Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old Today, 08:04   #1
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,546
Default Lang, lengre, lengst fredag:-)

God morgen fra Ris. Kaffe og forum før italieneren fylles opp for en liten tur til gode venner på Gjøvik…Oslo byr fortsatt på den styggeste fargen - nemlig mars. Bruk hele lengden av fredagen.
EB is offline   Reply With Quote
Old Today, 08:11   #2
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,684
Default Re: Lang, lengre, lengst fredag:-)

God langfredag fra Gøteborg. Vy Bus4You er fortsatt min foretrukne reisemåte hit tross at bussen I går var rimelig full. Måtte ta til takke med et økonomisete men selvoppgraderte det siste stykket da en del gikk av i Uddevalla . På veien hjem i morgen har jeg uansett reservert et enkeltsete. Det er så verdt den ekstra 50 lappen. Men det er nå omkjøring på e6 pga raset ved Stenungsund i høst så man får se litt annet enn bare motorvei. Hotellet jeg bor på er for ca 750 kroner natta, også de mer fancy hotellene i byen virker å være billigere enn vanlig i påskehelgen så egentlig perfekt. Eneste ulempen med dette hotellet er en støyende vei rett utenfor med en del trafikk. Men man overlever

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

Last edited by Hypern; Today at 08:13.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old Today, 08:23   #3
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,546
Default Re: Lang, lengre, lengst fredag:-)

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
God langfredag fra Gøteborg. Vy Bus4You er fortsatt min foretrukne reisemåte hit tross at bussen I går var rimelig full. Måtte ta til takke med et økonomisete men selvoppgraderte det siste stykket da en del gikk av i Uddevalla . På veien hjem i morgen har jeg uansett reservert et enkeltsete. Det er så verdt den ekstra 50 lappen. Men det er nå omkjøring på e6 pga raset ved Stenungsund i høst så man får se litt annet enn bare motorvei. Hotellet jeg bor på er for ca 750 kroner natta, også de mer fancy hotellene i byen virker å være billigere enn vanlig i påskehelgen så egentlig perfekt. Eneste ulempen med dette hotellet er en støyende vei rett utenfor med en del trafikk. Men man overlever

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk
Hvordan er omkjøringen? Mye kø?
EB is offline   Reply With Quote
Old Today, 08:29   #4
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,684
Default Re: Lang, lengre, lengst fredag:-)

Quote:
Originally Posted by EB View Post
Hvordan er omkjøringen? Mye kø?
I går var det kø i motsatt retning men det henger sammen med at svenskene hadde vel sin store utfart i går. Omkjøringen går på riksvei 167 et stykke øst for der e6 går og videre sørover forbi Ucklum. Leste i en artikkel fra februar at de vil forhåpentligvis få e6 i gang før vi bikker 2025. Er ikke bare bare å bygge opp igjen etter et ras , er nok mye som må undersøkes

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

Last edited by Hypern; Today at 08:34.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old Today, 08:40   #5
FQTV
EBG - QR Gold
 
FQTV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: ENBR / BGO
Posts: 1,244
Default Re: Lang, lengre, lengst fredag:-)

God morgen fra N73 grader.

Dårlig med helikopter i går (og onsdag). TAF’en frem til lunsj ser ikke akkurat bærekraftig ut for flyging. Kjedelig for de som egentlig skulle utover onsdag og telle helligdager. De sitter nå stuck i metropolen Hammerfest. Da er det bedre å sitte ombord å telle for kommer de seg i land i dag så har jo WF og infrastrukturen her på Nordkalotten tatt påskeferie så de kommer seg ikke hjem.

Slik går nå dagen. God Helg og fortsatt god påske


FQTV
__________________
Flyr/reiser så mye som mulig. Dessverre så blir det ikke like mye som tidligere.

FQTV is offline   Reply With Quote
Old Today, 08:47   #6
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,637
Default Re: Lang, lengre, lengst fredag:-)

God morgen fra Beitostølen. Mens man venter på det nybakte brødet, så får vi spise litt kake. Ut på ski, uten helt ha spikret hvor langt eller med hvem. Ha en fin dag.
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is online now   Reply With Quote
Old Today, 09:09   #7
Chriscross
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 5,638
Default Re: Lang, lengre, lengst fredag:-)

God dag fra Siem Reap. Føles som sen kveld siden vi var oppe 04.30 for å få med oss soloppgangen over Angor Wat. Vi var også smarte nok til å legge merke til at alle guidene holdt igjen folk. Veldig mange ble lei da det ble lyst og trodde solen var bak skyene.

Ser nå at jeg gjorde rookie mistake da jeg reserverte seter med Air Asia og booket rad 6. de boarder nemlig bakfra, så er vel forberedt på å ikke få med all håndbagasje selv om vi har betalt ekstra. Har også kjøpt en innsjekket bagasje i tilfelle noe krøll, men frister ikke å vente på bagasje en time i Bangkok kl 23.30…
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old Today, 09:29   #8
Henshaw
ScanFlyer Crusty
 
Henshaw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 3,936
Default Re: Lang, lengre, lengst fredag:-)

Morn fra Tønsberg. Her blir det litt mer hedenske byggearbeider, men det går stort sett i å skru fast ting som ikke bråker sånn ille. Naboene har uansett sagt kjør på så blir ingen klager på den kanten
__________________

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old Today, 09:30   #9
SK384
ScanFlyer Crusty
 
SK384's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kongsberg
Posts: 3,185
Default Re: Lang, lengre, lengst fredag:-)

God morgen fra Kongsberg. Stille og fredelig her i dag. Tåke ute, men vi får tro den letter etterhvert slik at det blir litt sol i dag. Ingen store planer for dagen utover å få jobbet litt og trimmet litt. Det blir kanskje litt privat bridge i dag. Vi får se hva de andre for planer.
__________________
Upcoming flights : Juli. OSL-BCN-OSL (SK)
SK384 is offline   Reply With Quote
Old Today, 13:06   #10
Hickok
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,714
Default Re: Lang, lengre, lengst fredag:-)

God sen morgen fra kantinen på BCN. Skikkelig frokost her: Hotdog og Cava.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk
__________________

Hickok is offline   Reply With Quote
Old Today, 13:09   #11
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,919
Default Re: Lang, lengre, lengst fredag:-)

G’morgen, ja. Det blir nok en lang fredag. Bokser overalt som må tømmes ….

Men ser ut til å bli nok en flott vårdag. Blir et par uker til vi får opp gjerde, så blir mye gåing med bikkjene fremover .. men ok å få strukket på bena.

Så til min glede at FR-feederen min fortsette å sende fra den nye posisjonen. Må nok oppdatere og finne en bedre posisjon for antenna, men inntil videre duger det.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old Today, 15:47   #12
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,140
Default Re: Lang, lengre, lengst fredag:-)

God morgen fra Tommy Bahama. Her går dagene og vi måper fremdeles over området.. spesielt Indian Wells og Palm Desert. Hotellet leverer konstant og man føler seg som VIP hele tiden - faktisk Jumeirah standard.

Alt er møkka-dyrt og faktisk så ligger maten overraskende stort sett på terningkast 4. Får faktisk enstemmige tilbakemeldinger på at de fleste rettene er bedre på Knausen.

Fire dager igjen som skal ni-nytes.





Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	c1dd0462-57d5-4346-b495-5157c0999b3a.jpg
Views:	107
Size:	215.3 KB
ID:	54589   Click image for larger version

Name:	IMG_4916.jpg
Views:	106
Size:	121.9 KB
ID:	54590   Click image for larger version

Name:	IMG_4827.jpg
Views:	106
Size:	261.6 KB
ID:	54591  
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old Today, 16:10   #13
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,142
Default Re: Lang, lengre, lengst fredag:-)

God dag fra Lillestrøm. Her er det gjort litt jobb og litt indretjeneste. Nå venter en gåtur for å få litt skritt på plass.

I går ble vi litt inspirert av 71 Grader Nord, så til kvelden blir det faktisk å grave i beholdningen av "Real Turmat" og så skal vi sette oss på balkongen i boblejakker. Varme vann på primus og drikke vin.

Det er Påskevegg for arbeidsfolk fra Lillestrøm.

Ha en like best fredag som oss!
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is online now   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
By/tettsted/bygd med lengst reisevei til flyplass? Solvi Småprat 13 17-10-2014 17:15
Lang ventetid, lang lukkertid ENGM 911 Bilder & foto 5 09-12-2011 05:17
Hvem er lengst? putzmeister Småprat 2 11-06-2011 00:28
Lengre rullebane på Kvernberget MD11 Flyforum 48 15-04-2010 16:33
God og lang fredag EB Flyforum 21 02-04-2010 22:43


All times are GMT +2. The time now is 17:39.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.