![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ble tur med JSX MCO-DAL. JSX flyr E135 og 145 med en del mindre seter enn vanlig. Prismessig er de på linje med resten av Legacy selskapene her borte. Bonusen er at du slipper sikkerhetskontroll, og oppmøte er kun 20 min før avgang.
Greit med plass. Standard økonomisete, men mer plass. ![]() Enkel servering. Drikke (inkl alkohol) er gratis. Litt frukt og ost på siden, samt litt snacks litt senere på flyturen. Omtrent på pari med First Class. ![]() Takeoff MCO ![]() Alt i alt behagelig måte og reise på. Slipper alt av kø og mas. Ved ankomst plasseres bagasjen ved trappen, så blir noen min og vente før avstigning. Fortsatt lettere enn å vente ved bagasjebåndet. Anbefales på det sterkeste hvis noen skal reise på en av de få rutene de har ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Takk, dette er jo ganske så eksotisk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Steike - den var ny for meg. Det var jo heller ikke priset så helt inni granskauen om man booker i tide. Også kan man tjene opp noe UA-miles ser jeg https://www.jsx.com/mileageplus
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvorfor slipper man sikkerhetskontroll når man flyr disse da? Trodde USA var ekstremt nøye på TSA inspeksjoner av alle som fløy som passasjer på kommersielle flyginger i landet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
https://www.jsx.com/faqs |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En annerledes tur til Brasil, mai 2020 | RJon | TripReports | 12 | 16-05-2021 22:45 |
Minirapport fra Megado | Dag Viking | TripReports | 14 | 25-09-2013 22:36 |
Annerledes priskalender/flyvalg OSL-FRA hos sas.no? | Someone | Reiseforum | 0 | 18-05-2010 09:10 |
Litt annerledes fra ENGM | c130tos | Bilder & foto | 6 | 01-09-2009 21:41 |
Litt annerledes bilder fra langt vest | OMW | Bilder & foto | 1 | 03-07-2008 21:23 |