Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-07-2020, 07:13   #1
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,543
Default Glad fredag fra Ris

God morgen fra kjøkkenbordet med dagens første Nespresso. Siste feriedag - tre uker går veldig fort...men nå skal det bli helt fint å komme i arbeid igjen. En treningsøkt i ettermiddag er også booket. Ha en bra fredag du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2020, 08:47   #2
Scandinavien_Airlines
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jun 2015
Location: Copenhagen
Posts: 1,258
Default Re: Glad fredag fra Ris

Godmorgen fra Næstved hvor idag står på rengøring inden turen hjem til Aalborg imorgen med SK1219 står for tur, her kl 7.47 <3
__________________
Upcomning flight:
29. Marts: Billund - Alicante
1. April: Girona - Aalborg

"InsideFlyer = Dit branchesite. Fly Stolt"
Scandinavien_Airlines is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2020, 08:53   #3
Henshaw
ScanFlyer Crusty
 
Henshaw's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 3,935
Default Re: Glad fredag fra Ris

God morgen fra Kolsås. Siste dag før ferien, og om litt over fire timer skal Erna fortelle meg hvor ferien i år faktisk går, fingrene krysset for at man ikke får behov får å utnytte at alle hotellene og flybillettene som er bestilt de siste to ukene er fleksible og refunderbare.
Kun reisen t/r og ene hotellet bestilt i januar som reiseforsikringen og SAS refundering må ta seg av i så fall
__________________

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2020, 08:59   #4
ATC-flyradar
Traveler
 
ATC-flyradar's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: Oslo
Posts: 4,822
Default Re: Glad fredag fra Ris

God morgen fra Groruddalen, og god helg til deg som har fri eller ferie helgen. Ingen planer for hverken fredag, lørdag eller søndag. Barn og barnebarn er på ferie, så det blir meg og fruen med god langhelg.

Vi snakkes.

Jan
__________________


Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2020, 09:12   #5
Eirik
Livsnyter
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,972
Default Re: Glad fredag fra Ris

God morgen vestfra. Overraskende våken og opplagt selv om lang dag og sent i seng i går, mye musikk siste dagene og ny United-seier i går må ha vært energipåfyll og livgivende.
Eirik is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2020, 09:12   #6
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,631
Default Re: Glad fredag fra Ris

Mornings fra 1395. Trengte en liten espresso for å «utligne» gårsdagens bobler. Hadde det ikke vært for et møte alt for sent på en fredag i juli, så kunne jeg egentlig ha startet ferien ved lunsjtider. Det betyr at det blir tid til å ta unna noen «au pair» oppgaver, om ikke annet. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2020, 10:33   #7
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,681
Default Re: Glad fredag fra Ris

Rentene går ned og ned og ned. Ser at de setter ned renta massivt på den sparekontoen jeg har så får vel se etter noe annet. Samme gjelder BSU og Lånekassa annonserer den laveste flytende renta noensinne.

Ja nei god fredag - får ta en titt på bankforhold osv. Ja før noen sier putte penger i aksjefond så gjør jeg det også altså - men bufferkonto er greit å ha. Så skal jeg ringe noen for å få et vitnemål oversatt til engelsk men der må jeg ringe etter kl 12.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2020, 10:57   #8
Bizflyer
FinalCall.travel/no
 
Bizflyer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,200
Default Re: Glad fredag fra Ris

God morgen fra det Sørlandske!
Siste jobbedag før ferien. I ettermiddag går turen til hytta i skjærgården hvor jeg har planer å spille champagnegalloppen.

Ellers kan de av dere som er med i Facebook gruppen Frequent Traveller Norge se frem til en festlig fredagsbingo i ettermiddag med et nærliggende tema.... ;-)

God helg og sommerferie til dere som har det.
__________________
Siden 010106

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2020, 13:14   #9
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator
 
Discus's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 26,430
Default Re: Glad fredag fra Ris

God formiddag - ny dag nye muligheter til å gjøre ingenting. Derfor tar jeg helg med umiddelbar virkning. God helg kosmonauter!
__________________

________________________________________
An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation)
Discus is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2020, 15:48   #10
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 8,911
Default Re: Glad fredag fra Ris

Hei fra Stavanger. Deilig med en fridag etter ganske lange dager på jobb tidligere i uka. Dagen har gått med til litt bankprat og forhandlinger om rente og sånn. Da min kjære er kunde hos en konkurrent av banken min er min nåværende bank ganske gira på å beholde meg som kunde, derav har renta krympet et par ganger allerede. Ser lovende ut.

Håper jeg får brukt resten av ettermiddagen og helga på å gjøre det jeg egentlig trenger å gjøre. Nemlig, rydde og kaste og alt sånn der. Mandag overtar vi en leilighet vi skal leie i Sandnes siden det skal godt gjøres å finne et hus, gi bud på og overta i løpet av de neste 23 dagene.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2020, 16:10   #11
Ruby
Tomleskolt
 
Ruby's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: Stavanger
Posts: 1,843
Default Re: Glad fredag fra Ris

God eftan fra Stavanger. Her har en hatt skikkelig med indre tjeneste i dag, vask av vindu, utenom inne, vask av gulv og støvtørk. Så nå blir det en cowboystrekk.
Til kvelden blir det ostebord samt øl og vin sammen med en kompis. Da vi begge elsker å reise, så blir det nok mye skryting og reiseprat.
Ha en glitters fredag
__________________
Ruby is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2020, 16:47   #12
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,917
Default Re: Glad fredag fra Ris

G'morgen. registrerer at jeg fortsatt ikke er velkommen i Norge. Slapp imidlertid å vanne tomatplantene i går og Leeds er på et nærmeste klar for Premier League. Så i det store og hele en god dag.

I dag blir det nok en økt med vannslangen, dog .. ingen bønn.

Klar for langhelg. Var innom Aldi i går og fisket med meg litt belgisk sjokolade til trøst. Inntil noen klarer å oppgradere VPN-tunnellen til å transportere fast føde får det greie seg ...

Kaffe i koppen, Spotify på anlegget og klar til dyst.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2020, 10:06   #13
TriStar
ScanFlyer Crusty
 
TriStar's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,273
Default Re: Glad fredag fra Ris

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Leeds er på et nærmeste klar for Premier League..
En dristig konklusjon, men håper du har rett WBA og Brentford (med bedre målforskjell) er ubehagelig nære. Fortsatt fire serierunder å kåle det til på...
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2020, 16:06   #14
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,917
Default Re: Glad fredag fra Ris

Quote:
Originally Posted by TriStar View Post
En dristig konklusjon, men håper du har rett WBA og Brentford (med bedre målforskjell) er ubehagelig nære. Fortsatt fire serierunder å kåle det til på...
Med seier mot Swansea i morgen er det fortsatt seks poeng ned til nummer tre med tre kamper igjen å spille. To seire på fire matcher bør uansett holde - jeg er sikker på at hverken Brentford eller WBA klarer seg ubeseiret gjennom resten av sesongen.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2020, 19:58   #15
TriStar
ScanFlyer Crusty
 
TriStar's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,273
Default Re: Glad fredag fra Ris

Uavgjort for WBA i dag
TriStar is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Glad fredag fra Ris EB Flyforum 18 20-12-2019 19:16
Glad fredag fra Ris EB Flyforum 13 09-08-2019 18:17
Glad fredag fra Ris EB Flyforum 10 12-07-2019 16:05
Glad fredag fra Ris EB Flyforum 19 24-05-2019 21:25
Glad fredag fra Ris EB Flyforum 10 14-12-2018 17:33


All times are GMT +2. The time now is 20:24.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.