![]() |
|
![]() |
#181 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei.
Jeg var innom DY Skranken på OSLO Lufthavn denne uken. Bare for å høre om di hadde noen DY Modeller til SALGS. Men svaret ble det samme som sist og di andre gangene. Vi er dessverre tom, men håper å få inn nye i framtiden. Men vi vet ikke når. Så vi DY samlere får vel bare vente eller gi opp å kjøpe modeller på OSL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Noen som vet noe om det er noen nye DY Modeller i sikte i fremtiden???
Som skal lages i plast eller Die-cast. For eksempel flere DY B737-800w modeller. Med di nye haleheltene på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mener jeg har sett både 737-800 og 787-8/9 til salgs på Aviation Megastore, sjekk der :-)
Ellers kan jeg melde om at vi mange flynerder i kabinen som flere ganger har fåreslått at vi må få flymodeller på taxfree tralla vår, vi har desverre ikke fått gehør enn så lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei.
Jeg er litt vel på etterskudd nå. Men jeg lurte på dette. Er det noen som har kjøpt den nye Norwegian B737-800w modellen med Max Manus på flyhalen?? LN-DYC Da tenker jeg på modellen som er fra mega models og har scale:1:200. Da er denne modellen litt mindre enn modellen(DY) fra PPC Holland?? Den er scale 1:100 Altså samme flymodell |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da har man reservert seg en ny Norwegian modell hos guttene i Scalemodelstore.
Flott modell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvis du har resevert 737 max så håper jeg de kommer med slik flyet blir i design. Ikke riktig design på winglet eller halehelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ok. Det tenkte jeg ikke over. Men flymodellen har både winglets og halehelt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hmm. Etter bildene på nettsiden til Boeing, så har nu Gemini Jets klart å laget denne DY modellen etter detaljene. Slik flyet er i virkeligheten.
Både halehelt og winglets |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Newcomer
|
![]()
Dette er det den første 737MAX i Norwegian farger (EI-FYA)
http://www.hangar.no/her-er-norwegia...erdig-lakkert/ Bildet du refererer til er gammelt og en "fantasy" livery, om Sonja Henie havner på en MAX hale kan godt hende men registreringen gemini har brukt (LN-MAX) er oppdiktet og winglet fargene er feil. Synd de ikke ventet litt med denne releasen |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ok. Ja det ser jeg nå. At fargene på winglets er feil.
Så er litt enig med deg derat Gemini Jets kunne ha ventet litt. Men flott modell. Skal nok ha den uansett. Kanskje man skal skrive e-post til Gemini Jets å fortelle om feil med fargene på winglets |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da har man sendt en e-post til Gemini Jets og sagt om feilen på denne DY modellen. Da tenker jeg på fargene på winglets.
Blir spennende å se om man får svar tilbake og hva di svarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
De kunne godt ha satt på autentisk registrering også synes jeg....
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Blir nok å kjøpe den i 1:400 også venter jeg på forhåpentligvis en JC Wings versjon av 1:200 med korekt livery og ekte registrering ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da fikk jeg svar på e-posten fra Gemini Jets.
Der svarte di at jeg/ dere tar feil angående saken på feilen på winglets. Jeg tenker på fargene. Gemini Jets sei at dette stemmer med deres produksjon av flyet, og ba meg om å søke på Google. Så fikk jeg se at dette stemte. Sa di. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da har jeg svart tilbake på e-posten fra Gemini Jets om at det er fortsatt feil di av deres side.
Og jeg har sendt adressen med linken av rett fly. Den linken jeg fikk sendt lengere oppe i tråden her. I går altså. Og jeg nevnte feil på reg nr også |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei.
Er det noen som husker Scale på flymodellen Norwegian Boeing 737-800w LN-DYC, som ble solgt over skranken på Oslo Lufthavn i sin tid??? Var det scale 1:100 eller 1:200??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Liten rettelse fra meg.
DY B737 MAX er på lager i scale 1:400 hos scalemodelstore. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2007
|
![]()
Fortsatt ikke noen modeller til salgs i Norwegian skranken, sjekket 1. september
Bare til info... |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hmmmm, rart de ikke har fått inn noen modeller. norwegian postet et bilde av en 737 Max-model på Twitter her om dagen, så ut som en av den billige typen i skala 1:200, den burde de ha solgt i skranken på OSL.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Den store tråden om SAS-modeller | putzmeister | Samlerhjørnet | 380 | 27-02-2025 19:57 |
Den store Bishkek-tråden | robertaas | Reiseforum | 6 | 30-03-2015 21:36 |
Den store Jomfru tråden..!! | Roxman | Bilder & foto | 14 | 23-08-2009 02:01 |
Den store mimre-tråden! | gilberg | Flyforum | 21 | 05-10-2008 15:28 |
Den store 1.aprilspøk- tråden | wf145 | Flyforum | 29 | 04-04-2007 04:11 |