by Ph34r View Post
Morsom og bra skrevet rapport til nå!

Én generell tilbakemelding til flere her: Selv om jeg har lest (og leser) ganske mye her på forumet "irriterer" det meg fortsatt at mange fine lounger/fly/tog/reisemål osv osv ikke blir vist frem med begrunnelsen (dette er dokumentert så mange ganger tidligere).. Jeg husker jeg skulle finne bilder av en lounge for et år siden og jeg fant kun 8 tråder som alle sa at denne var jo dokumentert tidligere

Bare et lite hjertesukk! Topp rapport som sagt!
Takk! Kommer straks med neste del. Vel en del lounger er jo faktisk dokumentert ganske mye. Er bare å søke litt, Senatorloungen feks i FRA er nok nøye dokumentert. Virgin Club i Hong Kong tror jeg feks er mindre dokumentert derfor la jeg ved mye detaljer der.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2013, 22:22   #22
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,700
Default Re: En sommerdrøm

Hva gjorde jeg i Hong Kong? Bortsett fra å spise, drikke og sove heller lite vil jeg påstå. Hong Kong Island er jo businesstrøket og det merkes at det var dødt der på kveldstid. Har dessverre ikke noe bilder, men jeg nøt oppholdet på Conrad med øl. Skal defintivt til Hong Kong igjen. Alt virka så britisk. Alle bussene var britiske (klassiske dobbeltdekkere) så britene greide definitivt å sette sitt preg på Hong Kong. Tom veiskiltene var i britisk stil.

Uansett, tok taxi fra Conrad og ned til togstasjonen. De har en smart løsning ved at man kan sjekke inn bagasjen på flytogterminalen og jeg valgte så å gjøre det. Null kø i den ene Thaiskranken var det nå. Så fort kofferten var sendt og boardingkort utstedt tok jeg sikte på første og beste avgang. Jeg hadde nå god tid så trengte ikke å stresse.

Thailoungen i HKG er en seperat del av businessloungen. De tar i mot mat på bestilling og man kan få champis om man vil. Ellers ikke så veldig spennende. Har dessverre ingen bilder av denne.


TG 601 HKG-BKK seat 2A:
Boarding ble som vanlig foretatt på dannede asiatiske former, egen kø for first passasjerer. Virket som en del op-ups fra Y, da mange i *A gold køen fikk nye boardingkort for C.

Samme individ som fraktet meg fra FRA.


Ble ønsket velkommen tilbake, var en del av det samme crewet som fløy fra FRA.
Og da må man da ha champis?


Nok en gang ble en minor delay annonsert pga været og ATC. Som man ser ikke spesielt bra vær og været rundt HKG og sør-Kina var i det hele tatt nokså ustabilt.


Vi brukte i det hele tatt ganske lang tid på å klatre oppover, men fikk tilslutt stabilisert oss på 42000 (!) ft. Antagelig var dette for å unngå de verste humpene i værmassivet over Asia.


Canapes kom på bordet.


Forretten som faktisk var velsmakende og godt.


Biff til hovedrett - de kom og spurte hvordan jeg ville ha den stekt. Svarte medium til raw. Den var nok mest medium, men helt greit. God kvalitet på kjøttet var det dog og var mørt som bare det.


Litt frukt til dessert, er ingen stor ostespiser.


Dessert nr 2... Kaka var veldig god.


Og da må man døyve alt med litt øl om det så er Heineken.


Mange høye TCU over Asia...


Hadde ikke så mange kabinbilder etter turen fra FRA. Loungeområdet:


Toaletter slik toaletter skal være.


Litt rar rute til BKK, men igjen sikkert for å unngå de verste værsystemene.


Servicen oppsummert her. Man flyr F her også og selv om flighten ikke er lang (drøye 2 1/2 time) så sørget crewet for at det ble gitt F service hele veien. F var halvfull så ikke nærheten av så mye søl som det var i flighten FRA-BKK.

Tok etterhvert bakken i BKK og oppdaget et brudepar på tarmacen!

De tok sikkert sitt livs bilde med airbus 380 taxende forbi...


En av flere Airbus 380 gates, men vi klasket ikke til C7.

Fuglen parkert i BKK


Ble som hør og bør møtt i BKK av buggyen, man skal da ikke gå! I og med dette var på C piren så var buggyturen kortere enn sist (F loungen ligger omtrent der C og D piren møtes)

[URL=http://s1296.photobucket.com/user/wsaebo/media/IMG_2343_zpsb23f10ff.jpg.html]
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2013, 23:40   #23
eirikma
>>>>><<<<<
 
eirikma's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Bodø
Posts: 311
Default Re: En sommerdrøm

Flott rapport så langt! F - loungen til Thai er noe for seg selv i BKK!

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Thailoungen i HKG er en seperat del av businessloungen. De tar i mot mat på bestilling og man kan få champis om man vil. Ellers ikke så veldig spennende. Har dessverre ingen bilder av denne.
Den har blitt dokumentert ved flere anledninger her på forumet, så tror ingen vil savne manglende dokumentasjon derfra. Når det gjelder bestillingsopplegget, så erindrer jeg at jeg skulle lage meg en kopp kaffe der, men verten jeg hadde kom og avbrøt meg, for det var hans jobb å gjøre det for meg. Følte at servicen fikk motsatt effekt da, for jeg var jo allerede godt i gang. Vel, mente det sikkert godt, stakkars mann...
__________________
Whisper Mode!
eirikma is offline   Reply With Quote
Old 30-08-2013, 21:11   #24
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,700
Default Re: En sommerdrøm

Uff ser jo at norsken min enkelte steder her er fryktlig dårlig "de tar i mot mat på bestilling" jaja.

Uansett. Etter landing i BKK og buggytransport fant man seg til rette i F loungen. Denne gangen var jeg jo langt mer opplagt så det ble alkohol, mat og enda mer alkohol, men ikke bare det. Fikk også en god massasje. Spurte resepsjonen om det var mulig å få massasje, jada absolutt ikke noe problem og det sto heller på når jeg ønsket det. Hadde good tid før neste flight så om en halvtime kanskje. Som sagt så gjort, en halvtime senere ble jeg hentet som på et tannlegekontor , men denne gangen var det i det minste noe behagelig å se frem til. Det var unnagjort på en knapp time, så da gikk jeg tilbake til loungen for litt mer drikke. Etter en stund spurte jeg om gate og jeg trakk E5 fra hatten... Satt i loungen litt lenge *hikk* og skjønte at her måtte jeg raske på etterhvert. Ble noen svette minutter til E5, men tok et par bilder likevel.



TG401 BKK-SIN seat 12A.
Boarding var for lengst kommet i gang da jeg endelig kom frem til gaten. Jeg løp tom ombord og tvers igjennom til monkey-broa og skjønte ingenting og lurte på hvorfor de ikke boardet igjennom to bruer da jeg så køen. Noe var muffins. Dette måtte jeg klare opp i. Snudde og gikk dermed tilbake. De boardet indeed igjennom to bruer og tok da den riktige broa uten kø! Tipper noen ble sure for at jeg gjorde den snuoperasjonen, å gå i mot strømmen i en boardingprossess er vel ikke populært.

Da man var trygt nedi setet kom selvsagt tilbudet om noe musserenede.

Det takket jeg som vanlig ja til.

Loaden var ikke heavy på business på denne flighten så hadde nabosetet for meg selv.

Etterhvert som man kom oppi lufta var det på tide med mat for mons. Det var en noe heftig utflyging fra BKK den her kvelden med mye lyn og torden. Kunne se lyn overalt og var kanskje derfor vi klatret til 40k FT cruise? Var ikke så mye risting dog.

Hovedrett

Ja jeg innrømmer det, jeg liker øl. Thailandsk øl for anledningen.

Setet som er typisk angled lieflat business. Jeg prøvde setet i helt nedfelt stilling, men tror ikke jeg hadde greid å sove godt ihvertfall. Noe hardt.


Vel fremme i Singapore gikk passkontrollen fort, men ble litt småflau da jeg hadde glemt å fylle ut hele departure portion, men var bare et par felter så immigrasjonsagenten lot meg bare gjøre det der og da slik at jeg slapp å gå tilbake i køen.
Så fort passkontrollen ble forsert var det en runde i taxfree for litt alkohol (dette er dyrt i Singapore), og needless to say så var bagasjen allerede på båndet da jeg var ferdig med det etter at jeg hadde lempet kofferten på stasjonen i HKG!

Ble taxi til Conrad og ble oppgradert til businessrom.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 05-09-2013, 16:44   #25
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,700
Default Re: En sommerdrøm

Som sagt så ble jeg kun oppgradert til business rom på Conrad i Singapore, skal man ha garantert romoppgradering til executive floor må man altså kjøpe business rom. Denne romkategorien gir ikke loungetilgang, men greide å snakke meg til det ved at fjerna 20 SGD i daglig klesvask (noe som knapt rekker til et par sokker uansett).

Ble litt sightseeing osv:
Utsikt fra rommet

Orchard Road ble også avlagt et besøk


frekvensen på t-banen i Singapore er lavere enn i Taipei så man ble litt frustrert av at man måtte vente litt. He-he.

En av kveldene hørte jeg noen voldsomme smell fra rommet, trodde det var torden, men neida var fyrverkeri. Leste i avisa dagen etterpå at dette var øvelsen til nasjonaldagen en uke senere.



var mye jagerfly osv i lufta.

Det berømte Marina Bay Sands hotellet. Jeg trivdes uansett bra på Condrad etter uformell oppgradering



Solnedgang fra hotellrommet.


Jeg fant et bord i loungen med god utsikt og bestemte for å leke litt med speilreflekskamerats innstillinger.



Var også innom Little India en tur og det ser litt ut som India med litt kaos i gater og ting plassert rundt omkring.


Dette ble avlagt et besøk


Etter noen dager i Singapore måtte man grytidlig opp (kl 04:00 med taxi til flyplassen)
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 05-09-2013, 17:00   #26
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,700
Default Re: En sommerdrøm

Måtte jo selvsagt innom Raffels for Singapore Sling kvelden før jeg dro. Jeg synes nå det ikke smakte så ille, men prisen? Altfor mye, de tjener nok bra på alle turistene.

Nok om det.

På flyplassen var det en foran meg i C køen, men dama i F skranka hadde heller lite å gjøre så hun vinket meg frem, fikk kun utstedt boardingkort for det første strekket, resten måtte jeg ordne i BKK.
Ble invitert i SilverKris loungen som såvidt meg bekjent kun er for SQs pax i C.
Stor og mange sitteplasser.

Var ikke mange folk i loungen så tidlig, heller ikke mye mat satt ut, men var ikke så sulten så gjorde ikke så mye.

Estetisk fin terminal selv om det er terminal 2.

Veldig greit merket til spisesteder som er åpent 24 hr.


Var etthvert på tide å komme seg igjennom sikkerhetskontrollen og på flyet som hadde avgangstid 07:10. Siden det var tidlig så var det kun appelsinjuice eller vann som velkomstdrink.
SQ 970


Valgte en eggerett til frokost.


Var godt og velsmakende det.

Soloppgang over Asia.


Ellers ikke mye å si om denne flighten, prøvde å sove litt i og med at man sto opp grytidlig, men SQ leverte varene og vel så det. God frokost var det også.

Ved ankomst Bangkok var jeg faktisk forberedt på å gå selv, men overraskelsen var stor da det sto en dame ved gaten med navnet mitt på. Thai gir visst denne servicen i BKK selv om du kommer med en *A partner og du skal videre på TG F. Så da slapp man å gå selv også. Alle formaliteter med boardingkort trengte ikke jeg å bry meg om å fikse. Alltid morsomt å bli gjenkjent av de ansatte i F loungen. I og med at jeg ikke rakk morgentoalettet på hotellet ble det foretatt der.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 05-09-2013, 22:10   #27
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,700
Default Re: En sommerdrøm

Grunnen til lavere kvalitet på SQ flighten er at mobilkameraet ble brukt. Men resten ble tatt med SLR.

Som sagt ble jeg positivt overraska over at de møtte meg med en buggy på SQ flighten. Plusspoeng for det. Men er det ikke typisk at når du faktisk skal videre på TG i F så får du en C gate? Ja du hørte riktig, de kjører ikke buggy dit, er bare rett rundt hjørnet fra loungen. Fikk beskjed om å følge en kar til gaten fordi han reiste mye (det er eskorte, men de ventet på alle pax og så tålmodig var jeg ikke), men jeg har etterhvert blitt godt kjent på BKK så jeg visste jo hvor gaten var.

Individet som skulle bli mitt hjem de neste 10-11 timene.

Det obligatoriske champisbildet.

Take off, brukte jo laang tid bortover banen, men dette er A346 da.

Suvarnabhumi sett fra lufta.

Don Muang:

Første drikkerunde valgte jeg en god gammel GT.

Igjen greide jeg ikke å bestemme meg hva jeg ville ha med kaviaren så ble litt av alt.

Valgte noe thaimat til hovedrett, man trenger da ikke vestlig mat hele tia.

Frukt og portvin slår ikke feil.

Te, portvin, vann og iskrem. Kan det bli bedre over 30000 ft?

Utsikt fra toalettet, vindu på toalettet er genialt. Tenk deg da, bare se bak deg og se ned på alt under deg. Er en spesiell følelse


Helt grei benplass, hehe.

Kan godt si litt om kabinen. Thai har på sine A346 droppet hattehyllene i midten i F kabinen noe som gjør at det ligner mer på LH sin kabin på tilsvarende fly. IFE er på gameboyskjermer, men jeg synes likevel setet er mer komfortabelt enn gamle LH F som kan være verdt å sammenligne med.
Ikke like spesiell følelse som i A380, men man merker at man flyr i F og ikke business.

Harry Potter og øl, kan ikke bli bedre vøttu.


Den ene flyvertinna lurte på om jeg skulle videre fra FRA. Skulle til OSL sa jeg. Da sa hun at Thai hadde en direkterute BKK-OSL. Jeg kontret: Det vet jeg, men de har ikke first på den ruta. Nei nei, selvsagt, da skjønner jeg sa hun da. bangpisj

Ble etterhvert klart for second serving før landing FRA. Dette er forretten.

Laks er utrolig godt, ikke helt umulig at den er norsk. Så feks norsk laks i menyen BKK-HKG som forrett og omvendt i F serverte de gravlax som forrett så TG bruker norske matprodukter i sine fly.
Ingen bilde av hovedrett, men isen må man trekke frem.

Noen slemme TCU.

og når man flyr over Rhinen veit man at det nærmer seg landing.




og vips var man i FRA.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 05-09-2013, 22:22   #28
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,700
Default Re: En sommerdrøm

LH 864
En lite spennende flight, ble forsinket pga det var en noshow og bagasjen måtte lastes av. Maten gikk ned og øl ble inntatt. Noe mer er ikke å si om det. Pritag virker ikke og bagasjen tok lang tid og det er noe dritt når kl nærmer seg 00:30.

Konklusjon:
Siste flighten med TG var bedre enn motsatt hva gjaldt servicenivå. Har nok noe med loaden som var 5/8. Når loaden er litt høy i F blir det ofte rot med servicen til TG. De gamle setene er fullt brukbare og det jeg vil ikke nøle med å fly TG igjen F/C. Blir litt mye bukking osv og det er kanskje derfor jeg trivdes bedre hos LH/LX.

Ankomstservicen i BKK er win. Ingenting slår det. At de også i tillegg møter med buggy ved ankomst av andre *A flygninger når du skal videre i F er veldig veldig bra. Den store overraskelsen her nok må bli da jeg ble møtt i FRA akkurat det hadde jeg ikke forventet i det hele tatt, var helt forberdt på å finne en transfer desk eller no, men neida.

EVA Air:
Forhåndsbestill mat når du reiser C. Denne holdt høyere kvalitet enn maten du kan velge ombord. Veldig velkomment inntreden i *A og er fullt på høyde med det meste innen Asia. Virgin Club i HKG er fullt på høyde med enkelte F lounger.

SQ:
Tja tok jo en tidlig morgenflight så var ikke så mye å skille på, var mest for å teste og det var det SQ hadde ledig i tide SIN-BKK den dagen og slik at jeg kunne rekke min videreforbindelse.

Lufthansa:
Man vet hvor man har dem selv om man er bakbundet, bind for øya osv. Upersonlig, men profesjonelt og man føler seg hjemme som en skandinaver.

Neste gang (om det blir noe neste gang) skal jeg ikke ha et så ambisiøst flyprogram på utreise, selv om man flyr F så blir man sliten i kroppen over så mange tidssoner. Da ville jeg kanskje vurdere å ta stopover i BKK i stedet.

FRA - kjedelig flyplass, ingen lounge ved B schengen hvor OSL flyet gikk fra. Brukte business loungen i B non schengen på vei hjem og er ALLTID mer spennende på vei ut enn på vei hjem. Hehe.

HKG - en drøm for transit, ingen fasttrack i security så her er man vanlig dødlig selv om man flyr C.

BKK - selve drømmen om man flyr F på TG. Her trenger man ikke å fikse noe, DE fikser.

TPE - også bra ved ankomst/avgang. Se opp for taximafia i avgangshallen og følg skiltinga!

SIN - tja dette er verdens beste flyplass i følge kåringer og lever virkelig opp til det. Alt er så merkelig effektivt drevent, både bagasjehåndtering, passkontroll osv. Liksom ingen kø noen steder (bortsett fra taxikø ved ankomst).

Kommer kanskje noen mobilshots opp etterhvert.

Beste øyeblikk: Da jeg ble møtt i FRA av en TG representant.
Flaueste øyeblikk: Boarding BKK til SIN hvor jeg bare storma rett forbi bruen til L1.. og snudde...

Last edited by Hypern; 05-09-2013 at 22:33.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 06-09-2013, 08:46   #29
LN-FHU
Superflyer
 
LN-FHU's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Barteland
Posts: 4,569
Default Re: En sommerdrøm

Herlig rapport og flotte bilder Ohh the memories.......
__________________
****************************************

****************************************
Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 06-09-2013, 14:05   #30
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,700
Default Re: En sommerdrøm

Quote:
Originally Posted by LN-FHU View Post
Herlig rapport og flotte bilder Ohh the memories.......
Tusen takk. Problemet er at man blir avhengig av dette. Virker liksom ikke helt fristende å sette seg i whY noe mer... Hadde uansett aldri orket denne turen om jeg hadde tatt Y klasse hele veien, ihvertfall ikke med transit i FRA, BKK og HKG...
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 06-09-2013, 16:54   #31
nime
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 865
Default Re: En sommerdrøm

Takk for flott rapport!
nime is offline   Reply With Quote
Old 06-09-2013, 18:51   #32
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator
 
Discus's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 26,445
Default Re: En sommerdrøm

Takk for oppdateringen. Er enig i ditt synspunkt på det med service vs loadfactor. Hadde en dagflight med 2 av 6 seter tatt i F, der var servicen helt fantastisk. Det var også på A346, og jeg synes de setene er helt strålende. Flytiden min var da 13:10h, jeg var våken og sittende hele veien og satt behagelig hele tiden. (Samme seter med "gamle" LX-F om jeg ikke tar feil, hadde samme gode sitteopplevelsen der)
__________________

________________________________________
An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation)
Discus is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2013, 23:55   #33
kimmam
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Aug 2009
Location: Oslo
Posts: 356
Default Re: En sommerdrøm

Takk for en fin rapport! Kudos for at du "tør" ta bilder av maten
Quote:
Den store overraskelsen her nok må bli da jeg ble møtt i FRA akkurat det hadde jeg ikke forventet i det hele tatt, var helt forberdt på å finne en transfer desk eller no, men neida.
Takk og lov for at TG stiller med ankomstservice i Frankfurt også! En ordentlig kronglete flyplass å navigere til tider. Hvem syns du forresten var best av TG og SQ i intra-Asia C?
__________________
kimmam is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2013, 12:32   #34
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,700
Default Re: En sommerdrøm

Quote:
Originally Posted by kimmam View Post
Takk for en fin rapport! Kudos for at du "tør" ta bilder av maten
Takk og lov for at TG stiller med ankomstservice i Frankfurt også! En ordentlig kronglete flyplass å navigere til tider. Hvem syns du forresten var best av TG og SQ i intra-Asia C?
La ikke merke til stort på SQ flighten da dette var en flight som dro kl 07 av morgenen og ville naturlig nok ta meg av litt tapt søvn. Setene var nok noe bedre synes jeg og frokosten mettet meg såpass mye at jeg ikke trengte å spise så mye i loungen i BKK (tok heller en brunch der, da jeg hadde bra med tid).



At man ble henta med buggy selv ved ankomst SQ C og videre med TG F var jo konge av TG da.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2013, 17:18   #35
petter380
Powder hound
 
petter380's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Litt overalt
Posts: 1,943
Default Re: En sommerdrøm

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Så fort passkontrollen ble forsert var det en runde i taxfree for litt alkohol (dette er dyrt i Singapore), ...
Haha, det er godt skrevet. Du flyr F og C og syns alkohol i Singapore er dyrt - ikke si det for høyt Foruten Singapore Sling på Raffles som er overpriset til de tusen, så er alkohol billig som fy sammenlignet med Norge.

Ellers takk for morsom trip report fra et bortskjemt studentperspektiv (gleder meg nesten til US Airways trikset forsvinner og lurer på hvordan du vil da overleve, hehehe)
__________________
Siden 2005

Last edited by petter380; 03-10-2013 at 19:14.
petter380 is offline   Reply With Quote
Old 30-10-2013, 11:16   #36
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,700
Default Re: En sommerdrøm

Quote:
Originally Posted by petter380 View Post
Haha, det er godt skrevet. Du flyr F og C og syns alkohol i Singapore er dyrt - ikke si det for høyt Foruten Singapore Sling på Raffles som er overpriset til de tusen, så er alkohol billig som fy sammenlignet med Norge.

Ellers takk for morsom trip report fra et bortskjemt studentperspektiv (gleder meg nesten til US Airways trikset forsvinner og lurer på hvordan du vil da overleve, hehehe)
Hehe, men taxfreen der er fortsatt billigere enn prisen i butikkene der da, er en grunn til at det er mange som tar seg en svipp innom der også i Singapore. Jeg riskikerte å betale over 100 kroner for en halvliter Erdinger hveteøl på tapp der (det hjelper ikke at prisen er under norsk pris så lenge de legger på goddamnit 10% service charge...)

Så lenge US Airways er der så må man nyte det så lenge man kan - det er det ikke no tvil om, men ja jeg vet hvordan det er å pine seg igjennom langturer i Y, har dratt til Hawaii i Y feks så jeg skal si deg det at jeg veit meget vel hvordan Y klasse føles.
Hypern is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 14:05.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.