Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 19-07-2019, 05:55   #1
Chriscross
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 5,638
Default God Fredag (?) morgen

Et sikkert tegn på ferie er at en ikke riktig vet hvilken dag det er. Conrad er skikkelig fint, men støy fra diverse vannsport og ikke minst konstant bensinlukt fra diverse båter og jetski. Seminyak var triveligere sånn sett.

Uansett er temperaturen mye mer behagelig enn ved Middelhavet og suiten koster 1000kr mindre pr natt enn standardrom på tilsvarende hotell i Portugal.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 19-07-2019, 06:13   #2
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 24,546
Default Re: God Fredag (?) morgen

Glad fredag fra Ris. Nyheter og Nespresso før hjemmekontoret åpnes. Et par telefonmøter på formiddagen som kombineres med en tur i marka. Ha en bra fredag du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 19-07-2019, 07:22   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,636
Default Re: God Fredag (?) morgen

Mornings fra Danmark. Siste hele dagen her nede. Planer om en lunsj inne i Ebeltoft by. Men så lenge jeg ikke ender opp med 1000 liter melk er jeg happy. Ha en fin dag
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is online now   Reply With Quote
Old 19-07-2019, 07:39   #4
Ruby
Tomleskolt
 
Ruby's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: Stavanger
Posts: 1,843
Default Re: God Fredag (?) morgen

God morgen fra Stavanger. Etter sove-lenge-dag i går, er en kjapt tilbake i vanlig rytme. Er akkurat kommet i gang og kaffen står og godgjør seg. Blir litt småputtel her i dag, før en på eftan setter kursen mot BGO med bolaget, det skal nemlig jobbes natt gjennom helgen.
Ha en nydelig fredag
__________________
Ruby is offline   Reply With Quote
Old 19-07-2019, 08:28   #5
robertaas
Helgeturekstremist
 
robertaas's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 9,740
Default Re: God Fredag (?) morgen

God morgen fra toget mellom Linz og Hallstatt. Prøver komme meg dit før turisthordene og før solen får feil vinkel. Oppdaget akkurat at mobilen ikke har ladet i natt og jeg tok ikke med ekstra batteri på denne utflukten. Tilbake skal jeg se på Pflasterspektakel, eller hva det nå het, 200.000 dukket opp på åpningen igår.

Ha en god en alle som får spetakkel i løpet av dagen.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-MUC-SKG-FRA-OSL
OSL-LGW-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 19-07-2019, 10:16   #6
Tjab
Upgrade me....
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,044
Default Re: God Fredag (?) morgen

Morn fra Kristiansund. Her har jeg rukket å bruke bil, båt og buss i forbindelse med en svipptur hjemmom fra hytta.

Litt ymse småting som skal sees på, før jeg stikker tilbake til vårt lille paradis =)
__________________


Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline   Reply With Quote
Old 19-07-2019, 10:33   #7
TriStar
ScanFlyer Crusty
 
TriStar's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,273
Default Re: God Fredag (?) morgen

Endelig fredda! Så da er det på tide med en liten utflukt igjen. Blir helg i København og skal befraktes i SK Plus. For å drøye budsjettet litt er det booket bonusnetter på RB Scandinavia. Ingen store planer, men har booket lørdagsfrokost på Sankt Annæ. Ha en finfin helg


Sent from my iPhone using Tapatalk
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 19-07-2019, 11:45   #8
ForeverSAS
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Feb 2014
Location: Orkland Kommune fra 01.01.20.
Posts: 1,201
Default Re: God Fredag (?) morgen

God formiddag fra Åfjord.

Hvor temperaturen er godt over varmt og egentlig varmt nok allerede, så det blir nok en god en sånn sett.

Her skal vi finpusse siste rest på et kombinert søppelkasse- og postkasseskur, samt rydde litt etter noen dagers snekkerarbeid. Fysisk arbeid er jeg hverken god på- og enda mindre interessert i. Derimot er man ikke så verst på opprydding og noen må ta den jobben au.

En fortreffelig en ønskes.
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 19-07-2019, 11:58   #9
Hickok
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,713
Default Re: God Fredag (?) morgen

God formiddag fra DUB. Kampen ble like trist som fryktet i går, og nå er det hjemreise i et fullt SAS fly via ARN. Innsparingene har tydeligvis trådd inn for fullt her, da det kun var en åpen innsjekksluke, og ikke mulig å sjekke inn på nett (fikk ikke boardingkort). I denne luken var det stort sett go først og plus innimellom når det passet. Det tok sin tid... i det minste var det tilgjengelig Fast track igjen nå.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
__________________

Hickok is offline   Reply With Quote
Old 19-07-2019, 13:43   #10
WF789
ScanFlyer Molded
 
WF789's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Oslo
Posts: 2,521
Default Re: God Fredag (?) morgen

God fredag fra OSL, sitter og sløver før SAS skal ta meg med til Chicago via København før United tar meg videre til Las Vegas. Ingen hell med Plusgrade denne gang så må slite i Plus i dag.
__________________
WF789 is offline   Reply With Quote
Old 19-07-2019, 15:14   #11
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGVL
Posts: 56,918
Default Re: God Fredag (?) morgen

PANG - sa det. Ikke booooom eller buldre, men PANG. Så det var bullseye. I eller nær antenna til fr24-feederen min oppe i skuret. Så han Thor har nå en antenne, en Raspberry Pi og en aircondition-enhet på samvittigheten. Møkkamann!

Ellers ser det ut til å bli samme værmønster i dag. Siste arbeidsdag før en ukes ferie, blir riktig så godt, tror jeg.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGVL
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 19-07-2019, 15:55   #12
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,684
Default Re: God Fredag (?) morgen

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
PANG - sa det. Ikke booooom eller buldre, men PANG. Så det var bullseye. I eller nær antenna til fr24-feederen min oppe i skuret. Så han Thor har nå en antenne, en Raspberry Pi og en aircondition-enhet på samvittigheten. Møkkamann!

Ellers ser det ut til å bli samme værmønster i dag. Siste arbeidsdag før en ukes ferie, blir riktig så godt, tror jeg.
Var pang her i Oslo i sted også - smalt rett utenfor blokka mi. Dog dog tordenvær i Oslo er ganske pinglete saker sammenligna med det dere får på deres breddegrader. Opplevde en gang et skikkelig tropisk tordenvær på Hawaii - skulle nesten tro det var blitzkrieg på gang, strømmen gikk og greier og greier. Gatene ble til elver og der fløt det døde fugler.

Jaja god ettermiddag fra Oslo - her tok en gjemmkontor for å øve til en sertifisering. Visstnok sånne ting de trenger i IT bransjen. Føler egentlig at Amazon AWS er er litt mye WOW dritfett - men det er jo fremtiden.

Tenker jeg avslutter nå, om et par timer blir det pils med noen venner og været ser ut til å lysne litt så hjelper det.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 19-07-2019, 16:33   #13
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,369
Default Re: God Fredag (?) morgen

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
PANG - sa det. Ikke booooom eller buldre, men PANG. Så det var bullseye. I eller nær antenna til fr24-feederen min oppe i skuret. Så han Thor har nå en antenne, en Raspberry Pi og en aircondition-enhet på samvittigheten. Møkkamann!
Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Var pang her i Oslo i sted også - smalt rett utenfor blokka mi. Dog dog tordenvær i Oslo er ganske pinglete saker sammenligna med det dere får på deres breddegrader.

Hørte det bra på Alfaset også. En kollega kunne fortelle om at det var mye verre der hun hadde bood i USA, nemlig i *trommevirvel* Atlanta.


Helg om en drøy halvtime. Gleder meg til det. Ingen voldsomme planer annet enn å kanskje knerte den ene ølen som har ligget litt for lenge i kjøleskapet. (Jeg vet. Makan). Muligens rydde litt plass på kontoen i tilfelle man er heldig på Eurojackpoten. Bare 259 mill. i potten, men det er nå penger det også.

Ha en god en
Martin is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! Utflyttet Flyforum 23 21-12-2012 16:53
God Fredag Morgen :) FlyboyKarsten Flyforum 17 11-05-2012 20:39
God morgen fra Flytoget fredag morgen! fluxie Flyforum 21 07-10-2011 14:15
God Fredag Morgen Twin Otter Flyforum 30 25-10-2008 09:31
God fredag morgen! LN-MOW Flyforum 11 22-04-2006 00:32


All times are GMT +2. The time now is 10:58.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.