Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 17-02-2013, 17:09   #1
krølle
ScanFlyer Crusty
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,686
Default SQ Suites

fant denne på flyertalk, tar meg frihetene å legger den her. Må si det ser MEGET ønskelig ut. Spare, spare


http://boardingarea.com/blogs/onemil...-to-hong-kong/
krølle is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2013, 20:47   #2
view
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,621
Default Re: SQ Suites

Er ikke alltid nødvendig å spare, har en slik booket i mai SIN-LHR takket være Rangoon billettene som har vært ganske populære på Flyertalk, Milepoint etc. Ikke alltid det ender med tur, men jeg booker alltid så får man se hva som skjer, og denne ser foreløpig bra ut. Har kun flydd SQ i gammel 747 F og 77W F så er vanvittig klar for å prøve ut Suites.
view is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2013, 09:08   #3
krølle
ScanFlyer Crusty
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,686
Default Re: SQ Suites

Quote:
Originally Posted by view View Post
Er ikke alltid nødvendig å spare, har en slik booket i mai SIN-LHR takket være Rangoon billettene som har vært ganske populære på Flyertalk, Milepoint etc. Ikke alltid det ender med tur, men jeg booker alltid så får man se hva som skjer, og denne ser foreløpig bra ut. Har kun flydd SQ i gammel 747 F og 77W F så er vanvittig klar for å prøve ut Suites.
har ikke peiling på hva Rangoon billetter er, men hyggelig om Suites selges til en overkommelig pris
krølle is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2013, 09:37   #4
Peppep
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Sep 2012
Location: BGO
Posts: 1,902
Default Re: SQ Suites

Det selges neppe til noen overkommelig pris. Rangoon-billettene var en "grov" feilprising, der man kunne reise med en drøss av ellers lite tilgjengelige C- og F-klasser for småpenger. Feilprising eller bonusbilletter er vel den eneste sjansen vi dødelige har til å få prøvd slike produkter.
__________________
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge
Upcoming:
Peppep is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2013, 10:40   #5
LN-FHU
Superflyer
 
LN-FHU's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Barteland
Posts: 4,569
Default Re: SQ Suites

Quote:
Originally Posted by Peppep View Post
Det selges neppe til noen overkommelig pris. Rangoon-billettene var en "grov" feilprising, der man kunne reise med en drøss av ellers lite tilgjengelige C- og F-klasser for småpenger. Feilprising eller bonusbilletter er vel den eneste sjansen vi dødelige har til å få prøvd slike produkter.
IATA-billetter ut fra Colombo(CMB), Libya(TIP) eller ev. Sør-Korea(ICN) KAN gi hyggelige priser på SQ Suites ( el.andre premiumprodukter for den saks skyld). Det er ikke dermed sagt at det er billig....
__________________
****************************************

****************************************
Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2013, 12:47   #6
Peppep
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Sep 2012
Location: BGO
Posts: 1,902
Default Re: SQ Suites

Quote:
Originally Posted by LN-FHU View Post
IATA-billetter ut fra Colombo(CMB), Libya(TIP) eller ev. Sør-Korea(ICN) KAN gi hyggelige priser på SQ Suites ( el.andre premiumprodukter for den saks skyld). Det er ikke dermed sagt at det er billig....
IATA-billetter? Er ikke det helt vanlige elektroniske billetter? Hvilket prisnivå snakker vi om...?
__________________
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge
Upcoming:
Peppep is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2013, 14:48   #7
Bluetail
Newcomer
 
Join Date: Feb 2013
Location: Oslo
Posts: 18
Default Re: SQ Suites

Husker Singapore var ute og understreket at det ikke måtte forekomme "intimiteter" i de der doble Suitene, da de fikk sine nye fly... gledesdrepere...
Bluetail is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2013, 02:00   #8
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
 
Tommy777's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
Default Re: SQ Suites

Quote:
Originally Posted by view View Post
Er ikke alltid nødvendig å spare, har en slik booket i mai SIN-LHR takket være Rangoon billettene som har vært ganske populære på Flyertalk, Milepoint etc. Ikke alltid det ender med tur, men jeg booker alltid så får man se hva som skjer, og denne ser foreløpig bra ut. Har kun flydd SQ i gammel 747 F og 77W F så er vanvittig klar for å prøve ut Suites.
Hvilken runde var dette? Runde 1 og 2 (som er de som klarte seg) hadde jo bare Korean i F saa vidt jeg kan huske. Har runde 3 og 4 ble jo alle kansellert. Jeg fikk alle mine knerta relativt tidlig.

Lucky (rapporten det linkes til) og alle de andre rapporter jeg har sett er fra "glippen" SQ hadde paa miles redemption der de aapnet opp for at man kunne bruke UA poeng for aa redeeme SQ F, dog til vanlig full pris. Grunnen til at noen fikk R var pga equipment change paa SFO-HKG-SIN.

Jeg valgte den andre avgangen fra SFO med timesstopp i ICN. Er egentlig litt glad for det, den serveringen som ble gitt ombord paa rapporten det linkes til er jo patetisk
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2013, 10:15   #9
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,700
Default Re: SQ Suites

Quote:
Originally Posted by Tommy777 View Post
Hvilken runde var dette? Runde 1 og 2 (som er de som klarte seg) hadde jo bare Korean i F saa vidt jeg kan huske. Har runde 3 og 4 ble jo alle kansellert. Jeg fikk alle mine knerta relativt tidlig.

Lucky (rapporten det linkes til) og alle de andre rapporter jeg har sett er fra "glippen" SQ hadde paa miles redemption der de aapnet opp for at man kunne bruke UA poeng for aa redeeme SQ F, dog til vanlig full pris. Grunnen til at noen fikk R var pga equipment change paa SFO-HKG-SIN.

Jeg valgte den andre avgangen fra SFO med timesstopp i ICN. Er egentlig litt glad for det, den serveringen som ble gitt ombord paa rapporten det linkes til er jo patetisk
Man kunne tom bruke US Airways for å kapre seter i SQ F, tror noen her på forumet fikk kapret seg O seter. Suites er som du korrekt sier en egen klasse (R). Får satse på en tur til sommeren med DM før integreringen med AA er et faktum.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2013, 10:52   #10
ex_trd
*A Gold/OW Emerald
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 683
Default Re: SQ Suites

Quote:
Originally Posted by Tommy777 View Post
Hvilken runde var dette? Runde 1 og 2 (som er de som klarte seg) hadde jo bare Korean i F saa vidt jeg kan huske. Har runde 3 og 4 ble jo alle kansellert. Jeg fikk alle mine knerta relativt tidlig.
Etter hva jeg har sett på FT er det mange som har flydd runde 3 med routing RGN-KUL-SIN-LHR-YUL uten problemer, da med SQ Suites fra SIN til LHR.
ex_trd is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2013, 21:49   #11
view
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,621
Default Re: SQ Suites

Quote:
Originally Posted by ex_trd View Post
Etter hva jeg har sett på FT er det mange som har flydd runde 3 med routing RGN-KUL-SIN-LHR-YUL uten problemer, da med SQ Suites fra SIN til LHR.
Japp, det er en slik jeg også har fra runde 3, ser ut som den kan overleve. Hadde to andre som ble rimelig kjapt kansellert.
view is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2013, 21:55   #12
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
 
Tommy777's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
Default Re: SQ Suites

Quote:
Originally Posted by view View Post
Japp, det er en slik jeg også har fra runde 3, ser ut som den kan overleve. Hadde to andre som ble rimelig kjapt kansellert.
Riktig. Er ikke saa mye paa FT lengre

Mine to i F via Japan gikk rett i dass
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Admiral Suites vs Park Plaza Soi 18 Entusiasten Reiseforum 7 18-05-2014 23:21
Emirates Suites BKK-HKG Fnate TripReports 19 17-03-2013 13:48
Etihad også med Suites Someone Reiseforum 5 17-12-2010 00:09
Dette slår Singapore Airlines Suites! CRJ900 Reiseforum 2 07-08-2009 23:40
Ikke noe sex på Singapore Suites Someone Flyforum 9 31-10-2007 14:07


All times are GMT +2. The time now is 16:48.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.