![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
hei på dere.Er ny på forumet her og skal oppdatere meg inn på profil tråden litt senere.
Lurer bare på en liten ting:hvorfor går det ikke ann og følge widerøe på flightradar?er det p.g.a radar systemet som Widerøe har på sine flighter og som flightradar ikke bruker i sitt oppsett?kanskje dumt spørsmål men spør uansett jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Canonskytter
|
![]()
Fordi i hvertfall SBS-1 og Airnav (som de fleste radarsidene bruker) sine "radarer" kun tar imot MODE-S transpondere.
Noen andre kan sikkert svare mer utfyllende her. ![]()
You Can, Canon. Last edited by gilera; 12-12-2009 at 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Alle dash'er og MD-80'er har ikke riktig S-Mode sender for at vi kan følge dem på
vår type "radar" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
takk for svar.Har filmet endel fra luftforsvaret 50 års jubileum som var på Gardermoen på 90 tallet og endel fra 2 stevner som har vært på Torp også fra 90 tallet engang pluss endel bilder som jeg har liggende.Filmene er i vhs så kvaliteten er vel ikke allverden men det er historie i det uansett,skal få scannet bilder og legge ut videoene hvis det er interesse for det her på forumet.Tror jeg har en godbit av en Mitchellb25? også som var på Torp for mange år siden.Må vist en tur i kjellleren og rote litt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Alt slikt er av interesse. Vi har et flyhistorisk forum som følges av mange - ikke bare registrerte medlemmer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Angående flightradar i dag, er det bare jeg som ikke får opp informasjon om flyene? Skulle gjerne visst reg på et fly i dag, men jeg får ikke opp reg eller noen form for info hos noen selskaper.
EDIT: fant reg'en under "PLANES" fanen - men får allikevel ikke opp det "infovinduet" som pleier å komme med bilde av flyet, fart og så videre.... Last edited by Polaris; 26-12-2009 at 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flightradar 24 | TLS at OSL | Register- og ATC-Forum | 21 | 12-03-2020 16:09 |
Jagerfly på Flightradar? | Scandinavian | Register- og ATC-Forum | 5 | 09-09-2013 16:59 |
Flightradar i Bergen | erlingjo | Register- og ATC-Forum | 8 | 22-02-2012 01:41 |
Flightradar | Magnus | Register- og ATC-Forum | 4 | 07-12-2010 01:17 |