Flyprat


Go Back   Flyprat > Bilder & foto

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 24-08-2010, 18:50   #1
andreas97sas
ScanFlyer Silver
 
Join Date: May 2009
Posts: 913
Default Airliners.net

Hei

kan man bare ha 1 bilde på airliners.net ? Eller må man betale for de andre man vil legge ut ?
andreas97sas is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2010, 18:58   #2
gilera
Canonskytter
 
gilera's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Halden
Posts: 820
Default Re: Airliners.net

Last opp hvor mange du vil, men du kan kun laste opp 2 bilder om dagen hvis jeg husker riktig.
I det siste har det blitt utrolig vanskelig å få noen gjennom kvalitetskontrollen, med mindre du har noe meget spesielt...
__________________
You Can, Canon.
gilera is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2010, 18:59   #3
andreas97sas
ScanFlyer Silver
 
Join Date: May 2009
Posts: 913
Default Re: Airliners.net

Ok Har lastet opp en Lufthansa D-ABET nå nettop og lastet opp en MD Sas ble den godkjent eller ikke vet jeg ikke
andreas97sas is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2010, 22:01   #4
Egenes
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Mar 2009
Location: I nærheten av Stavanger
Posts: 1,750
Default Re: Airliners.net

http://www.airliners.net/search/phot...ne_version=6.0

Nope, ble ikke godkjent ennå hvertfall!

Last edited by Egenes; 24-08-2010 at 22:05.
Egenes is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2010, 22:03   #5
Polaris
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,014
Default Re: Airliners.net

Det kan du jo ikke si noe om nå, tar opptil 1-2 uker. Fikk nylig godkjent mitt første bilde (og "siste"), jeg prøvde bare på gøy med det eneste jeg kunne tenke meg ingen andre hadde (og det var litt kvalitet over)
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2010, 22:21   #6
VC-10
ScanFlyer Crusty
 
VC-10's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Trondheim
Posts: 3,545
Default Re: Airliners.net

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Det kan du jo ikke si noe om nå, tar opptil 1-2 uker. Fikk nylig godkjent mitt første bilde (og "siste"), jeg prøvde bare på gøy med det eneste jeg kunne tenke meg ingen andre hadde (og det var litt kvalitet over)
Han sa at det ikke var godkjent enda
VC-10 is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2010, 22:24   #7
Polaris
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,014
Default Re: Airliners.net

Nuvel, du ser han har editert posten sin. Før editeringen skrev han noe som insinuerte at bildet absolutt ikke hadde blitt godkjent - punktum
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2010, 22:43   #8
seilfly
Infrequent traveller ;-)
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,378
Default Re: Airliners.net

Du kan laste opp flere bilder basert på hvor mange % av bildene du laster opp som blir akseptert, slik at de som kun laster opp veldig gode bilder får laste opp flere bilder om gangen enn andre. Fantastisk smart system for screenere selv om det kan være litt frustrerende for de ferskeste fotografene.

Med 69 bilder på airliners.net så har jeg en upload-kvote på 10 bilder... systemet er slik:
Quote:
(antall bilder godkjent: antall bilder du kan ha i køa)
0-1:2
2-10:5
11-99:10
100-499:15
500-999:20
1000+:40
__________________

ANX-ANX-ANX-ANX-ANX...-ANX

seilfly is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2010, 22:46   #9
Lennart
ScanFlyer Rusty
 
Lennart's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Røyneberg/Sola
Posts: 6,308
Default Re: Airliners.net

Jeg har 23 bilder innpå, og har også max kvote på 10 uloads at the time
__________________
Mine flybilder på Sola ---> www.facebook.com/SolaAirportPics/
>----------------<
Lennart is offline   Reply With Quote
Old 24-08-2010, 23:49   #10
Harald Oanes
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Sep 2009
Location: RSY
Posts: 973
Default Re: Airliners.net

Og jeg har fått refusert absolutt ALLE mine bilder... Så enten er det noe galt med meg, eller så er det noe galt med enkelte på forum som har skrytt de samme bilder opp til jeg rødmer, ellers så... Det ene bildet jeg fikk refusert, ble av dere her inne på forum uoffisielt kåret til et av årets beste bilder - men, var det godt nok for Airliners - nei det var det ikke... Titt gjerne på mine bilder, fortell meg hva jeg gjør galt - eller er det bare fordi de ikke liker mitt navn... Spør meg heller ikke om jeg vil prøve meg igjen - total nedverdigelse er det når det sitter noen og bedømmer bilder på tusenvis hver dag, og påstår seg å være objektive. De som kjenner meg her på forum, vet at jeg ikke gidder laste opp bilder hvis de ikke betyr noe, forteller noe, berører noe - eller er av kvalitet som gjør dem fortjent å være her på forum. Så får man refusert samme bilde med begrunnelsen at det ikke er høy nok kvalitet, det er for lyst, det er for mørkt, det er ikke skarpt nok, objektet ikke er i senter osv osv osv... Jeg hadde absolutt ikke prøvd å poste et bilde hos dem, hvis det ikke var for at jeg mente at jeg kunne glede enda flere med mine bilder, men jeg er altså ikke dyktig nok...

jeg bare lurer, en sein kveldsstund


H
__________________
Eg har ingen signature...
Harald Oanes is offline   Reply With Quote
Old 25-08-2010, 00:16   #11
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,969
Default Re: Airliners.net

Bare lur ... jeg har også lastet opp mange gode bilder som er blitt refusert .. og så laster jeg opp ett tatt med lommekamera som sklir rett inn.

Det virker på meg som at de ser mer på det tekniske enn helheten - eller komposisjonen, om du vil. Og det er der du har din styrke. Et gammelt ordtak sier 'Every picture tells a story' - men jeg er ikke sikker på at screenerne på A.net er ombord med den ....
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 25-08-2010, 00:31   #12
Vede
ScanFlyer Dusty
 
Vede's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,675
Default Re: Airliners.net

Prøv jetphotos.net heller.
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte
Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
Vede is offline   Reply With Quote
Old 25-08-2010, 06:13   #13
Egenes
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Mar 2009
Location: I nærheten av Stavanger
Posts: 1,750
Default Re: Airliners.net

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Nuvel, du ser han har editert posten sin. Før editeringen skrev han noe som insinuerte at bildet absolutt ikke hadde blitt godkjent - punktum
Stemmer det unge (hvem er jeg til å si det? ) dame.
Tenkte meg om, og på ett forum er jo faktisk etterpåklokskap mye enklere enn i en konversasjon!
Egenes is offline   Reply With Quote
Old 25-08-2010, 07:25   #14
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club
 
sirpjalle's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Stavanger
Posts: 9,952
Default Re: Airliners.net

Selv har jeg 18 bilder inne på Airliners.

Quote:
Originally Posted by gilera View Post
Last opp hvor mange du vil, men du kan kun laste opp 2 bilder om dagen hvis jeg husker riktig.

I det siste har det blitt utrolig vanskelig å få noen gjennom kvalitetskontrollen, med mindre du har noe meget spesielt...
Quote:
Originally Posted by Lennart View Post
Jeg har 23 bilder innpå, og har også max kvote på 10 uloads at the time
Om du kan laste opp to eller 10 bilder i slengen beror på hvor mange uploads vs rejections du har hatt, men og utfra hvor mange bilder du har på Airliners.

Quote:
Originally Posted by Harald Oanes View Post
Og jeg har fått refusert absolutt ALLE mine bilder... Så enten er det noe galt med meg, eller så er det noe galt med enkelte på forum som har skrytt de samme bilder opp til jeg rødmer, ellers så... Det ene bildet jeg fikk refusert, ble av dere her inne på forum uoffisielt kåret til et av årets beste bilder - men, var det godt nok for Airliners - nei det var det ikke...

H
Harald, jeg måtte prøve noen ganger jeg og for å få mine to første bilder på Airliners, og dette var ikke etter min mening de beste bildene jeg hadde tatt, jeg hadde bare tatt to vilkårlige fra en dag fra Sola.

Men etter at jeg fikk inn to bilder, så sitter jeg med en følelse av at de letter aksepterer de andre bildene jeg hiver inn.

Har hatt en par "morsomme" kommentarer fra screenerene. Hadde et bilde som var tatt i sur vind, grått vær og masse regn.

La dette inn som en kommentar at bildet var tatt på en grå og regnfull dag. Kommentaren tilbake var at bildet var grått. Hmmmmmmffff, go figure!

Men ikke glem, de som screener er mennesker de og, de må ikke ha samme smak som deg og meg. Det kommer an på hva øyet ser.....
__________________
Mine bilder på Airliners

Last edited by sirpjalle; 25-08-2010 at 07:27.
sirpjalle is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Airliners.net: nr. 75 96adrian Bilder & foto 4 10-11-2013 19:52
Nr. 50 på airliners.net! 96adrian Bilder & foto 8 06-08-2013 08:32
15. på airliners.net 96adrian Bilder & foto 2 08-03-2013 11:18
Airliners.net. Motard Bilder & foto 13 30-03-2010 23:15
Airliners.net PerJen Flyforum 10 04-10-2007 15:06


All times are GMT +2. The time now is 06:58.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.