Flyprat


Go Back   Flyprat > Bilder & foto

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 18-01-2010, 20:41   #1
N-3PB
ScanFlyer Gold
 
N-3PB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Idylliske Ytrebygda
Posts: 1,074
OBB 80 Helikoptertråden

For en tid tilbake luftet LN-DAG ønsket om et eget helikopterunderforum. I den anledning dukket det opp en hel haug med helikopterbilder.

Resultatet av den "debatten" var at vi kjører i gang en egen helikoptertråd der vi kan poste allslags bilder...............så ble det stille om den saken

Men som en ekte helikopter idiot drar jeg herved i gang en slik tråd og håper mange vil bidra med sine bilder.
Legg gjerne ut bilder som har blitt lagt ut før, så samler vi alle i denne tråden

Og her er det lov å skrive teksten både over og under bildene, jeg selv skriver tekst til bilde under bildene

Mine første bidrag i denne tråden er tatt i Brønnøysund nå på fredag 15/1 da vi kom inn fra riggen. Første gang vi fløy til BNN og vips så var det 3 nye maskiner på minnebrikken......ikke verdens beste kvalitet på bildene. Jeg hadde kun et "lommekamera" med meg denne gangen.




LN-OMI, SAR maskinen på Heidrun.




Makinen "vår", som fløy oss inn, LN-OME som er innleid for å fly til vår rigg.




LN-OBA stod parkert og fortøyd, flyterminalen i bakgrunnen.




Bonus bilde : LN-OME første gang på Skarv feltet 7/1-10. Har med vilje ikke kuttet bilde for å vise litt av riggmiljøet.



Dett var dett, da er det bare å poste bilder folkens.


Yngve
__________________
N-3PB is offline   Reply With Quote
 

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Helikoptertråden 100 år ;), ikke riktig ennå, men 1 måned gammel i dag :nor LN-DAG Bilder & foto 0 18-02-2010 15:41


All times are GMT +2. The time now is 09:26.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.