Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 14-02-2013, 15:38   #1
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
OBB 19 Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)






Da skulle reisen se slik ut på papir:


Og se slik ut på kartet omtrent:


Reisemakker var snill og fraktet meg til Asker ST. Kaldt som fy denne morgenen…..



Påfyll av lunger utenfor ble utført. Fortsatt småmørkt på OSL denne morgenen.



Med fare for å legge ut kjent info – tar jeg sjansen på litt kart og facts her fra OSL også…..




Innsjekk gikk som smurt - ingen problem å få sjekket bagasjen hele veien.





Etter Fast Track og litt småshopping på Tax Free – bar det til SAS Loungen for en liten frokost:









__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C

Last edited by HS-TLD; 18-02-2013 at 22:33. Reason: La til "Oppdelingsmeny" på rapporten...
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:39   #2
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)

Det var på tide å fly litt igjen:







Ombordstigning forgikk litt som vanlig på OSL – alle mann alle på en gang. Jeg fikk skiskytter Emil Hegle Svendsen som sidemann på turen til MUC. Det var vel ned for VM vil jeg tro? Han lurte litt på kamera-aktiviteten min følte jeg…..

Setet for turen. Utrolig smalt, og ukomfortabelt sete for en som er litt større en gjennomsnittet:


Ikke alt for grom benplass heller…



Push noen få minutter etter skjema:



Noen observasjoner frem til RWY:







Så var vi i lufta etter de-ice og taxi:





Endelig så kom sola frem



Nøt utsikten til en kaffe. (Forøvrig det eneste jeg drakk på turen.) Det ble ellers servert et varmt måltid i Biz samt et kaldt måltid i Eco Extra.





Tysk landskap kom i sikte etter en lang nedstigning:



__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:40   #3
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)

On short final… De-ice stasjon sees her rett før landing på MUC:



Landed:











@ gate:



En fin tur med SAS, selv om setet ikke var det beste. Som vanlig med mine (få) flyvninger med SAS - veldig hyggelig og attentivt crew på denne turen til MUC. Etter en liten rusletur, en trapp opp samt «lungetrening» og passkontroll - ble LH Senator loungen satt som base for de neste timene.
__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:40   #4
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)

Starter med litt kart og info om MUC:





NAPCABS (!) Noe jeg ikke har sett før. Ved lengre layovers på flyplasser, må jo dette være helt genialt. Kostet så langt jeg kunne se 10€ pr. time….











Litt av utvalget på flyplassen for øvrig:















Litt fra vindusrekkene:





«Gass-bua»



__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:41   #5
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)

Så til loungen og litt av utvalget der:



























Litt klimpring samt oppdatering fra flyverden må selvfølgelig til:





Full skala bar:





__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:42   #6
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)



Etter mat hører vel dette til…Dog ingen XO i baren dessverre. Hennessy VSOP er dog levelig…



Hvilerommene så slik ut:

__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:42   #7
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)

På tide å bevege seg mot gaten for neste flight:



Seatmap ANA 77W:



Her var boarding noe mer ryddig – og kunne som andre mann spasere om bord i maskinen via broen til venstre:





Setet for de neste timene. Amenity-kit og headset på plass i setet. Viste seg også at vi kun ble 2 stykker i First på denne flighten til NRT:











Meget god benplass:



Seat-controller:









__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:43   #8
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)

Da man endelig fikk satt seg – ble vi gjort oppmerksom på via flightdeck - at vi ville bli noe forsinket grunnet påvente av for sent innkommende passasjerer. Ble noe bekymret, da jeg kun hadde 1:50 minutter å gå på i Tokyo. Minutter ble til halvtime og kjapt 45 minutter før alle passasjerer var på plass…. I mellomtiden ble vi godt vartet opp – og fikk mange beklagelser for forsinkelsen av crewet som skulle ta vare på oss i First denne flighten. Kapteinen kom også med en lang beklagelse for groundingen og hendelser rundt 787`en den siste tiden

Som om ikke dette var nok, kom kapteinen tilbake igjen på intercomen og forklarte at vi måtte belage oss på kø til de-ice grunnet det dårlige været/snøværet som hadde vært i området den siste tiden…..begynte å skjønne at jeg trolig ikke kom til å rekke flighten med Thai i fra NRT på dette tidspunktet. Selv med 1 time kortere flytid enn det som var opplyst ved bestilling, ville dette bli «too close for comfort»…..

Som nevnt ble vi tatt godt vare på – her blir vi servert Champagne:





Ikke bra vær for å si det mildt….



Varm klut samt meny ble utlevert etter hvert. Det samme ble pysjamasen. Bestilling/forespørsel om mat og drikke ble tatt i samme slengen.

Etter litt kom sjef-FA og fortalte at jeg var eneste transit- passasjer som skulle videre med Thai, og at de ville komme tilbake med mer info når man var i lufta ift. flytid, gate osv. Hun forklarte at dette trolig ikke ville gå, men at det muligens med litt medvind og flaks var en mulighet… De ville så snart det var mulig, og hvis det viste seg at man kunne rekke dette – ta kontakt med bakken på NRT – og besørge bistand til fra gate til ny gate. Hadde uansett slått fra meg tanken om at dette kunne gå, men de gjorde i hvert fall en ærlig innsats for å berolige/hjelpe meg vil jeg si.

Skjønner også hva Dag snakker om i sin rapport ift. den respekten de generelt viser deg ombord. Veldig behagelig, uten at det blir i overkant.



Slik ser for øvrig Safety-card ut hos ANA:





Endelig klar for safety-brief og pushback!





Vi lettet 1:55 minutter etter oppsatt avgangstid, så jeg konkluderte med at jeg ikke under noen omstendighet ville rekke neste flight….





Etter at setebelte-skilt ble avslått – var det på tide med litt mat. Her følger meny for flighten:










__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:44   #9
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)

Vi starter med Appertizer`n og «fore-drink» som var en Screwdriver:





Før vi går over på Caviar with the trimmings. Valgte Chablien til dette sammen med litt vann, noe som funket helt fint.









Over til neste mellomrett:











Til salaten fikk jeg testet en japansk Chardonnay. Smakte helt greit, kanskje noe for søt.







Har aldri drukket Sake før, og det måtte crewet gjøre noe med sa de…Smakte faktisk ganske godt, i hvert fall i kjølig versjon:



__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:45   #10
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)

Det var tid for hovedretten - jeg tok sjansen på biffen og valgte den franske Bordeaux`en til denne. Vinen var veldig god, men biffen skuffet veldig. Den var faktisk ganske seig, men man kan vel ikke vente seg så altfor mye mer oppe i høyden. Alt tilbehør og saus smakte fantastisk bra.









Etter hovedretten var det klart for (plass til…) litt ost og portvin. Grahams`s 30 YO Tawny Port er til nå den beste jeg har smakt…(Har ikke smakt alt for mye portvin…)









Det var så på tide med litt dessert, kaffe & Cognac samt Petits Fours:







Rundet det hele av med et par runder kaffe & cognac til etter desserten.






På tide å sove litt, og FA gjorde nabosetet klart for søvn….Kan vel påstå at jeg ikke la meg med en særlig god følelse grunnet forsinkelsen, men sovnet nå greit i noen timer.



Våknet omtrent her på kartet, og en runde på toan var på sin plass:







__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:45   #11
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)

Litt vann smakte godt. Fant også ut at jeg skulle ta en tur bakover i maskinen….



Slik ser Biz-kabinen ut:









Tilbake til setet hvor jeg bestilte meg en kald cola. FA kom også med en god og kald klut til et trøtt tryne….Hun opplyste også om at de trodde jeg skulle klare å rekke flyet, og at det sto en representant klar ved gaten for å eskortere meg. Kikket på klokka, og skjønte at dette ville gå veien – og humøret steg betraktelig kan jeg forsikre om….



Etter litt cola og AVOD kikking, nærmet vi oss japansk territorie, og det var på ny litt mat å få:













På tide å få opp vindusskjermene…..passerte denne flyplassen omtrent her på kartet:





Så litt mer cola for å «regulere» flymat-magen som nå var godt fornøyd….



Decending, soon into the skies….





En “settende” sol gjorde innflyvningen Ganske fin….



__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:46   #12
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)







Thai kan vel skimtes ved gate på dette bildet….







On short final:



Så var vi på bakken:





Her sees maskinen jeg skulle videre med. Trodde det var kun en kort spasertur bort til den gaten, men det var det ikke….





Vi «dokket» med 50 minutter å gå på ift. flighten til BKK….Utrolig at vi klarte å ta inn så mye var min tanke….
@ Gate NRT:



Klar beskjed….



En utrolig flott flyvning var over - og jeg tror jeg med hånden på hjertet kan si – at jeg aldri har opplevd maken til service, respekt og oppvarting fra noe selskap jeg tidligere har reist med. Jeg vil gladelig fly med ANA igjen hvis jeg får sjansen.

Som lovet så sto det en liten «snelle» klar for å ta meg i mot. Hun fortalte at vi hadde dårlig tid, og at det var ca. 15 minutter`s gange til gaten….(!) Så da virkelig ikke sånn ut på bildene tenkte jeg, gaten lå jo rett bortenfor, men hun hadde rett. Vi måtte over, under, gjennom osv. før vi til slutt måtte gjennom security-check. Bagasjetag ble scannet ved gaten, og de kunne forsikre meg om at bagasjen allerede var om bord og ivaretatt.

Det ble fortsatt boardet Y passasjerer når jeg ankom. Jeg satt i setet 18:10 – 20 minutter til push… Puuhh – en halv svett HS-TLD kunne puste lettet ut.

Slapp jo (dessverre) å få testet ut lounger og sett litt på flyplassen, men legger ved litt info og kart uansett:



__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:47   #13
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)



Jeg hadde i utgangspunktet fått tildelt 3E på forhånd, men var flyttet til 3F istedenfor. Jeg personlig liker vindusplass langt bedre – så dette gjorde ingenting. Her er setekart på 380`en:



HS-TUB som skulle ta oss til BKK denne ettermiddagen - her sett ved gate:



Sete 3F som var mitt de neste 7 timene samt litt bilder rundt og ved setet. Det var helt fullt i First på denne flyvningen til BKK:













Oppi all «knipsingen», ble jeg tilbudt varm etterlengtet klut samt Champagne:



Seat controller:





Leselys:



Relativt gode oppbevaringsmuligheter:



USB/Strømforsyning etc:



Litt av «utsikten» fra setet:





Headset samt Rimowa Amenity-kit lå klart:

__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C

Last edited by HS-TLD; 14-02-2013 at 15:49.
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:50   #14
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)





Rakk en liten runde i front før push også – her sees «lounge area»:





Baren – som aldri ble satt opp av uviss grunn på denne flighten. Spurte ikke heller….



Trappen i front:



Toalettet samt «skifterommet» :









På tide å sette seg ned, samt spenne fast setebeltet. Push og safety demo på skjerm nøyaktig på klokka:







Take-off, men ikke lett å feste det på film….





Noen bilder fra en dimmet kabin:





__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:51   #15
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)





Det var på tide med mat igjen. Her følger noen bilder samt menyen for turen:



















Jeg valgte å fortsette med Champagnen som «Fore drink»:





Appertizer:



Klargjøring av bord/oppdekking:





Forrett:





__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:52   #16
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)

Mellomrett – suppe (Som smakte fantastisk..!)





Hovedrett. Valgte biff her også – med følge av 08`Pinot Noir`en. Biffen var faktisk ganske bra, og langt bedre enn hos ANA:







Litt ost og (rød 06`) vin hører med til et bedre måltid:







Dessert ble ekspedert, med kaffe & Cognac of course. (Knallgod Cognac forøvrig):





Et par runder til med godsaker samt litt filmtitting:



Tok meg en liten runde bakover i bussen – her et bilde fra Biz.



Vel tilbake i stolen ble det tid til litt cola og avslappning, før vi sakte men sikkert nærmet oss BKK:







Sjefs FA samt kollega kom på dette tidspunktet rundt til samtlige pax i F og takket meget høflig for at vi hadde valgt Thai, og ønsket oss god tur til neste destinasjon.

Tailcam under innflyvningen:







@ Gate:

__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:52   #17
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)

Vi ble møtt av Thai-staff på broen med navnene våre på skilt, og eskortert til 4 ventende «golfbiler» som tok oss gjennom Immigration og Custom på en veldig behagelig måte. En ansatt fulgte hver av oss helt frem til bagasjebåndet og sørget for at vi fikk bagasjen før hun forlot oss.





Kjapt oppsummert så var dette nok en fin flight med Thai. Sitter dog igjen med litt blandede følelser av servicenivå. Dette kunne til tider vært noe bedre, og sitter kanskje litt igjen med følelsen av «Biz-service nivå» sammenlignet med andre jeg har hatt gleden av å fly i First med. (Nå er ikke det så mange, bare så det er sagt….) «Hardproduktet» derimot på Thai`s nye 380 likte jeg personlig veldig godt. Selv om dette ikke er «Suiter», så føltes det relativt privat, samtidig som man fikk den litt luftige/åpne opplevelsen av kabinen. Bakke service, og eskorten fra fly til bagasjebånd opplevdes veldig behagelig.

Nå var det bare å finne frem til Suttlebussen til hotellet, og prøve å få seg litt søvn.







Valgte som nevnt innledningsvis å bo på dette hotellet, da jeg sparte ca. 1000,- NOK ift. Novotel Airport Hotel. Shuttle-bussen tok ca. 8 minutter fra flyplassen. Har ikke så mange bilder herfra da jeg var rimelig sliten. Noen ble det, og her følger de…..











Et helt greit valg som transfer-hotell, med greie og rene rom. Veldig greit med svømmebassen også, uten at jeg benyttet meg av dette selv under dette oppholdet. Jeg vil lett velge dette hotellet igjen under samme omstendigheter en annen gang.
__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C

Last edited by HS-TLD; 18-02-2013 at 11:13. Reason: Fjernet "dobbelbilde"....
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:53   #18
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)

På tide å komme seg videre til Phuket. For enkelthetens skyld valgte jeg drosje til flyplassen, da jeg også på denne måten kunne «maksimere søvnen» noe. (Kostet 120,- THB)







Litt «spotting» fra røykehjørnet før man gikk inn for å sjekke inn….





Her er litt fakta-vedlegg fra/om BKK før sjekk inn….





__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:54   #19
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)

Endelig () litt flyvning igjen….





Innsjekk gikk som smurt. Valgte å kikke litt i butikker før jeg gikk direkte til gaten for (bus) Boarding:







Etter litt bussing, var man på ny i Thai`s 747 F-kabin. Sete 1K denne gangen….





Klut og forfriskninger ble som vanlig tilbudt:





Push & safety-demo:





Litt info og utklipp fra magasinet «Sawadee» mens vi taxer….









Noen observasjoner mot RWY som vanlig:





__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 15:54   #20
HS-TLD
ScanFlyer Silver
 
HS-TLD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Røyken, Buskerud
Posts: 670
Default Re: Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013)









Finnair under take-off roll:







Da var det oss - her har vi akkurat lettet:





Hard righthand-turn:







Litt servering:









Innflyvning fra vest:





__________________


Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Tips til reiserute ved bruk av miles (Miles&More) BSSW Reiseforum 2 29-01-2017 00:50
Eurobonus vs Dividend Miles etc CCS87 Reiseforum 2 16-05-2014 11:09
Til Thailand med US Dividend Miles i C & F Vol. II (Nov. 2013) HS-TLD TripReports 55 20-02-2014 15:08
Til Thailand og Hong Kong med QR - TG & EK i Biz & First (Jan/Feb 2012) HS-TLD TripReports 79 11-07-2012 12:03
Opp til 5000 Dividend Miles med US Airways fra OSL OSLflyer Reiseforum 9 12-04-2009 23:54


All times are GMT +2. The time now is 09:09.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.