![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Har ikke mottat noe medlemskort, betalte i sommer en gang....
![]() |
#22 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har heller ikke mottatt noe etter at jeg betalte. (Fikk to giroer i mitt navn med få dagers mellomrom, men betalte bare den ene, naturlig nok)
![]() |
#23 | ||
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Quote:
![]() Trykte medlemskort har vi måtte slutte med da dette kostet for mye penger, da folk mistet kortene og fikk frastjålet lommeboken slik at vi måtte bestille nye mange ganger. Og med en startpris på ca 1000,- bare for å starte trykken ble dette for dyrt for foreningen. Vi har nå gått over til giromedlemskort, dette gjelder alle nye medlemmer og fra 2010. STYRET |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Av ren nysgjerrighet...
Dere kaller dere for NSFF (Norsk Spotter og Flyentusiast Forening). Vet ikke hvordan reglene er for foreningsnavn osv, men det finnes jo allerede en forening som benytter NSFF som "sitt" navn (Norsk Selskap For Fotografi - www.nsff.no). Denne foreningen ble visstnok stiftet allerede i 1927. Men siden det ikke er snakk om et firma, så er det kanskje greit at man har samme navn??
![]() |
#25 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er jo flere som foreninger som blir forkortet til NAF og da
![]()
![]() |
#26 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Den gylne regel på bruk av forkortelser er at NSFF skal brukes internt, som innen forumet her og innen flyforenina sine virksomheter, men skal man utale seg ekstern om den må man refere til NSFF - Norsk Spotter og Flyentusiast Forening
![]() Når jeg er i fotoklubben og utaler om NSFF der så er det internt igjen om fotografi foreninga |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NSFF Grilldag ! | TKDahl | NSFF-forum | 1 | 19-06-2013 11:56 |
Årsmøte NSFF | Airbus 330 | NSFF-forum | 2 | 19-03-2013 23:09 |